İlk aşkım Zayn Malik Mi?!

11 3 0
                                    

Dudaklarımı arzuyla yukarı kıvıran tek şey, eşsiz nefesiydi. Tanımadığım birini öpmek istiyordum belki ama bunu gerçekten istiyordum. Bu düşüncemi def edip konuştum, "Neden seninle kalıyormuşum?" diye alayla sordum. Bu cesaretim sanırım nefesinden kaynaklanıyordu. Bu kadar çekici olma! "Öyle istiyorum." dedi. Gözlerina karanlık bürünmüştü, işte şimdi yandım. Kolumdan tutup merdivenlerden indirmeye başladı. Uzun koridorda ilerlerken, siyah olduğunu tahmin ettiğim bir kapının önünde durup beni kucağına aldı. Ben ne kadar debelensemde beni bırakmıyor ve tek eliyle bacağımı sıkıyordu. Odaya girdiğimizde gördüklerimle kısa bir şok geçirdim sanırım. Dolaplardan sarkan kağıtlarla doluydu ve odanın duvarları grafittilerle doluydu. Duvarın hemen yanında boya kutuları vardı. Sol tarafa döndüğümde büyük portreyi beni yere indirip gösterdi. Sanırım bu kendisiydi, ve yanında tıpkı benim küçüklüğüme benzeyen bir kız vardı. Yoksa? Yetimhanede çekilmiş bir fotoğraf olduğu yemekhaneden belli oluyordu. Sertçe yutkundum. "Burada beş yaşındayım, yanımdaki de Debb. İlk sevgilim." Derin bir nefes alıp devam etti. "5 yaşında olmama rağmen onu seviyordum, ilkler unutulmaz bilirsin." dedi omuz silkerek. Fotoğrafa iyice göz gezdirince küçük çaplı bir şok geçirdim. Göğsümde sakladığım fotoğrafı çıkarıp, gözlerimi pörtlettim. Ne yani? Zayn Malik benim ilk aşkım mıydı?
"Demek sen beni bu yüzden tanıyorsun." dedim. Hala şokun etkisini üzerimden alabilmiş değildim. "Evet, ilk aşkım sensin Selly Debb Stefan." Boğuk sesiyle beni anılara götürdü.

"O bir bikinili kadına benziyor bence." Küçük kız gözlerini devirip, yanındaki oğlana baktı. "Hayır o bir anne ve bak yanındaki de baba." deyip az ilerdeki bulut sürüsünü gosterdi. "İlerde sen ve ben böyle olacağız, biliyoyum."

Gülümsememe engel olamadan gerçek dünyaya döndüm. "Evet, anılar anılar. Şimdi gidebilir miyim?" dedim bıkkın sesimle. Alayla gülümsedi. "Sana benimle kalıyorsun dediğimi hatırlıyorum, Debb." Adımı söylerken dudaklarını kulağıma değdirmiş, ve fısıldamıştı. Vücuduma yayılan ürpertiye lanet edip, yüzünü kendime çevirdim. Aramızda mesafe yok denebilecek kadar azdı. Parmaklarını boynuma yerleştirip, hızla soğuk olmayan duvara bedenimi yasladı. Kendini bana doğru itince inlememe engel olamadığım için, küfür ettim. Dudakları boynumu bulunca başımı geriye attım. Ellerimi başımın iki yanına sabitleyip göğsüme gelince, zevkten öleceğimi bile bile, bunu yapmasına izin verdim. Diliyle göğüs uçlarına baskı yapınca, dizimle erkekliğine geçirip iki büklüm olmasını izledim. O şeyini tutarken konuştum; "Ben istediğim zaman kalırım Zain Javaad Malik. Ve istemiyorum." Hızla kapıdan çıkacakken ayak bileğimi bir şey durdurdu ve sonrasında kendimi karanlığın ortasında buldum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Thief GirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin