6. Bölüm

610 39 20
                                    

Bella her şeyi Hermonie'ye anlattıktan sonra Hermonie gülümsedi.
"O zaman artık elbiseni açabilirsin!"
"Sanırım evet. Çok heyecanlıyım Hermonie."
"Hadi aç hemen."
Balo bu gündü. O yüzden herkes çok heyecanlıydı. Balonun başlamasına saaatler kalmıştı ve artık herkesin hazırlanması lazımdı. Bella yavaşça kuyuyu açtı. Çıkan elbiseyi gördüğü an yüzüne kocaman bir gülümseme yerleşti. Elbise gerçekten çok güzeldi.
"Hermonie bu çok güzel!"
"Evet Bella. Balo'nun en güzel kızı olacaksın."
"Senden sonra tabii. Yalnız bu biraz fazla mı abartılı?"
Bella'nın elbisesi Hermonie'nin elbisesine göre gerçekten biraz fazla abartılıydı. Bella çok abartılı olmak istemezdi. İçini bir huzursuzluk kapladı.
"Saçmalama Bella. Çok güzel bu. Benimki çok sade. Seninki gayet normal." Dedi Hermonie arkadaşını telaşlandırmamak için.
"Tamam o zaman. Hadi hazırlanalım."

İkisi de hazır olduklarında baloya dakikalar kalmıştı. Herkes çok heyecanlıydı.
"Artık gitsek mi?" Dedi Bella.
"Tamam hadi gidelim." Dedi Hermonie.
Çaktırmadan salona baktılar. Herkes gelmişti. Çok kalabalıktı. İkisi de merdivenlerden yavaşça indi. Bütün gözler onlara dönmüştü. İkisi de gerçekten çok güzeldi. Ama balodaki en güzel kız Bella idi. Bella Draco ile göz göze geldiklerinde Draco Bella'yı süzmeye başladı. Bella hemen kızardı. Merdivenler gittikten sonra Draco Bella'nın yanına geldi.
"Çok çok güzel olmuşsun."
"Teşekkür ederim."

"Ayrıca yeşil giymen de gözümden kaçmadı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ayrıca yeşil giymen de gözümden kaçmadı."
Draco cümlesini bitirdikten sonra göz kırptı. Bella neden göz kırptığını anlamamıştı ama gülümseyerek karşılık verdi.
"O zaman dans edelim mi?"
Bella Draco'nun büyük elini tuttu ve Draco onu kendine çekti. Aralarındaki mesafe yok denecek kadar azdı. İkisi de başka yere bakmadan sadece birbirlerinin yüzüne bakıyordu. Müzikle eşsiz bir uyum içindeydiler. Bütün baloda bir tek onlar dikkat çekiyordu. İkisi de gerçekten çok harika gözüküyordu. Sanki bulutlarda süzülüyorlardı. Dans ederken Draco Bella'yı daha çok kendine çekti. Aralarındaki mesafe konuşurlarsa kapanacak şekilde azdı. Ve Draco bu fırsattan yararlandı.

"Gözlerimi senden alamıyorum. Büyüleyicisin."
Draco konuştuğunda dudakları birbirlerine değdi. Bella'nın kalbi yerinden çıkacakmış gibi atıyordu.
"Teşekkür ederim. Sen de her zamanki gibi çok yakışıklısın."
Bella konuşunca dudakları yine birbirlerine değmişti. Draco Bella'nın belini daha çok sıkarak dans etmeye devam etti. En sonunda Draco Bella'yı döndürüp aşağı bırakarak belinden tuttu. (Bu nasıl bir cümle? İnş anlamışsınızdır djdjdbd)
Birbirlerine uzun uzun baktıktan sonra Bella kollarını Draco'nun boynuna dolayıp dudaklarını birleştirdi. Birbirlerini çok tutkulu öpüyorlardı. Uzun bir süre sonra ayrıldılar. Birbirlerine bakıp gülümsediler.
"Bu çok güzeldi." Dedi Bella.
"Seninle olan her şey gibi..." Dedi Draco.
Bir anda Draco aklına bir fikir gelmiş gibi gözlerini sonuna kadar açtı.
"Astronomi kulesine gitmeye ne dersin?"
"Olur."

