Yewon yurda geldiğinde tüm kızlar başına toplanmıştı ve hepsi sorguya başlamıştı bile..
"Nasıl geçti görüşme?"
"Ne programıymış?"
"İlk defa bir ön görüşme oldu.. Nedenmiş?"
En sonunda Sowon Yewon'un nasıl zor durumda kaldığını görünce kızları sakinleştirmek için lafa atılmıştı.
"Yahh! Kızlar sakin olun ve kızı bunaltmayın. Hem konuşmasına izin vermeden soru bombardımanına tuttunuz kızı."
Yewon minnettar şekilde Sowon'a gülümsemişti.
"Kızlar beni kurtarınnn! Çok gergin ve stresliyim."
Sinb daha da meraklanmıştı.
"Yewonnn beni daha da meraklandırıyorsun ama! Neden bu kadar gerginsin ki?"
"Kızlar.. Hani We Got Married programı vardı ya işte o program yeniden başlayacakmış. Ve bende katılıyorum. Yani çiftlerden biri ben olacağım."
"Woahhh evlilik programı mı?"
"Çok heyecanlı!!"
"Peki partnerin kim?"
"Ne zaman başlayacak çekimler?"
Kızlar yine bombardımana durmaksızın devam ediyordu.
"Kızlaarrrr!"
Sowon yine Yewon'un imdadına yetişmişti.
"Çekimler yakında başlayacakmış. Programımıza göre ayarlayacaklar. Partnerim kim bilmiyorum."
Eunha şirin sesiyle romantikleşmeye başlamıştı bile.
"Ne güzel. Hem belki partnerine gerçekten aşık olursun. Belki yakınlaşır ve sevgili olursunuz. Ahh çok şirinnn."
Sinb yüzünü buruşturarak Eunha'ya bakmıştı.
"Umutsuz vaka..." demişti ardından da.
"İşte o imkansız. Yazılı olmasa da bir kural var. Partnerime aşık olmayacağım ve onunla bir ilişkim olmayacak. Kural olmasa da aşık olmam imkansız zaten."
Diyerek iç geçirmişti Yewon.
Yuju lafa atılmıştı bu iç geçirmeden sonra.
"Neden kural olmasa da imkansız olsun ki? Yoksa bilmediğimiz bir şeyler mi var?"
Yewon kırdığı potu hemen düzeltmeliydi. Yoksa kızlar üstüne gelecek ve onun saklaması daha da zorlaşacaktı.
Tüm kızlar meraklı gözlerle ona bakıyordu. Bir cevap bekliyorlardı.
"Hayır bilmediğiniz hiçbir şey yok tabi ki. Sadece ben aşık olmadım hiç. Bir programda senaryoya bağlı bir oyun içinde aşık olmam imkansız. O yüzden söyledim. Hem ben artık şu üstümü değiştirsem iyi olacak. Sıcak bir duşa da ihtiyacım var."
Diyerek durumdan sıyrılmıştı. Kızlar bu söylediklerine pek inanmamışlardı tabi ki. Ama onu rahat bırakmak şuan için daha iyi olacaktı. Zaten yeterince gergin görünüyordu.
***
Yoongi eve geldiğinde de onu Yewon ile aynı durum onu da bekliyordu. Onu sıkıştırmışlardı. Çoktan dört bir yanı sarılmıştı. Yoongi ise bunalmış vaziyetteydi.
"Hyung hadi söyle artık. Meraktan çatlatacaksın bizi. Seni nasıl bir varyete de göreceğiz merak ediyorum :D"
"Jungkook fazla kaşınıyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Got Married
Fanfiction"Tek bir şart var bu program için Kim Yewon. Bu programdaki partnerine aşık olmayacaksın ve onunla dışarıda bir ilişkin olmayacak." Yewon şaşkındı. Ama zaten her şey bir senaryodan ibaret olmayacak mıydı? "Tabi, aşık olmak yok." *** "Yoongi yalnız...