Część 1

207 11 7
                                    

Była godzina 7.30, gdy czekałam z moją przyjaciółką na lotnisku. Poranek zapowiadał, że ma być upalny dzień, w końcu był środek lipca, więc nic dziwnego
- Kiedy mamy ten samolot? - spytałam
- Jeszcze z jakieś 20 minut - odpowiedziała Oliwia

Po 20 minutach byłyśmy już w samolocie. Zajęłam moje ulubione miejsce pod oknem i usiadłam na miejscu. Nigdy nie lubiłam startować, jednak latanie samolotem było dość fajne.

Gdy samolot startował pomyślałam o Nowym Jorku, i wspaniałych wakacjach, które czekały mnie i Oliwię.
Podczas podróży czytałam książkę "Stranger Things - Mroczne Umysły" Byłam fanką tej serii. Przeczytałam wszystkie książki i obejrzałam wszystkie sezony na Netflix. Oliwia w tym czasie oglądała TikTok'a, lecz wkurzało ją to, że w Dla Ciebie miała dużo filmików o anime. Obie nigdy nie lubiłyśmy chińskich bajek, ani k-popu. Teraz większość napalonych nastolatków miała na to fazę, a ja nie mogłam zrozumieć dlaczego.

Po godzinie znudziło mi się czytanie więc postanowiłam iść do przedziału z jedzeniem i wziąść sobie herbatę i ciastka. Gdy wróciłam, Oliwia wpatrywała się w okno.
- Oli, wszystko w porządku? - mruknęłam pod nosem
- Tak, poprostu jestem zmęczona i tyle
- Może pójdziesz spać? Obudzę cię gdy wylądujemy - zaproponowałam
- Dobrze, dziękuję - odpowiedziała

Chwilę później Oliwia spała jak niedźwiedź, a ja w tym czasie postanowiłam wejść na telefon i obejrzeć jakieś ciekawe miejsca, które warto zwiedzić w USA.
Otworzyłam na notatkach moją listę i dopisałam:
                        New York:
- Empire State Building
- Ground Zero
- Brooklyn
- Central Park
- Statue of Liberty
- Green Poind
- Time Square

Odłożyłam telefon i po chwili sama zasnęłam.


Tak jeszcze dla wstępu: Natalia i Oliwia to dwie psiapsi, które lecą do USA i spotykają tam..

Więcej w następnych rozdziałach 🤫, mam nadzieję że się podoba 😜

FRiENDs DOn't LiE	 > ST > Noah Schnapp Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz