0.8

357 27 5
                                    

Emir bugün telaşlıydı. Çünkü hem Sefa'yla buluşacaktı hem de Sefa'ya ona "fan" adı altında mesaj atan kişinin kendi olduğunu açıklayacaktı. Bu her ne kadar onu heyecanlandırsa da buluşacakları saate yakın konumu mesajla Sefa'ya gönderdi.

Yaklaşık bir saat sonra Emir'in attığı konumda buluşmuşlardı. Etrafta hiç kimse yoktu. Sadece ikisi vardı. Sefa "Senin burada ne işin var ?"diye sordu. Emir'in " Sefa Okyay Kılıç ile buluşacaktım. Onu bekliyorum ." demesiyle Sefa'nın gözleri fal taşı gibi açılmıştı. çünkü buluşacağı kişiyi bir kız sanıyordu Emir değil.

Sefa buluşacağı kişinin Emir olduğuna hala inanmak istemiyordu. Bu yüzden Risotto Kralı'na mesaj attı. Attığı gibi Emir'in telefonundan ses gelmişti ve "Burada, yanında duruyorum ve bana mesaj mı atıyorsun cidden?" diye garipseyen bakışlar atmıştı Sefa'ya.

Sefa içinden gelen ani bir istekle Emir'e sarıldı. Emir ise daha fazla uzak durmaya dayanamadığı dudaklara minik minik öpücükler bırakmaya başladı. Bu durum Sefa'yı birazcık utandırmıştı. Yanakları hem soğuktan hem de hafif utanmaktan kıpkırmızı olmuştu.

Kısa bir süre sonra ayrılmışlardı. Emir "Aslında gitmeseydin sana mesaj atan kişinin ben olduğumu açıklamak daha kolay olacaktı. " dedi. Sefa sahte gibi gözüken bir gülümsemeyle cevap olarak "Bende kalmak isterdim ama elimde değildi." demişti.

******

Gecenin bir yarısına kadar beraber vakit geçirdiler. Beraber lunaparka gittiler. Birbirlerine pamuk şeker yedirdiler, korku tünelinde korkudan birbirlerine sıkı sıkı sarıldılar, aşk tünelinde birbirlerine öpücükler bahşettiler... Gün Emir'in, Sefa için bir peluş tavşan kazanması ile sonlandı.

Sefa bu tavşanı çok istemişti. Çünkü Emir'e çok benziyordu. "En azından yanımda olmadığın zamanlar seni hatırlamak için ona sarılabilirim." dediğinde Emir onu onaylamadı. Kafasına taktığı bandanayı çıkarıp Sefa'ya taktı. "Beni hatırlamak istediğinde bu bandanayı tak. Bu sana, beni hatırlatacaktır." dedi ve görüşürüz öpücüğü vererek yarışmada kaldıkları eve doğru gitmeye başladı Sefa'nın evinin önünden.

Sefa eve gittiğinde bandanayı direk bileğine bağladı. Çıkarmak istemiyordu çünkü. Sevdiği adam, belki de hayatında en sevdiği şey olan bandanasını ona vermişti.

*****

İkiside geçirdikleri güzel gün için huzurlu ve mutlu bir şekilde kendilerini sabaha karşı anca uykuya teslim edebilmişlerdi.











Dün hastayım o yüzden düzenleyemedim. Kusura bakmayın biraz gecikti. Bu arada Emir'e hep siyah şef ceketi giydirsinler. Çünkü beyazdan daha çok yakışmış.

Heart Made Up On You || SefmirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin