Olayların üstünden 3 hafta geçmişti. Gfriend promosyonlarını tamamlamış, BTS konser turunun ilk ayağını tamamlamıştı. İkinci kısmı için korona yüzünden ara vermişlerdi. İki grubunda bir süre programları boştu. Şirketleri dinlenmeleri için 1 aylık zaman vermişti.
Bu sürede aslında sürpriz olmayan şekilde (çünkü uzun zamandır şirket CEO'ları arasında görüşmeler sürüyordu) Source Music, Bighit şirketinin bünyesine katılmıştı. İki grubunda şuan için sadece tek aktivitesi yılbaşı konseriydi. Onların hazırlıkları da çok fazla zamanlarını almıyordu.
We Got Married programı ise çekimlere 3 hafta aradan sonra devam edecekti. Bölümün ilk bölümü bu akşam yayınlanacaktı. Yewon ve Yoongi bölüm sonunda hem grup üyelerinin hem de izleyicilerin yorumlarını, görüşlerini çok merak ediyorlardı ama bir yandan da utangaçlıkları vardı özellikle üyelere karşı.
Sabah çok erkenden çekimler başlayacaktı ve 2 gün boyunca sürecekti. Bu çekimlerin konusu ve içeriği yine onlara sürpriz olacaktı.
Yewon ve Yoongi son çekimdeki tartışmalarından sonra ilk defa yüz yüze gelecekti. Yoongi'nin mesajından sonra bir daha iletişimde kurmamışlardı. Saat 7:30 da her ikisi de İKEA'nın mağazasının önüne gelmişlerdi. Tüm çekim ekibi hazırdı. Yönetmen oradaydı. Yewon ve Yoongi ise neden burada olduklarını sorguluyorlardı. Hala kendi şirketlerinin arabalarındaydılar. Birbirleriyle karşılaşmamışlardı. Aslında son çekim gününde yaşananlardan sonra ikisi de oldukça gergindi. Ne konuşacaklardı? Hiçbir şey olmamış gibi mi davranacaklardı? En mantıklısı ve doğru olanı bu şekilde davranmaktı. Hem sorunlarını da halletmişlerdi.
İkisi de kendi şirket arabalarından inip birbirlerine selam verip hal hatır sormuşlardı. Ardından yönetmenin yanına geçmişlerdi.
"Çocuklar bu 2 gün boyunca çekimlerimiz olacak ve aralıksız olacak."
Yoongi'de Yewon'da şaşırmışlardı. Evet çekimlerin 2 gün süreceğini biliyorlardı ama aralıksız olacağından habersizdiler. Hem nasıl olacaktı ki?
"Aralıksız derken? Nasıl olacak?" Yewon merakını gidermek istemişti.
"Şöyle ki; evlenme ve balayı tadında tatil bittiğine göre bu evlilikte sonra ki aşamaya geçeceğiz. Öncelikle evinizi siz kuracaksınız. O yüzden buradayız. Size bizim sizin için seçtiğimiz evin fotoğraflarını vereceğiz ve siz onları buradan seçeceksiniz. Ardından evinize gidip o evi kendiniz yerleştireceksiniz. Hatta evi boyama işini bile birlikte yapacaksınız. Ardından beraber yemek yapıp güzel bir gün geçireceksiniz. Bugünde herhangi bir senaryoya bağlı kalmayacaksınız. Olabildiğince birbirinize sıcak davranmanızı ve evli gibi davranmanızı istiyorum. Samimi bir çekim olsun. Yarın akşam ise sizin için bir sürprizimiz olacak. Evet hazırsanız başlayalım. İKEA mağazasını bugün çekimler için erken açtırdık. Bu fotoğrafları alın, sizin evinizin fotoğrafları. Hadi çocuklar güzel 2 gün geçirelim birlikte."
Yewon ve Yoongi yönetmeni selamladıktan sonra çekimler başlamıştı.
Çift mağazaya girmişti ve kameralar çekime başlamıştı.
"Verilen fotoğraflarda sadece 1 oda ve salon görünüyor. Önce salondan başlayalım bence. Ama oda neden sadece 1 tane?"
Yewon'un bu sorusuna Yoongi bıyık altından gülerek cevap vermişti.
"Evli çiftlerin yatak odası 1 tane olduğu için olabilir."
Yewon yürümeyi bir an bırakıp durmuştu, şaşırmıştı. Bu programı daha önce hiç izlememişti. Gerçekten de çiftler aynı odayı mı paylaşıyordu? Hayır bu kesinlikle olmaz! Linç yemek için hiç hazır değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Got Married
Fanfiction"Tek bir şart var bu program için Kim Yewon. Bu programdaki partnerine aşık olmayacaksın ve onunla dışarıda bir ilişkin olmayacak." Yewon şaşkındı. Ama zaten her şey bir senaryodan ibaret olmayacak mıydı? "Tabi, aşık olmak yok." *** "Yoongi yalnız...