0.0

1.3K 44 52
                                    

Risotto Kralı : Celal'in fotoğrafını beğenmişsin. Bi daha olmasın

Dimple Boy : Sebep?

Risotto Kralı : Neden kim olduğumu sormadın?

Dimple Boy : Büyük ihtimalle söylemicektin ve ismine bakılırsa Emir fanına benziyosun ve büyük ihtimalle kızsın ve benden hoşlanıyosun

Risotto Kralı : Fan ve kız kısmını çıkarırsak ii olur (iletilmedi)

Risotto Kralı: Aynen ondanım

Dimple Boy : Şimdi seni engellemeli miyim?

Risotto Kralı : Çoğunluk böyle yapıyo ama sen çoğunluk değilsin dimi?

Dimple Boy : Aslında seninle konuşmak istiyorum. Çünkü burdaki insanlar beni anlamıyo ve biriyle konuşmam lazım

Risotto Kralı : Sevinç çığlığı atıp akşam bunu kutlamak istiyorum

Dimple Boy: Neden?

Risotto Kralı  : Çünkü sen Sefa, masterchef Sefa benimle konuşmak istiyor

Dimple Boy : Fazla bağırma çığlık atarken ve kutlamaya beni de çağır  kflskcksmc

Risotto Kralı : O zmn görüşürüz. Kutlama için hazırlık yapmalıyım. Maalesef kutlamaya gelmek için İzmir'de olmanız gerekir Sefa Bey kckslfkslf

Dimple Boy : Yarın tekrar konuşur muyuz anonim kız?

Risotto Kralı : Anonim değilim hele kız hiç değilim aq ben Emir'im (iletilmedi)

Risotto Kralı : Elbette konuşuruz. Sefa Okyay Kılıç benimle konuşmak istiyor ve ben geri tepicem bunun için salak fln olmam lazım herhalde

Dimple Boy : Görüşürüz. Bu arada dediğim gibi çığlık atarken fazla bağırma

Risotto Kralı : Söz veriyorum dimple boi

Dimple Boy çevrimdışı *
Risotto Kralı çevrimdışı *

Sefa telefonunu kapattığı gibi Emir odaya girmişti. Çünkü Serhat ve Barbaros ile izlediği filmden sıkılmış, Eray'la da yalnız kalmak istememişti.

Sefa'nın yanına oturmuştu instagramı açmadan önce. Sonra telefonu Sefa'ya çevirip "Bizi shipleyen birkaç sayfa var baksana." demişti.

Sefa ise ona dönüp "Bugün biri bana mesaj attı." diye cevap verdi. Emir "Ne koştunuz peki?" dedi bütün merakını ortaya koyarak.
Sefa aslında ne konuştuğunu söylemek istemiyordu. Bu yüzden "Seni ve beni sevip destekliyormuş. Bir de ikimizden birinin şampiyon olmasını istiyormuş." diye yalan söylemişti.

Emir yalan söylediğini adı gibi biliyordu. Çünkü ona mesaj atan fan değil ta kendisiydi. Sefa balkona çıktığında kulaklığını cebinden çıkarıp eline aldı ve diğer eline de yatağın üstünde bulunan ince pikeyi alıp balkona, Sefa'nın yanına gitti.

Hava soğuktu ve bu şapşal gamzeli çocuk buz gibi balkona kısa kollu t-shirtle çıkmıştı. Emir ilk başta örtüyü getirmek istemiyordu. Çünkü Sefa hasta olursa ona bakmak istiyordu ama içi hasta olmasına el vermeyince örtüyü getirmişti işte.

Sefa'nın üstüne pikeyi bırakıp yanındaki sandalyeye oturdu. Kulaklığını kulağına takıp çok sevdiği ama Türkiye'de underrated bir grup olan R5'ın Heart Made Up On You şarkısını (y/n : Medyada) açıp dinlemeye başladı.

My mind says "No you no good for me "
Aklım diyor ki "Hayır sen benim için iyi değilsin "

You're no good but my heart's made up on you
İyi değilsin ama kalbim senden oluşuyor

My body can't take what you give to me
Vücudum senin bana verdiğin şeyi alamıyor

What you give?
Ne veriyorsun?

Got my heart made up on you
Kalbimi senle tamamladım

(y/n : Son cümlenin çevirisinden emin değilim linçlemeyin)

Şarkı kısa bir süre sonra bitmişti. Emir kulaklığını çıkarıp Sefa'ya baktı. Uyuya kalmıştı. Emir onu birazcık izledi. Derin gamzesini, sanki kalemle çizilmiş gibi olan kirpiklerini ve dolgun kırmızı ama soğuktan hafif morarmış dudaklarını... En sonunda kendine hakim olamadı ve dünyada eşi benzeri olmadığını düşündüğü dudaklara küçük, kelebek kadar hafif bir öpücük kondurdu. Dudaklarına değen o yumuşacık dudaklar onu mest etmişti. Mutluluktan yağmurun başladığını bile fark etmemişti. Balkon demirlerine çarpan su damlalarını duyduğunda ise dikkatli bir şekilde Sefa'yı kucağına alıp yatağına taşımıştı.

Üstünü örtüp yatağın hemen yanındaki geniş koltuğa uzandı. Üstüne balkonda Sefa'nın üzerine örttüğü pikeyi örtüp onun kokusunu içine çekti. Hem onun kokusuyla uyuyordu hem de onu izleyebiliyordu. Bu şans elime başka bir zaman geçmez diye düşünerek en huzurlu uykularından biri için kafasını yastığa koydu.















Bir SefMir shipper olarak bunu yazmaya karar verdim. Şimdiden söyliyim uke Sefa seme Emir olucak. Bu arada başka SefMir fici bulamadım. Sanırım bu ilk SefMir fici olucak. Bu arada ben smut yazamıyorum o yüzden Shounen ai tarzında bir şey olucak. Neyse girdim böyle bir işe. Umarım güzel olmuştur. Eğer kötü olmuşsa söyleyin silip tekrar yazarım.

Heart Made Up On You || SefmirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin