1.0

439 25 12
                                    

Sefa o gece Emir için ne kadar dua etsede Emir üçüncü olmuştu. Yarışmanın birincisi ise Serhat olmuştu.

Emir üçüncü olduğu için üzülmemişti. Çünkü kendi alamadığı ceketi Emir almıştı. Bütün hünerlerini sergilemişti ve en önemlisi birçok insanın sevgisini kazanmıştı. Bu yüzden gururlu anne moduna bürünmüştü üzgün olmak yerine.

***** (bir hafta zaman geçişi. Çünkü neden olmasın?)*****

O gün Emir'in omzuna yaslanmış bir şekilde dinlenirken içinden "İyiki o yarışmaya katılmışım." diye geçirdi içinden Sefa. Ardından sevgilisinin dudaklarına minik bir buse kondurdu. Minik bile olsa buse Emir'in çok hoşuna gitmiş olacak ki Sefa'yı minik bir kedi gibi kucağına çıkardı.

Emir, Sefa'nın dudaklarına ve boynuna minik minik öpücükler bırakırken Sefa adeta bir kedi gibi mırıltılar çıkarıyordu. Bu çıkardığı mırıltılar Emir'i daha çok cezbediyor ve sınırlarını zorlamsına neden oluyordu.

Emir daha fazla dayanamadı ve koltuktan kalkıp yatak odasına doğru ilerlemeye başladı. Sefa'yı yatağa usulca bıraktığında "Bi kere miyavlasana" demişti. Sefa yavru bir kedi gibi mırıltılar miyavlayınca Emir dudaklarını yukarı kıvırarak aklından geçenleri yapmaya başlamıştı bile...









Yarışma  bittiğinden beri nasıl bir son yazacağımı bilemiyorum. Çünkü son yazmak konusunda pek iyi değilim. Kötü olduğunun farkındayım ama elimden anca bu kadar geliyo maalesef. Bu arada smut yazamadığım için sonunu hayal gücünüze bıraktım. Kitap bitti işte. Okuyan herkese teşekkür ederim.

Heart Made Up On You || SefmirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin