İlk Görüş

3.2K 152 57
                                    

"Naruto bu kaçıncı ama yeter artık! Seni hep hastaneye getiremem sonuçta sevgilin miyim senin ya!?"
"Sende bi sevgili yapta onu hastaneye götür o zaman Sakura"
"Haha çok komik ama sadece senin için. Benim çok yakında zaten bi sevgilim olucak."
"Kim bu talihsiz"
"Sen daha dalga geç, o köyün en yakışıklısı ve babam çoktan onayı aldı!"
"Seni iyi bi şakalamışlar canım benim"
"Bugün köye gelicek. İstersen bi bak ne kaçırdığını gör"
"Kesin çok egolu biridir!"
"Her neyse gidiyorum ben eğer bişeye ihityacın olursa bu umrumda değil çünkü bugün büyük gün!"

Sakura odayı terk etti.

"Onu asla görmeyi istemem. Egolunun tekidir, ve işe yaramazdır ama madem herkes orda olucak bakmaktan zarar gelmez.."

Naruto farkında olmadan hiç olmadığı kadar hazırlandı ve bu herkesin netçe görebiliceği bi hazırlıktı. Yaramaz sarışın çocuk bugün cidden özenliydi. Kim bilir belki de bugün özel bir gündü.

Kalabalığın önüne yaklaştım ve şu beyefendiyi bekliyorum. Şu şahsı geçen bey kimmiş acaba.

Siyah saçlı, soğuk bakışlı ve cidden Sakuranın abarttığı kadar yakışıklı olan bu çocuk Narutonun nefesini kesmişti. Tüm gözler onun üstündeydi Narutonun dikkat çekmesinin imkanı yoktu ama ona bakmasını çok istiyordu. Onunla biraz daha aynı alanda bulunsa bayılıcaktı koşa koşa ordan uzaklaştı ve herkes bu genci izlemekle meşguldü..
Naruto ormanın en derinliklerine koştu, kimsenin olmadığı bi yere ve içinden şöyle geçirdi, "Salak mısın Naruto, o bi erkek! Ona karşı böyle şeyler hissetmem normal olmaz.."

Last Hours  [𝘚𝘢𝘴𝘶𝘕𝘢𝘳𝘶]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin