KİM TAEHYUNG 20TH BIRTHDAY

493 24 1
                                    


"Oğlum ㅋㅋㅋㅋ hadi ama kahvaltı yapacağız!"

"Anne ya~"

Her zaman olduğu gibi cumartesi sabahı da rahat yok! Annem yaklaşık 3 dakikadır başımda dikilmiş beni uyandırmaya çalışıyordu,ama ben uyanmak istemiyordum.

"Oğlum hadi!... Peki babanı çağırıyo-"

"AMAN ANNE, aman kalktım bak~"

"ㅋㅋㅋㅋ aferin!"

Odamdaki tuvalete ilerlerken ayaklarımı penguen gibi sürtüyordum, yaptığım bu şey köpeğimin sesten rahatsız olup havlamasına sebep olmuştu.

"Ay aman be! Ne hav hav sabahın köründe!"

Daha odadan çıkmamış olan annem yüksek sesle gülmeye başlamıştı. Elimi yüzümü yıkarken annemin;

"Oğlum yatağın üstüne temiz kıyafetlerini koydum, giy bunları bitanem!"

Diyişini duymuştum.

"Tamam anne!"

Yüzümü kurulayıp tuvaletten çıkmıştım.

"Gel bakalım... Tannie, azcık bağırdım küs müyüz? Lan ne kemiriyorsun sen? He kemik... Odamda kemiğin ne işi var?! MANYAK KARI KEMİĞİ BURAYA DA MI GETİRDİN?!"

Babam ve ablam kendi kendime bu konuşamamı duymuş olacak ki gülmeye başlamıştı.

Üstümü giyinip aşağı inmiştim.

" Günaydın ev ahalisi! "

" Günaydın evlatlık! "

" ㅋㅋㅋㅋ günaydın oğlum. "

" Sensin evlatlık, poposu yere yakına bak! "

" YA BABA! BİŞEY DE ŞUNA! "

Annem eline tabklarla salona girince yanına gidip elinden tabakları almıştım.

✨✨✨

"Oğlum nereye?"

"Anne eline sağlık ben doydum odama gidincem, muhtemelen uzun süre çıkmam. Proje ödevini yapar bilgisayar oynarım beni merak etmeyin!"

"ㅋㅋㅋㅋ tamam oğlum."

Koşarak odama çıktıp çantamı açmıştım...

✨✨✨

Saat gece dokuz oluyordu, cidden odamdan hiç çıkmamıştım. Ablam yanıma gelip kurabiye ve yiyecek birşeyler getirdiği için de acıkmamştım.

Boş iki tabağı elime alıp merdivenlerden inmeye başlamıştım. Işıklar kapalıydı... Mutfağa girip tabakaları bıraktıktan sonra salona girip ışıkları yakmıştım. Annem, babam ve ablam hep bir ağızdan "DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN KİM TAEHYUNG!" diye bağırmıştı.

"AY! Ay anne... Çok korktum ya!"

"Boş yapma da buraya gel evlatlık."

Ablamın yanına gidip ona sarılmıştım, babama ve anneme de.

✨✨✨

Saat 23.41 oluyordu uykum gelmişti. Annem ve ablam çoktan masayı toplamış bizimle televizyon izlemeye başlamıştı.

"Canım ailem benim çok uykum geldi, herkese iyi geceler ben gidiyorum!"

Annem babam ve ablam aynı anda "İyi geceler." demişlerdi.

Odama çıktıp üstümü değiştirmiştim, azcık telefonla ilgilenmek isteğim için gözlüklerimi arıyordum.

"Nerde benim gözlüğüm ya!"

"HUH!"

"Ne oluyor be!"

VMİNKOOK § Soul Wives Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin