2

4.4K 321 41
                                    

Jaehyun dahasını istemişti. Anlamsız insanlarla anlamsız bir seksten daha fazlasını.
Birçok erkeğin neden seks orucunda olduğunu anlamadığını biliyordu. En yakın arkadaşı Johnny de asla anlamamıştı.

Jaehyun da tam olarak anlamasa da yarım alınmış önlemleri sevmezdi. Bir şeyi istedi mi, sonuna kadar devam ederdi. Eğer seks yapacak olursa, bu hayatının geri kalanında sevmek istediği biriyle olacaktı. Olgun biriyle. Sakin. Kendinden emin. Dengeli. Aşırı romantik olmamalıydı çünkü Jaehyun romantik değildi.

Seksi seven biri olmalıydı ki bir kez daha sekssiz kalmak zorunda olmasın. Seksi ne kadar uzun süre yapmazsa bunun o kadar kolaylaşacağını okumuştu bir yerde. Ama Jaehyun öyle hissetmiyordu. Belki artık eskisi kadar seksi düşünmüyordu ama düşündüğünde çok zorlanıyordu. Bu zorluğu zihninden atmak için birkaç yol öğrenmişti. Bunu tekrar ediyordu. Aklındaki bütün cinsellikle ilgili düşünceleri uzaklaştırıyordu. Düşünceler... Seksle de ilgili olsa, sadece kısa bir şortun içindeki kalçayı merak etmek de olsa.

Yan koltuktaki oğlana baktı. En iyi arkadaşı Johnny'nin kendisinden on yaş küçük kuzeniydi. Güneş, renkli camlardan ona vuruyor ve güzel yüzüne dökülen kömür siyahı saçlarını aydınlatıyordu. Bir eli sıkıca iPad'ini tutuyordu. Diğerini dizine koymuştu ve avucu yukarı doğru açıktı. Saçını kıpırdatan rüzgâr, güzel teninin üzerindeki askılı tişörtün ucunu da havalandırıyordu.
Ne tür biri, bir yabancının arabasına binip uyuyakalırdı ki?

Jaehyun önünde gri bir kurdele gibi uzanan yola baktı. Oğlan ya çok güven doluydu, ya başka çaresi yoktu ya da çılgındı. Belki de üçü de doğruydu. Yuta ve Johnny aileleri ile birlikte Kore'de kalıyordu fakat Jaehyun uzun süre önce Japonyaya taşınmıştı.
Japonya'da tatil yapmak isteyen Yuta için Johnny, Jaehyun'u aramış ve kuzeniyle ilgilenmesini istemişti. Ucuz otelleri güvenli bulmuyordu.

Sebep ne olursa olsun, Jaehyun oğlanın sırt çantası ve büyük çantası ile birlikte beton merdivenlerden inişini gördüğünde rahatlamıştı.
Johnny'nin henüz yetişkin olmuş bir oğlanı kendisine emanet ettiğine inanamıyordu.
Yuta, büyük valizi sürüklerken güzel yüzünde hoşnutsuz bur ifadeyle bakışlarını etrafta gezdiriyor oldukça tatlı görünüyordu. O somurtkan peluş dudakları..

Tek elini direksiyondan kaldırıp saatine baktı. Üçü biraz geçmişti ve Jaehyun yorulmuştu. Son birkaç gündür çok az uyumuştu ve pili bitmek üzereydi.

Klimanın sesi arasında, uykulu bir nefes ve yumuşak bir inleme sesinin tenini okşadığını hissedince yan koltuğa baktı. Sevimli ve iri uykulu gözler kendisine bakıyordu.
"Uyuyakalmışım."
Uyku sersemliğiyle ateşli bir şekilde fısıldar gibiydi. Jaehyun'un daha önce hiç duymadığı kadar ateşli bir sesti bu.

Yuta bacaklarını esnetip camdan dışarı baktı. "Neredeyiz?"

"Gece konaklayacağımız güzel bir malikâne. Merak etme para ödemene gerek yok"
Jaehyun'un ekonomik durumu epey iyiydi.

Büyük olanın bakışları, oğlanın giydiği üstten dolayı açılan küçük meme ucuna takıldı ve yutkundu. Kaşlarını çatıp boğazını temizledi.

Jaehyun'un bahsettiği yere geldiklerinde Yuta kıkırdadı. Burası hoş bir malikâneydi. Garajda bir asansör ve bir sıra klasik arabanın arkasında dizili olan bir çift Mercedes vardı.

"Açlıktan ölüyorum," dedi Jaehyun asansörden adımlarını atarlarken. Kolu, ılık teni ve sert kasları Yuta'nın koluna sürttü.

"Aç mısın?"
Yuta sabah bir simit yemişti ve karnı bir saat önce guruldamaya başlamıştı. Başını salladı ve bu, hayatında nadiren de olsa nutku tutuldu.
Her şey beyazdı. Bir müze gibi parlak mermerdendi. Yuta bu tür evleri sadece dergilerde ve televizyonlarda görmüştü. Hayatında hiç güvenlikli bir siteye girmemişti ve kendisini çok eğreti hissediyordu.

"Hizmetçi gitmeden önce Bizim için bir şeyler hazırlamış olacaktı."

"Benim de seninle olduğumu biliyor mu?"

"Tabi ki."

Yuta beyaz mobilyalı, mor ve kırmızı yastıklı, gümüş masalı odalara bir bakış attı. Dev pencereler, arka terasa bakıyordu.
"Seni en son gördüğümde 13 yaşında falandım. Uzun zaman oldu Jaehyun."

Jaehyun kendisinden sekiz küçük oğlanın neden saygıyla hitap etmek yerine bir arkadaşıymış gibi hitap etmesine takılmadı.

Yuta

Yuta

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
a little death 'yujaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin