Előszó és első fejezet

97 2 0
                                    

Előszó

      Kedves olvasóim! Ez életem első és egyben utolsó fanfiction-je is. Jobb szeretek kisebb terjedelmű, elgondolkodtató történeteket írni, olyanokat mint amiket már közzétettem. A hosszabb terjedelmű írásokkal még nehézségeim vannak, és véleményem szerint látszik is a különbség ezen mű és a többi között, mind az írás, mind a fogalmazás módját illetően. Azonban ez a történet, csak részben fanfiction. Nem pusztán azért írom, mert nem tetszett a hetedik és nyolcadik rész, hanem szeretnék tenni egy próbát arra vonatkozóan, hogy mennyire lehet, az előzőleg rosszul megkomponált részekből, mégis kihozni valami jót, vagy legalább elfogadhatót. Mivel a trilógia első két részében, sok hiba van, néhány elemét módosítom azoknak, és ezekről a történet közben említést is teszek majd, valamilyen formában. A történet megírásához sokat kutattam, de még így sem vagyok tisztában a Csillagok Háborújának minden elemével.

      Történetem során lesznek dolgok melyek eleinte nem egyértelműek, de a későbbiekben mindennek meg adom az okát. Nem szeretnék szálakat függőben hagyni, olyas -féle lábnyomokat, melyek csak megjelennek a hóban minden -féle kezdet nélkül, és egyszer csak abbamaradnak. Karaktereim minden tettének és képességének, okot szeretnék adni, és nem csak úgy odalökni, ahogy ezt már megszoktuk.

      Gyenge idegzetűek, valamin 16-18 év alattiak számára nem ajánlom ezt a regényt, mivel esetenként durva, felkavaró, erőszakos cselekmények szerepelnek benne, részletes leírásokkal.

      Ezt a történetet még jóval a Star Wars kilencedik részének elkészülte előtt kezdem el írni, és valószínűleg már rég lecseng majd a film, mire végzek vele, és elkezdem feltölteni az oldalra. A szereplőknek, a Ren lovagoknak magam adok nevet, mivel eme írás kezdetén még csak létezésükről tudok.

      A történet végére leírom majd a saját kritikámat, a decemberben megjelenő Disney által gyártott Star Wars IX-ről, valamint néhány extra infót, a történetem karaktereivel, helyszíneivel, és fajaival kapcsolatban.

      Mivel ez az oldal, a wattpad, elég furcsa módon tördeli az írást, előre is elnézést kérek, ha a bekezdések nem lesznek túl egyértelműek, igyekszem úgy megoldani az írást, hogy átlátható legyen.

      Kedves olvasóim, szeretném ha a fent leírt információk tudatában kezdenének neki az olvasmánynak, és ítélkezés nélkül, szabad és nyitott elmével olvasnák ezt a kis irományt.

Az Erő legyen veletek!


Első fejezet: Az új Kylo Ren

      Kylo Ren jobb szerette maga intézni a dolgokat, mert csak akkor mehetett biztosra, de ennek ellenére, sokszor csak utasításokat adott, ezzel is hatalmát és vezérségét fitogtatva. Ez alkalommal viszont, mely úgymond sorsfordító volt, egy furcsa érzés fogta el, és maga ment tárgyalni egy fegyverszállítmányról. A fegyverkereskedőt hamar meggyőzte, ráadásul olyannyira, hogy az inkább ingyen odaadta a fegyvereket, csak hogy életét megtarthassa.

      Ren már indult vissza a hajójára, mikor újra elfogta az a különös érzés - mely napok óta nem hagyta nyugodni - de ezúttal erősebben. Lassított, majd megállt. A kisvárosban hirtelen nagy zaj támadt. Egy lány szalad az emberek között, sőt inkább gyermek, szakadt rongyos ruhákban, testén pedig megannyi szúrt, vágott és égetett seb éktelenkedett. Kezein karperecek, melyek gombnyomásra összekapcsolódtak, ha a rabszolgatartónak úgy tartotta kedve, és szétváltak, ha munkás kezekre volt szükség. Nyakán egy nyakörv, ami erős fájdalmat volt képes kelteni, s mellyel gyakran gyötörték. A lány után ketten futottak, akik rabszolgatartójának emberei voltak. Az egyikük többször is rálőtt a menekülőre és egyszer el is találta a lábán. A lövés csontig hatolt, leperzselve a húst, és a velő egy részét is. A rabszolgalány elesett, majd vonaglani kezdett a nyakörv gyötrő áramütéseitől, mely csak tetézte a lézerfegyver okozta seb fájdalmát. Kínjában felüvöltött, és eme üvöltés furcsa kisugárzással bírt és rázta meg a környéket, habár ezt csak kevesen érezték. Azonnal megpróbálta leszedni magáról az eszközt, ám ekkor kezein a karperecek összekapcsolódtak, mozgásképtelenné béklyózva. Ren rezzenéstelenül figyelte az eseményeket. A rabszolgahajcsárok odaértek a rabhoz, és a gyötrelem félbeszakadt. Megpróbálták elhurcolni, s közben ütötték rúgták, igyekezve letörni ellenállását. Mikor talpra állították, a lány azonnal védekezett és jókorát húzott a humanoid férfi arcába, béklyóival. A férfi arcából kiserkent a vér, és megtántorodott. Azonnal jött a nyakörvvel való fenyítés. A lány gyötrelmében ismét földre zuhant és üvöltött, de ezúttal üvöltése megrázta az eget. Dühe tetőfokra hágott, és tajtékzott. Kylo Ren tudta, miért jött. Megértette azt a furcsa érzést, ami egész nap ott motoszkált benne. Az ég beborult - az amúgy nem túl csapadékos, napos éghajlaton - villámok csaptak le, és az ablakok kitörtek a lány hatalmas erejétől, mely hullámként terjedt szét mindenfelé.

Star Wars IX - Egy fan tollábólWhere stories live. Discover now