part3

2K 160 4
                                    

တီ တီ တီ ဆိုသောဆိုင်ကယ်ဟွန်းသံနဲ့အတူ.....

-jijiဆီတည့်တည့်လာနေသောJkဆိုင်ကယ်....
(Jiji ကိုတင်ခေါ်မယ်ထင်နေတာလား ဒါဒါတို့မထင်ပါနဲ့ ဖျက်မတိုက်တာကံကောင်း😁)

-ဆိုင်ကယ်ကမျက်နှာချင်းဆိုင်ကနေ မောင်းထွက်သွားသည်ကိုအ‌ကြောင်သားနှင့်ကျန်ခဲ့သော jiji...

Next at morning...

-jiji ထယ့်ဆီဖုန်းဆက်ပီးအ‌ကြောင်းစုံရှင်း ပြလေသည်...

"Jiji နင်တကယ်‌ပြောနေတာလား ..."

"ဟုတ်တယ် ထယ်..."

"ဒါနဲ့ ဒီနေ့သင်တန်းလာမှာလား jiji..."

"လာမှာ ထယ်...."

"သင်တန်းရောက်မှတွေ့ပီးဆက်‌ပြော ကြမယ်jiji...byeနော် ငါရေချိုးတော့မယ်"

"အင်း ထယ်..."

Time skip..

"Jiji ရေ စကားဆက်ပါဦးဖုန်းထဲမှာ‌ပြော ပြတာနားထောင်ရတာအားမရလို့😁"

"ဒီလိုထယ်ရ...blah blah blah..."

"Jijiရယ်နင့်ဟာကလဲ ရင်ခုန်ရမလို ပျော်ရမလို ငိုရမလိုနဲ့...."

"....."

ထိုချိန် suga jijiဆီရောက်လာပီး jijiကိုလက်ဆွဲခေါ်သွားခဲ့သည်....

"Suga ငါ့လက်ကိုလွှတ်င့ါကိုအ့လိုလုပ်တာမကြိုက်ဘူး..."

"မ‌နေ့က ညနေက နင်ကိုကောင်လေးတစ်ယောက်ရဲ့ဆိုင်ကယ်ပေါ်မှာတွေ့လိုက်တဲ့သူရှိတယ်jiji...အဲ့ကောင်ဘယ်သူလဲ..."

"Suga စကားတွေကျွံ့မလာပါနဲ့......နင်နဲ့ငါနဲ့ဘာမှမဆိုင်ဘူး ငါလွတ်လပ်စွာနေပိုင်ခွင့်ရှိတယ်...."

"ဒါပေမယ့် ငါက......"

"တော်တော့ suga ဘာမှဆက်မ‌ပြောနဲ့..ငါ့ကိုနင်ဒီလိုဆက်ဆံတာနဲ့တင်နင်လွန်လှပီ....ငါသွားပါရစေ...." ဆိုပီး sugaဆွဲထားတဲ့လက်ကိုjijiတွန်းဖယ်ကာထွက်လာခဲ့သည်....

-တစ်ယောက်ကျန်ခဲ့သောထယ်ဆီကိုjiji စိတ်ပျက်စွာပြန်လာခဲ့သည်....

"ထယ်...ငါဒီနေ့သင်တန်းမတက်တော့ဘူး ခွင့်တိုင်လိုက်ပါ ငါ ပြန်တော့မယ်..."

"အင်း jiji အဆင်‌ပြေရဲ့လား"
(ထယ်ကjijiမျက်နှာအ‌ခြေနေ‌ကြောင့် ဘာမှမမေးခဲ့ပါ....)

💕Think about it💕Where stories live. Discover now