Draco Bella'nın elini tuttu ve koşmaya başladılar. İkisinin uzaktan görünüşü öyle güzeldi ki dillere destandı. Astronomi kulesi çok güzeldi. Uzandıktan sonra birbirlerine baktılar ve gülümsediler.
"Şimdi biz neyiz?" Dedi Bella.
"Sevgiliyiz. Ve hiç ayrılmayacağız."
'Sevgili' bu söz Bella için çok yeniydi. Draco Bella'nın ilk sevgilisiydi. Bella Draco'ya sarıldı.
                              💚💚💚💚
"Bella olanları duydun mu?" Dedi Hermonie.
"Ne oldu?"
"Okula yeni bir çocuk gelmiş ve aşırı iyi."
"Bakalım nasıl biriymiş."
Yeni gelen çocuğun yanına gittiler. Çocuk cidden yakışıklıydı ama Bella'nın kalbi Draco için atıyordu. O yüzden ilgilenmeden Draco'nun yanına döndü. Draco ile el ele tutuşarak yanından geçerken yeni gelen çocuk önündeki kalabalığı aşıp yanlarına geldi.
"Merhaba Bella değil mi?" Dedi yeni gelen çocuk.
Bella hiç beklemediği için şaşırmıştı.
"Eee.. evet."
"Memnun oldum ben Shawn."
"Ben de Draco Malfoy. Bella'nın sevgilisi." Dedi Draco tehditkar bir tavırla.
"Senin ismini sorduğumu hatırlamıyorum." Dedi Shawn ukalaca.
"Hem yeni gelmişsin hem de bir Malfoy'a sataşıyorsun. Bella'dan uzak dur! Anladın mı beni?!"
"Senin emirlerine uyacağımı sanmıyorum. Bella bana okulu gezdirebilir misin acaba?"
"Sana okulu falan gezdirmeyecek! Flört edecek başka kız bul!" Dedi Draco sinirden patlayacak bir şekilde.
"Ama bana Profesör Dumbledore Bella Connor'ın bana okulu gezdireceğini söyledi. Bella Connor sensin değil mi?" Dedi Shawn.
"Evet benim."
O sırada Profesör Dumbledore geldi.
"Profesör yeni gelen çocuğa okulu Bella'nın gezdireceğini mi söylediniz?" Dedi Draco.
"Evet Bay Malfoy."
"Peki o zaman gezdireyim. Sorun yok Draco." Dedi Bella.

"Draco ile ne zamandan beri sevgilisiniz?" Dedi Shawn.
"Dünden beri." Diye karşılık verdi Bella.
"Ne?! Draco on yıllık sevgiliymişsiniz gibi davranıyor. Daha şimdiden böyleyse ileride nasıl korumacı ve kıskanç olacağını düşünemiyorum. Bence bir ilişkide kişiler birbirlerine bu kadar karışmamalı."
"Daha yeni geldin ve benim ilişkimi mi sorguluyorsun? Beni tanımıyorsun bile."
"Henüz."
Bella gözlerini döndürerek okulu tanıtmaya devam etti. Okul kocaman olduğu için kim bilir kaç saat bu çocuğun saçma sapan konuşmalarına katlanacaktı? Sonunda okul tanıtma işi bitmişti. Bella ile Shawn koridorda konuşuyordu.
"İstersen arkadaş olabiliriz. Ama başka bir şey değil! Tamam mı?" Dedi Bella. Shawn cidden Bella'ya iyi davrandığı için Bella ona bir şans vermek istiyordu.
Shawn hiçbir şey demeden Bella'yı kendine çekti ve dudaklarını birleştirdi. Bella neye uğradığını şaşırmıştı. Hiç böyle bir şey beklemediği için ilk başta hiçbir şey yapamadı tam ayrılacakken Shawn yere düştü. Bella yanına baktığında Draco'nun Shawn'ı yumrukladığını gördü. Bella şok olmuştu.
"Dur Draco! Çocuğu öldüreceksin!" Dedi Bella onları ayırmaya çalışırken.
Draco Bella'yı takmadan Shawn'ı dövmeye devam ediyordu.
"Bir daha benim sevgilime dokunursan, onunla konuşursan seni kendi ellerimle öldürürüm! Anladın mı beni?!" Dedi Draco bağırarak.
Shawn titreyerek Draco'yu onayladı ve Draco'da onu bıraktı. Bella'nın kolundan tutup hızla oradan uzaklaştılar.

