❄ 5. Σε έχω ανάγκη! ❄

304 33 5
                                    

Νάταλι!

Έκανα ένα βήμα προς το μέρος του...

"Και αν εγώ δεν θέλω να αντιστέκεσαι άλλο;" του απάντησα ανεβάζοντας το χέρι μου στο πίσω μέρος του λαιμού του

Εκείνος χαμογέλασε ερωτικά καθώς έσφιξα ελάχιστα τα χείλη μου και αγκάλιασε την μέση μου για να με κρατήσει στο σώμα του. Τότε τον τράβηξα με ένα ερωτικό χαμόγελο από το χέρι για να με ακολουθήσει.

" Πρέπει όμως τώρα να φύγουμε... Η αδερφή σου θα μας περιμένει." Του είπα ταυτόχρονα και ύστερα κατεβήκαμε την σκάλα χέρι - χέρι.

Όταν φτάσαμε στην πλατεία , ο Λέβι βοήθησε την αδερφή του να κατέβει από το αυτοκίνητο. Αμέσως πέρασε το χέρι του γύρω από την μέση μου. Τα πάντα ήταν όμορφα και γιορτινα. Στην μέση της πλατείας υπήρχε ένα τεράστιο χριστουγεννιάτικο δέντρο με ένα μεγάλο φωτεινό αστέρι στην κορυφή του. Γύρω από αυτό υπήρχαν μικροί πάγκοι με γλυκά και παιχνίδια, ένα μικρό παγοδρόμιο και μία πίστα χορού. Από τα ηχεία ακουγόντουσαν χριστουγεννιάτικα και ρομαντικά τραγούδια.

Ο Λέβι με κράτησε από το χέρι και εγώ πέρασα τα δάχτυλά μου ανάμεσα στα δικά του για να με ξεναγήσει. Τότε σταματήσαμε σε ένα από τα παιχνίδια σκοποβολής και εκείνος έπιασε τα μικρά βέλη για να παίξει... Προσπαθούσε να πετύχει όλους τους στόχους και να κερδίσει. Όταν τελείωσε ο χρόνος, μου χάρισε ένα λουτρινο ζωάκι και εγώ τον αγκάλιασα ενθουσιασμένη.

"Λένε πως εδώ ήταν το πρώτο χωριό των ξωτικών... Πως αυτό το μέρος έκρυβε την μαγεία των Χριστουγέννων. Και αργότερα έγινε το χωριό του Αι Βασίλη. Ήταν αυτός που βοήθησε να μην χαθεί η μαγεία τους..." Μου εξηγούσε η Κλαιρη μόλις σταματήσαμε μπροστά από έναν πάγκο με ζεστά γλυκά.

"Νομίζω πως η μαγεία του όντως δεν έχει χαθεί... " είπα κοιτάζοντας τον Λέβι με ένα ζεστό βλέμμα. Εκείνος με αγκάλιασε από πίσω. Τύλιξε τα χέρια του στο κορμί μου τρυφερά και με εγκλώβισε στο δικό του.

"Με σοκολάτα το δικό μου..." είπα μόλις ήρθε η σειρά μου και ύστερα έδωσα μια κουταλιά σε εκείνον για να δοκιμάσει.

"Είναι υπέροχο..." είπε και αμέσως μετά δοκίμασα και εγώ. " Νομίζω πως έχεις κάτι εδώ..." είπε και χάιδεψε τα χείλη μου στο πλάι για να διώξει την σοκολάτα. Τα πλησίαζε με τα δικά του επικίνδυνα.

"Λέβι; " είπε ένας άντρας σε μεγάλη ηλικία μόλις μας είδε και άρχισε να κατευθύνεται προς το μέρος μας. "Χαίρομαι πολύ που σας βλέπω αγόρι μου... " είπε εκείνος και τον αγκάλιασε στοργικά. Το ίδιο και ο Λεβι, που έμοιαζε να του έχει αδυναμία.

Christmas Miracle! All I want For Christmas!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora