3

608 36 37
                                    


Sabah ilk uyanan Jimin olmuştu. Annesi ve babası eve gelmiş ve Jimin'i uyandırmışlardı.

Jimin; Taehyung-shi! Jungkook-shi! Kalkın hadi!

Jungkook; A-ıhm~

Jimin; Jungkook? Eyvah sen rüya mı?... JUNGKOOK!

Jungkook; BEN-! Ah... Jimin-shi tam zamanında uyandırdırdın cidden.

Taehyung, sadece kendisinin duyduğu bağrıma sesleri ile uyanmıştı.

Jimin; Dalga geçme ya! Bas baya inliyordun!

Jungkook; Dalga geçmiyorum ki! Eğer uyandırmasaydın... Taehyung uyandığı zaman anlatacağım.

Taehyung; Uyanığım, dökül. Kimi ıslak rüyanda görüyorsun?

Jungkook; Yah!... Sonra anlatacağım.

Jungkook kendini olanları anlatmak için yeterince hazır hissetmiyordu... Hemen ayağa kalktı ve gördüğü rüyanın etkisini atlatmak amaçlı elini yüzünü yıkadı.

Taehyung, üzerinde yatan köpeği Yeotan'ı üzerinden kaldırıp banyoya gitti, elini yüzünü yıkadı ve saçlarını düzeltti.

Jimin; Jungkook-shi, sakin ol. Rüya rüyada kaldı... Kalbin çok hızlı atıyor.

Jungkook; Ah- tamam artık yeter! Anlayacağım!

Taehyung hemen yatağına oturdu.

Taehyung; Dinliyoruz.

Jungkook; Kadın Matematik öğretmenim... Beni taciz ediyor ve... Ve rüyama daha fazlasını yaptığı anlar giriyor... Çok rahatsız edici cidden. İlk başta sadece kelimeler ile taciz ediyordu ama... Artık dokunuyor ve ben kimseye söyle-

Taehyung, sinirlendiği için çene kaslarını sıkıyordu. Bir Matematik öğretmeni nasıl bunu yapabilir?! Üstelik böyle bir çocuğa. Kendini daha fazla tutmamış Jungkook'un susması için telefonunu yere fırlatmıştı, başarılı olmuştu da.

Jimin; Jungkook ailene söylemelisin... Yoksa devam eder... Lütfen lütfen söyle!

Taehyung; BİR KADIN ÖĞRETMEN NASIL YAPABİLİR YA?!

Jungkook; Yapıyor işte... Sözle kalsaydı sıkıntı olmazdı... Dokunması zoruma gidiyor... Hiç birşey yapamıyorum...

Taehyung; Lanet olsun ya!...  Ailene söyleyeceksin bu gün! BU GÜN!

Jungkook; Tae-Taehyung...

Jimin; Lütfen... Kanıtların olduğuna eminim Jungkook.

Jungkook; EVET-evet var! Mesajlar!

Taehyung; Kahvaltınızı yaptın sonra anlatırsın.

Jungkook; Pekala... Sizi se-seviyorum...

Jimin; Burda olacak böyle alacaksın....

Jimin yastığını eline almıştı.

Jimin; Böyle HAM-

Taehyung; Yastığı ısırma gerizekalı!

Jungkook; ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ!


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 15, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VMİNKOOK § Soul Wives Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin