7

586 32 0
                                    

Dnes mám další sezení s psychiatrem. Vážně se mi tam nechce. Ale nejdřív má přijít můj kluk. Je naprosto úžasnej má hnědý vlasy a průzračný modrý oči. Jestli jsem to neříkala jmenuje se Lukáš. Když jsem dělala brownies tak zazvonil. Šla jsem mu otevřít a hned jak mě uviděl tak mně políbil.

L: ,,Ahoj zlato. Tak co jak se máš?"

Já: ,,Jde to." a políbila jsem ho. Když jsem dodělala brownies šli jsme do mého pokoje. Povídali jsme si a samozřejmně jsme se líbali. Potom jsem potřebovala na záchod tak jsem šla ale když jsem se vrátila do pokoje něco bylo jinak. Nebyl to on. Byla to zase ona. Lekla jsem se a co nejvíc zacouvala ale za mnou byla zeď tak to nešlo. Vstal a začal mluvit.

L: ,,Ale ale já ti říkala že se ještě uvidíme" pomalu se ke mně blížil.

L: ,,Vypadá to že tě vážně miluje." zlomyslně se zasmál. ,,Tak to je mi líto že to nepřežije. Ale neboj se dlouho ti to líto nebude umřeš dřív." to už jsem se začala vážně bát. Byl blíž a blíž pomalu natahoval ruce k mému krku ale já stačila uskočit a utekla jsem ven. Na zahradu. Ale dívala jsem se oknem co se děje. Začal nadávat ale potom někam šel. Když se vrátil měl v ruce nůž a já věděla co uděla. Uřízl si prst a něco mi napsal na čelo postele (krví) ale já neviděla co. Potom jsem viděla něco divného. Vyšla z něj ona a Lukáš omdlel. Vběhla jsem do domu a jeho hlevu si položila na kolena. Věděla jsem že umře ale i tak....

Já: ,,Prosím neumírej." začala jsem brečet ještě víc. ,,Milu... miluju tě. Prosím neodcházej." chrlila jsem mezi vzliky. Nakonec jsem už necítila ani jeho tep. Dala jsem mu pusu na čelo zavolala policii a když přijela šla jsem na sezení k psychiatrovy. Ale ještě než jsem vyšla z domu zase začali ty hlasy. Pořád šeptali to samé. Zhroutla jsem se do trávy. Když to přestalo šla jsem se ještě naposledy podívat na Lukáše. Když jsem vešla do pokoje tak jsem si až teď všimla co tam napsala krví.

"Příště tě zabiju!!!"

Vážně jsem se začala bát být v tom domě. Už jsem vážně odešla k psychiatrovy.

My Scary House...! [Dokončeno!]Kde žijí příběhy. Začni objevovat