Eve doğru gidiyorduk.Olanların hala şokundan çıkamamıştım.Eve geldiğimizde Nina yanıma geldi ve David'in nerde olduğunu sordu.Ona cevap vermeden odama çıktım.
Odama gelince artık dayanamayıp ağlamaya başladım.Babam ölmüştü,annem ölmüştü.Hiç kimsem yoktu.Etrafımdaki insanlar kötüydü.Ben böyle düşünmeye devam ederken aşağıdan bir çığlık sesi geldiğini duydum.Sara ve Nina ağlıyordu.Onların yanına gidip onları sakinleştirmeye çalıştım.Ama çabalarım boşunaydı.
Sara:Nina eşyalarını topla burdan gidiyoruz.
Nina:Tamam anne.
Carl:Ben de sizinle geliyorum.
Nina:Sen niye onlar dururken bizimle geliyosun.
Carl:Çünkü artık böyle insanlarla daha fazla kalamam.
Odama çıkıp eşyalarımı topladım.Aşağıya indiğimde Nina ve Sara beni bekliyordu.Daryl ve diğerleri gitmemem için yalvarır gözlerle bana bakıyorlardı.
Daryl:Seni burda tutmak için ısrar etmeyeceğim.Bu senin kendi seçimin.Ama her zaman kapımızın sana açık olduğunu da bilmeni isterim evlat.
Ona sarıldım ve diğerleri ile de vedalaştıktan sonra Nina ve Sara ile ormana doğru yürümeye başladım.Arkama doğru baktım.Herkes bize el sallıyordu.Bende salladım ve önüme doğru yürümeye başladım.Artık eskisi kadar güvende değildim ve beni yeni maceralar bekliyordu.