1. BÖLÜM

67.6K 483 128
                                    

Merhaba benim adım mira yakında 18 ime girecem size biraz hayatımdan bahsediyim. Benim ailem çok zengindi ama sonra düzenlenen bir süikastte öldürüldüler ve ben şuan bir yetimhanede yaşıyorum. Buranın kuralları çok katı ama ben o kurallara uymak istemiyorum .4 yıldır beni evlat edinen olmadığı için bende ümidimi kestim. Hayatım fazla inişli çıkışlı değil. Benim yaramazlıklarım hariç buranın kuralları ne kadar katı olsada ben bir şekilde çiğneyip es geçebiliyorum. Burdan kaçmak çok zor hem kaçanlarda zaten ceza alıyor. Şu ana kadar en çok kural ihlali yapan benimdir herhalde. Şimdi siz diceksiniz ki o kadar zenginsen neden yetimhanede sin çünkü 18'e gelmeden mirastan men ediliyorum yakında 18'e basacam ve bu bok gibi yerden kurtulacağım.

Hemen kaçtım ve beni fark eden bir adam peşimden koşup bağırıyordu ama benim zerre umurumda değildi. Benim ehliyetim vardı babam sağolsun sayesinde almıştım ama ehliyetim ne kadar yeni olsada motor sürmeyi biliyordum motorlar özel ilgi alanıma giriyor 15 yaşımdan beri sürüyordum. Nerdeyse bir profösyöneldim ve sürekli motor yarışına gidiyordum ve baya bi ünlenmiştim birsürü motor kazanmıştım ama bundan kimsenin haberi yok. Saklamak baya zor oluyor ama şu ana kadar 30'a yakın motorum var. Şu motor yarışları hem eğlenmeme hemde sevgili motor koleksiyonuma yenisini eklememi sağlıyor.

Şimdi motor yarışına gidiyorum ama bu sefer baya korkuyorum çünkü benden baya büyük ve motorcular kıralı diye anılan kişiyle yarışıcam yüzünü gören kimse yokmuş piskopat bi mafyaymış ve benle yarışmak istemiş neden olduğunu bilmiyorum ama içimde garip bı his var.

(BABACIK) JEON JUNGKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin