İşkence

280 11 0
                                    

375 kişi okumuş.Çok mutluyum.Birde vote ve yorum yapsanız daha mutlu olacağım.İyi okumalar.:)

Uzun zamandır yatakta ilk defa uyuyordum.Uyandığımda öğlen olmuştu.Daha da uyurdum ama aşağıdan gelen seslere uyandım.Aşağıya indiğimde tanımadığım bir adamla Daryl kavga ediyordu.Daryl adamı boğazını sıkıyordu Glenn ve diğerleri onları ayırmaya çalışıyordu.
Daryl:Sana bu hayatı zindan edicem

Diğer adam ise kendisini affetmesi için Daryl'a yalvarıyordu.Öğrendiğime göre ismi David'ti.Eskiden Daryl'a suçsuz olmasına rağmen kendi suçunu atan adamdı.Bu sefer kesin ölmüştü.Daryl David'i alıp ahıra götürdü.Kimsenin yanına gelmemesini istedi.Bizde üstüne gitmedik.Biraz sonra çığlık seslerinin geldiğini duydum.Merakıma yenik düşüp ahırın kapısını hafif aralayıp ne olduğuna baktım.

  Daryl David'in ellerini kelepçelemiş bir yere bağlamış kafasından aşağı bir kaynar su döküp üstüne buzlu su döküyordu.Birkaç kere daha aynı şeyi yapınca soru sormaya başladı.
Daryl:Nasıl bu zamana kadar dayandın?
David:Bir grupumuz vardı.Baya büyüktük.Grupun lideriydim.Aramızdaki bazı şerefsizler benle ilgili yalan yanlış şeyler söyleyip beni diğerlerine kötülediler.Benide gruptan attılar.Bende sizi buldum.

Daryl eline bir bıçak aldı ve David'in göbeğine ölüceksin diye bir yazı yazdıSonra da koluna ve bacaklarına çizikler atmaya başladı.Bu görüntüye daha fazla dayanamadım ve içeriye dalıp Daryl'a bu işkencelerine bir son vermesini söyledim.Hemen dışarı çıkmamı söyledi.Kabul etmeyince kolumdan tutarak beni odama götürüp kapıyı kilitledi.Acaba şuanda  ne yapıyordu?

surviveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin