Idiot Seme 47 ဆက္ 😂

532 40 15
                                    

သူေခါင္းေလးငံု႔ၿပီး ေက်ာက္ယြင္ခ်ီရဲ႕ ေၾကာင္ငၿပီး ခပ္ဟဟပြင့္ ေနတဲ့ ႏႈတ္ခမ္းေပၚ ဖြဖြေလး နမ္းလိုက္တယ္..... ေနာက္ အားမနာစြာပဲ သူ႕လွ်ာေလးထုတ္ၿပီး ေက်ာက္ယြင္ခ်ီရဲ႕ လွ်ာေလးကို ဆြဲစုပ္ယူ လိုက္တယ္။ အားခပ္ျပင္းျပင္းသံုးၿပီး .. ေနာက္ ဘာက နမ္းတာလဲ ဘာက ကိုက္တာလည္းဆိုတာကို ေက်ာက္ယြင္ခ်ီကို သူ႕ဘာသူ ကြဲကြဲျပားျပား ခြဲျခား သိေစလိုက္တယ္... 

ယြမ္ေဆြဖုန္း ကအနမ္းကို ဘယ္သူနဲ႔မွ အတူမလုပ္ဘူးခဲ့ေပမယ့္လည္း ေက်ာက္ယြင္ခ်ီကိုေတာ့ ပထမဦးဆံုး အနမ္းဆိုတာ ဘယ္လိုနမ္းရမလဲ ဆိုတာ သင္ေပးလိုက္တယ္။သူတို႔ရဲ႕ ႏႈတ္ခမ္းေလးလႊာက အတူတူ ထိမိေနေပမယ္ ဒါကို ထူးဆန္းတယ္ လို႔ သူတို႔မခံစားမိၾကဘူး......

ေက်ာက္ယြင္ခ်ီက တခဏအတြင္းမွာ အနမ္းကို ဦးေဆာင္သူျဖစ္လာတယ္။  ယြမ္ေဆြဖုန္း ရဲ႕ လွ်ာေလးကို တႏွစ္တၿခိဳက္ လိပ္ပတ္ယူေန စားသံုးေနၿပီး သူ႕ရဲ႕ ပထမဦးဆံုး ခ်ဳိျမတဲ့ အနမ္းကို ႏွစ္သက္စြာ ခံစားလိုက္ရတယ္....

သူတို႔ အနမ္းထဲႏွစ္ျမဳပ္ေနတာ ခႏာၲက အပူေတြ ေခါင္းေပၚဆန္တက္လာတဲ့အထိပဲ.... အစကေတာ့ ယြမ္ေဆြဖုန္း ဦးေဆာင္ေနေပမယ့္ တခဏအတြင္းမွာ ပဲ ေက်ာက္ယြင္ခ်ီရဲ႕ စိတ္အားထက္သံမႈေၾကာင့္ က်႐ံႈးသြားရွာတယ္... ဒါေၾကာင့္ သူက တိတ္တဆိတ္နဲ႔ ျပင္းထန္တဲ့အနမ္းေတြၾကားထဲ ဘယ္လိုအခ်ိန္မွာ ဘယ္လိုအသက္ကို ခိုး႐ႈရမလဲဆိုတာ ဘယ္လိုအခ်ိန္မွာ အနမ္းျပင္းႏိုင္မလဲ က်ာက္ယြင္ခ်ီကို သင္ေပးေလတယ္။  ေနာက္တျဖည္းျဖည္း မခြဲႏိုင္မခြာရက္တြန္းလိုက္တယ္

ယြမ္ေဆြဖုန္း အသက္ကိုျပင္းျပင္း႐ႈလိုက္ၿပီး  ေက်ာက္ယြင္ခ်ီရဲ႕ ႏႈတ္ခမ္းေဘးကေန စီးက်လာတဲ့ ေငြမွ်င္တန္းကို စိတ္လႈပ္ရွားစြာၾကည့္လိုက္တယ္...ေနာက္ တဖက္လူရဲ႕ ေတာင့္တင္းၿပီး ခိုင္မာတဲ့ ရင္အုပ္ေပၚလက္ကို ျဖည္းျဖည္းတင္လိုက္တယ္..... သူပထမဦးဆံုး အျဖစ္ သူ႕ေအာက္က လူအေလး အတြက္ သနားစိတ္ေလး ျဖစ္တည္လာတယ္... “နာေသးလား ဟင္?”

“မနာဘူး!ေရွာင္ယြမ္ ဘာမွမျဖစ္ရင္ ရျပီ...ဟင္း....အင္း……ေရွာင္ယြမ္ ေရွာင္ယြမ္ ဒီလို ပြတ္သတ္ေပးတာ ေနလို႔ အရမ္းေကာင္းတာပဲ..... ငါလည္း ေရွာင္ယြမ္ ကို ဒီလိုကိုင္လို႔ရလား?”     ေက်ာက္ယြင္ခ်ီရဲ႕ ႐ိုးသားတဲ့ ခႏၲာကိုယ္က ယြမ္ေဆြဖုန္း လက္ထဲမွာ တခဏတြင္းခ်င္းပဲ တုန္႔ျပန္လာတယ္..... ပံုမွန္ဆို အားေကာင္းၿပီးေတာက္ပတဲ့ မ်က္၀န္းေတြက လည္း အမည္မသိႏိုင္တဲ့ လိုလားတပ္မက္မႈ ေတြတထပ္ ဖံုးကြယ္သြားတယ္..... လက္ေတြက ယြမ္ေဆြဖုန္း ရဲ႕ အက်ႌေတြကို ရန္ရွာေနၿပီး ႏႈတ္က တိုးတိုးညက္ညက္နဲ႔  “ငါက ေရွာင္ယြမ္ ကို ငါ့ဇနီးေလး အျဖစ္ လိုခ်င္ေသးတာ……အာ……”

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Dec 25, 2020 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

Idiot Seme Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt