/*/

5 3 0
                                    

27.06.2020

Sen diye başlamayacak bu cümle çünkü bittin

Haziran bitiyor.  Kaybolan hüzün yerini derin bir boşluğa bırakıyor. Şarkılar artık içi boş bir kaç kelimeyi mırıldanır olmuş. Bunu sen diye başlamayan ama hep sen ile bitecek ve sana yazıldığı halde asla bilmeyecek okumayacak olan sana adıyorum. Ben bir gece mi daha uğruna yakarken sen pastaya üfler gibi üfleyeceksin yüreğime.

Ben hüzünlü bir yağmur gibi ağlayacağım. Gök gürleyecek. Sen uykuda olacaksın ama bir gün uyanacak her şeyi göreceksin. Güneş doğacak. Tekrar göklere çıkacağım geç kalacaksın. Belki bir başka şehirde bir başkası ile mırıldanacaksın hep bana sana hatırlatan şarkıları.

Sol yanımı yokluyorum. Öyle katman katman örmüşüm ki bir daha kimse yaralanmasın diye. Bir kaç kitap bir çok şiir okudum içinde seni arayıpta bulamayacağım. Bu gün hava çok rüzgarlı eğer üşürsen elini yüreğine koy ve öyle güzel seveyim ki seni yansın yüreğin.

Rüzgar bana hep seni hatırlatıyor. O da  senin gibi esiyor. Nereye giderse onu savuruyor.üşütüyor. ve sonra ansızın sakinleşiyor. Ama yıprattıgı hiç bir şey eski haline dönmüyor benim gibi. Biliyormusun seni yavaş yavaş unutmaya başladım. Yüzünü görmeyeli çok oldu. Görmek istermiyim bilmiyorum. Sahi istesem bile bakmasın yüzüme. Bu iyi.

Ama ne zaman bir mesaj gelse bana sen olma ihtimalin ile açıyorum. Ne yazsam ne söylesem sanki sana söyler gibiyim. Ben nereye gidersem gideyim hayalin ile yürüyor. Tökezliyor, düşüyor fakat hiç dönemiyorum. Bunu aynı gökyüzünü paylaştığım fakat yıldızlara tek başıma baktığım sana söylüyorum

Seni sevmediğimi hissediyorum

Sensiz Bir BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin