Yewon önce üzerindeki gelinliği değiştirmiş rahat bir şeyler giymiş ardından arabaya kızların yanına gitmişti. Direk yurda gideceklerdi. Ancak her üye son derece sessizdi. Bu nadir anlardan biriydi. 6 kız hele ki bu Gfriend söz konusu olduğunda asla olan bir durum değildi. Yewon direk kulağına kulaklıkları takmış gözlerini kapayıp kafasını cama koymuştu. Uyuyor muydu, uyumaya mı çalışıyordu kimse emin değildi. Ama en azından bir süre kızlar Yewon'u kendi haline bırakmaya karar vermişti.
Yoongi'de de durum benzerdi. Kendisini yorgun ve uykusuz hissediyordu. Kulaklığını takar takmaz gözlerini kapatıp uyku alemine geçiş yapmıştı.
Aslında üyeler onunla konuşmak, çekimlerin nasıl geçtiğini sormak istiyorlardı ancak Namjoon onları uyarmış ve bugün onu rahat bırakmalarını istemişti. Zaten konserleri de yakın bir zamanda başlıyordu. Dünya turuna çıkacaklardı ve onların provalarını yapıyorlardı. Bir yandan Yoongi yeni bir şarkı üzerinde çalışıyordu. Bunların arasında bir de bu programın çekimleri eklenmişti. Onu bir süre rahat bırakmak en iyisi olacaktı.
Kızlar yurda vardığında Yewon direk odaya geçmiş uykusuz olduğunu ve biraz uyuyacağını söylemişti.
"Tamam canım sen uyu ben akşam yemeği için bir şeyler hazırlayacağım seni o zaman uyandırırım. Aa bu arada Fever'ın promosyonu yarın başlıyor. Akşam 9'da şirkete gidip son bir prova yapacağız haberin olsun."
Diyerek Sowon kendini mutfağa atmıştı. Yewon odasına gider gitmez kızlar mutfağa Sowon'un yanına gelmişti.
"Unni Yewon iyi görünmüyor.. Konuşsak mı biraz?" SinB'de oldukça endişelenmişti.
"Hayır kızlar şuanda konuşmaya çalışsakta bir şey söylemeyecektir. Belki sadece yorgundur ha? Onu kendi haline bırakalım. Eğer aşamayacağı bir şeyse onunla konuşur yardım ederiz."
Sowon olgunlukla yaklaşıyordu her duruma. Haklıydı da... Bu durumda Yewon bir şey söylemek istese söylerdi, söylemiyorsa da ona hiçbir güç bir şey söyletemezdi. Her şeyi içinde yaşayıp bitirirdi çünkü.
"O zaman biraz moralini düzeltmek için pasta alsak ve sürpriz yapsak? Yeni programını kutlamak için..."
"İşte bu harika fikir Eunha! Aferin sana.." diyerek dudaklarıyla uzaktan öpücük yapmıştı Sowon Eunha'ya.
"Tamam o zaman ben pasta almaya çıkıyorum.." Yuju hemen cüzdanını ve şapkasını alıp çıkmaya hazırlanmıştı.
"O zaman bizde markete gidip atıştırmalık, bira falan alalım. Hem Fever'ın hem de Yewon'un programı için kutlama yaparız."
Diyerek Yerin'de SinB'yi çekiştiriyordu.
"Yahhh! Bira olmaz! Yarın yüzlerimizin şişmesini istemiyorum!"
"Unni söz sadece birer tane.."
Diyerek Yerin çoktan SinB'yi çekiştirerek çıkmıştı.
Sowon ise kendi kendine söyleniyordu;
"Ahh asla beni dinlemiyorlar..."
Eunha ise tam ortadan sıyışacakken Sowon'un bağırmasıyla yerinde sıçrar ve Sowon'un yanına geri gelir.
"Unniiii korkuttun beni!"
"Seni kaçak tavşan! Bana yardım etmeden kaçmayı mı düşünüyorsun? Ellerini yıkayıp bu sebzeleri kesiyorsun. Hadi bakalım."
"Ama unniiii"
"O tatlı surat ifadeni kendine sakla ve işe koyul hadi hadi..."
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Got Married
Fanfic"Tek bir şart var bu program için Kim Yewon. Bu programdaki partnerine aşık olmayacaksın ve onunla dışarıda bir ilişkin olmayacak." Yewon şaşkındı. Ama zaten her şey bir senaryodan ibaret olmayacak mıydı? "Tabi, aşık olmak yok." *** "Yoongi yalnız...