"Draco neden böyle bir şey yaptın?" Dedi Bella.
"Seni öptü! Böyle bir şey yapamaz. Seni, benden başka kimse öpemez." Dedi ve Bella ile dudaklarını birleştirdi.
💚💚💚💚
Bella tek başına ağacın altında otururken yanına Shawn geldi. Bella tam kalkacaktan Shawn onu bileğinden tuttu.
"Özür dilerim Bella. Yaptığım çok kötü bir şeydi. Lütfen konuşabilir miyiz?"
Bella derin bir nefes alıp Shawn'ın yanına geri oturdu.
"Neden öyle bir şey yaptım bilmiyorum. Gerçekten çok özür dilerim. Tekrar arkadaş olabilir miyiz?"
"Sanırım olur."
Shawn Bella'ya sarıldı.
"Saçımı mı kokluyorsun sen?!"
Shawn hemen Bella'dan ayrıldı.
"Hayır."
"Artık gitmem lazım. Umbridge geç kalırsam çok kızar." Diye yalan söyledi Bella.
Bella yolda sakince yürürken bir anda biri tarafından çekildi. Bella Draco'yu görünce rahatladı.
"Draco ders başlayacak. Ne yapıyoruz burada?"
"Ders biraz bekleyebilir."
Bella hiçbir şey diyemeden Draco Bella'yı öpmeye başladı. Bella bu durumun öpüşmeden fazlaya gitmesinden korkuyordu. Draco Bella'nın asasını alıp kapıya açılmaması için sihir yaptı ve cebine koydu.

Uzun bir süre sonra Bella zamanın farkına vardı.
"Draco derse geç kaldık!" Dedi telaşla.
"Ciddi misin?! Çabuk!"
Draco hemen kapıyı açtı ve koşarak sınıfa gittiler. Bella Umbridge'nin ne yapacağını bilmiyordu ve bu bilinmezlik onu çok korkutuyordu. Draco ise hiç telaşlı durmuyordu. Sanki her zaman yaptığı bir şeymiş gibi davranıyordu. Sonunda sınıfa girdiklerinde bütün gözler onlara döndü.Umbridge zoraki bir gülümsemeyle onlara baktı.
"Bay Malfoy ve Bayan Connor, umarım geç kalmak için geçerli bir açıklamanız vardır."
"Eee..." Dedi Bella.
"Dersten sonra ben size anlatırım Profesör Umbridge. Özel bir durum." Dedi Draco aşırı rahat bir şekilde.
Umbridge hiçbir şey demeden derse devam etti.
"Herkes asasını versin! Dersimde asa olmayacak."
Sırayla herkesten topladıktan sonra sıra Bella'ya gelmişti. Bella asasını bir türlü bulamıyordu.
"Ah unutmuşum. Ben de kalmış Bella." Dedi Draco göz kırparak.
Umbridge yine yüzüne zoraki gülümsemesini yerleştirip Bella'nın asasını aldı.

Ders sonunda Hermonie Bella'nın yanına geldi.
"Derste neler oldu öyle?!"
"Hiç."
"Bu beyaz saç da ne böyle?" Dedi Hermonie Bella'nın cübbesinin üstündeki saçı göstererek.
"Kedi tüyü!"
"Bella iğrenç yalan söylüyorsun. Acaba Draco Umbridge'e ne söyledi?"
"Bilmiyorum ama çok korkuyorum."

Merhaba. Bayağıdır bölüm atmıyordum. Çünkü aklımda yazacak hiçbir şey yok. Bölümü beğendiniz mi? Yorumlarınızı bekliyorum. Sizi seviyorum.❤️❤️

Draco Malfoy ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin