Νάταλι!
Η κλαιρη πήγε στο πλευρό του αδερφού της μόλις εκείνος έσφιξε το χέρι μου για ένα δεύτερο και ύστερα το άφησε αργά. Η καρδιά μου είχε σταματήσει να χτυπάει εκείνη την στιγμή. Τόσο καιρό περίμενα και προσπαθούσα για αυτό. Να αποκτήσω τη δική μου οικογένεια και να είμαι ευτυχισμένη με έναν άντρα στο πλευρό μου.
Έπρεπε να ξεκαθαρίσω όμως την κατάσταση και να κοιτάξω αυτό που πραγματικά νιώθω και θέλω. Αναστάτωσα τα μαλλιά μου κοιτώντας μία τον Τζέικομπ , που περίμενε την απάντησή μου και μία τον Λέβι, που ήταν πληγωμένος και σίγουρος πως όλα είχαν τελειώσει για εμάς. Είχε χαμηλώσει το βλέμμα του για να μην με δει να φεύγω. Έκανα ένα βήμα προς τον Τζέικομπ μόλις συνειδητοποίησα πως η καρδιά μου έχασε το χρώμα της. Εκείνη μου έδινε την απάντηση που χρειαζόμουν.
"Όχι!" Είπα εγώ και εκείνος με κοίταξε έκπληκτος και με ένα θυμό στο βλέμμα. Το πρόσωπο του Λέβι έλαμψε ολόκληρο και έδειχνε αρκετά έκπληκτος.
"Νάταλι δεν μπορεί να μου λες κάτι τέτοιο..." είπε εντονα και σηκώθηκε κοιτάζοντας τον Λέβι.
"Το εννοώ Τζέικομπ! Λυπάμαι, μα δεν θέλω να σε παντρευτώ , ούτε να είμαι μαζί σου ξανά... Αυτό ήταν κάτι που εγώ ήθελα και όχι εσύ. Και συνεχίζω να το ονειρεύομαι , μα όχι μαζί σου. Δεν είσαι ο ιδανικός για εμένα και αυτή είναι η επιλογή μου." Είπα εγώ και εκείνος πέταξε το δαχτυλίδι στο χιόνι νευριασμένος. Ο Λέβι με πήρε κοντά του.
"Δεν μπορείς να πετάξεις ολα οσα ζήσαμε για αυτόν!" Είπε και πριν μιλήσει ο Λέβι εγώ επενέβη.
"Ο Λέβι δεν φταίει σε τίποτα για τις δικές σου πράξεις. Βρέθηκε δίπλα μου την στιγμή που εγώ τον είχα ανάγκη. Την στιγμή που εσύ κοιμόσουν με άλλη και δεν ήξερες τι ήθελες. Εσύ ήσουν αυτός που πέταξε αυτά τα τρία χρόνια που ήμασταν μαζί και όχι εγώ. Εσύ με πέταξες στον δρόμο ολομόναχη, γκρεμίζοντας κάθε όνειρο που έκανα. Δεν μπορώ να είμαι με κάποιον που μοιράζει το σώμα του και το κρεβάτι του με άλλες. Σου είπα πως έχουμε τελειώσει οριστικά ,μα εσύ δεν ήθελες να ακούσεις. Κουράστηκα να προσπαθώ και να προσπαθώ να είμαι κάποια άλλη μόνο και μόνο για να αρέσω σε εσένα. Θέλω να είμαι με αυτόν που με κάνει να χαμογελάω αληθινά, με κάποιον που με αγαπάει ακριβώς για αυτό που είμαι και που με φροντίζει με όλη του την καρδιά. Και αυτός είναι ο Λέβι ..." είπα και κράτησα το χέρι του. Εκείνος χαμογελούσε ήρεμος πλέον. " Και είμαι και εγώ ερωτευμένη μαζί του." Είπα κοιτάζοντάς τον στα μάτια.
ESTÁS LEYENDO
Christmas Miracle! All I want For Christmas!
RomanceΠιστεύετε και εσείς στα θαύματα των Χριστουγέννων; Μία μικρή, ρομαντική και χριστουγεννιάτικη ιστορία αγάπης ανάμεσα σε δύο ανθρώπους που χρειάζονται λίγη από την μαγεία των Χριστουγέννων για να νιώσουν τον έρωτα. Η Νάταλι θεωρεί πως έχει την τέλ...