Alice

972 35 8
                                    



Dan ile onun evinde oturmuş sohbet ediyorduk yada sadece o konuşuyordu ben dinliyordum daha sonra ondan kahve yapmasını İstedim kabul etti ve mutfağa gitti kısa bir süre sonra  tekrar geldi kahvenin bittiğini söyledi ve markete gitmesi gerektiğini başımı salladım ve kendimi rahat koltuğa bıraktım kapı kapanma sesi duydum bir süre sonra zil sesi dan bir şey unuttu diyerek kalktım açtığımda karşımda milo ve Francisco vardı elinde ise kurabiyeler "merhaba" dedim gülümseyerek " merhaba sana bunları getirdim" dedi ve elindeki kurabiye tabağını öne doğru uzattı tabağı elinden aldım ve kapıyı sonuna kadar açtım " içeri gelin buyrun" dedim başıyla onayladı ve oğlunu kucağına aldı " buyrun oturun lütfen diyerek parmağımla iki kişilik koltuğu gösterdim onlar otururken içecek bir şeyler aramaya koyuldum elimde üç bardak meyve suyuyla içeri girdim  " üzgünüm beklettim kahve bitti ve meyve sularıyla idare  edeceğiz" dedim elimdeki tepsiyi ona gösterdim ve  masaya bıraktım ardından kurabiye tabağını da yanına koydum tekrar kalkıp milo için kek aramaya koyuldum " teşekkürler " dediğini duydum ve sonunda bulduğum kekleri bir tabağa koydum içeri geçip miloya uzattım " onlara bayılıyor getirdiğin keklerin hepsini yedi sadece bir Parça yiyebildim harikaydı" dedi gülümseyerek "her zaman gelebilir ve istediği kadar yiyebilir" dedim bende gülümsemesine Karşılık verdim.
Kapı çaldı "birini mi bekliyordun zamansız mı geldik" dedi "oh hayır" dedim ellerimi öne  uzatarak  "dan olmalı" diye ekledim "dan" dedi ve kaşları soru sorarmışcasına  kalktı ona açıklama yapacaktım fakat kapı ikinci kez çalınca hemen açtım dan bana gülümseyerek aldığı üç torba kahveyi gösteriyordu " stokladım" dedi bende ona gülerek Karşılık verdim elimle içeriyi gösterip "misafirimiz var" dedim Francisco hemen ayağa kalktı "merhaba" dedi gülüyordu "merhaba" dedi dan ikiside bu kim diyerek bana bakıyordu "ahh komşumuz" dedim Francisco'yu işaret ederek dan güldü "tekrar merhaba yeni taşındığım için Tanışmaya fırsatım olmadı" dedi dan yeni mi taşınmıştı iyi yapmış Francisco bana tekrar baktı sanırım onunla olan ilişkimi merak ediyordu erkek kardeşim demek isterdim ama sadece " ben aslında tam komşun değilim  dan benim arkadaşım" dedim bunu dediğimle Francisco gülümsedi fakat dan bana değişik bakmaya başladı ona hak veriyordum sonuçta ben neredeyse bu evde yaşıyordum  dan oturup Francisco ile konuşmaya başladı bende milonun yanına giderek onunla ilgilenmeye tam başımı kaldırdım Francisco ile göz göze geldik gülmüyordu fakat danın anlattığı şeye başını sallayıp onay veriyordu ama bence dinlemiyordu bile, bana tekrar baktı gözleri memnun olmuş gibiydi.

Danın yatak Odasında oturdum ve düşünmeye başladım bundan sonra nasıl olacak, ne yapacağımı düşünürken dan içeri girdi ve "konuşmamız gerek"dedi "tabi" dedim neyden konuşacağını adım gibi biliyordum "bak Lafı uzatmayı sevmem o yüzden direk konuya gireceğim neden benden sadece arkadasım dedin"  ergen tribine başlıyordu " ne dememi bekliyordun Peki" bana baktı "biz neyiz?,  benim evimde kalıyorsun ki hiç şikayetçi değilim faka-" sözünü  kestim "sen söyle ne olalım" dedim tükürürcesine derin bir nefes aldı " ben ben senden hoşlanıyorum" dedi anlamıştım zaten yanına gidip sıkıca sarıldım yavaşça kulağına "bende senden hoşlanıyor gibiyim" dedim güldü fakat sarılmama Karşılık verdi bir süre öyle durduk " bugün burada kal tamam mı" dedi ondan ayrıldım " tamam" dedim gülümsedim bu iş tamam artık dan ile daha yakın olduğuma göre bu eve rahatça gelebilirdim Anlamadığım bir şey vardı neden her şey bu kadar çabuk gelişiyordu işte bunu hiç anlamıyordum

Francisco'yu tavlamak      |Askıya  alındı |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin