CA 45: The Last Fight (FINALE - Part 1)

1.1K 29 5
                                    

Author's Notes:

Hello guys! Welcome to the part 1 of the finale chapter of this story. I hope y'all enjoy this one.

Thank you guys so much for supporting this story. The finale chapter would not be possible without your constant support.

Love you all. Please enjoy this one. Stay safe everyone!

- Tsong J / Sgt Limario

___________________________________________________

3RD PERSON'S POV

***Time skip

1 year after. . .

"Ohhhh. . .ahhh, damn it! W-Wow! C-Can't believe you are this amazing, Lili! Ahhh, c-come on, hun. . .ahhh. . .give it to m-me. . .uggghhh. . .hard! H-Harder. . .p-pleeease. . .t-that's it babe. . .t-tha---"

"HOLY CRAP! WHAT ARE YOU TWO DOING???" Biglang bukas ni Rosé sa kwarto nina Jennie at Lisa.

"SIS! I-It's not what you think, okay?" Depensa agad ni Jennie dahil hindi na maipinta ang mukha ng kaibigan.

"IT'S NOT WHAT I THINK?!!! ARE YOU KIDDING ME???!" Sigaw ni Rosé.

"Chipmunk, will you please calm down for a sec?" Pagpapakalma naman ni Lisa bago bumangon sa kama.

"CALM DOWN???! ARE YOU GUYS SERIOUS???! DUDE, YOU WERE ABOUT TO TAKE MY SIS' VIRGINITY AND YOU'RE TELLING ME TO CALM DOWN???!"

Bago pa makasagot sina Jennie at Lisa, bigla namang sumulpot si Jisoo.

"What's happening here?" Jisoo said after sprinting from the kitchen.

"Geez, can you please breathe, Chipmunk?" Sabi ni Lisa.

"Hun, kindly put on your shirt first. Your sis here is being hysterical" Lisa calmly said to Jennie. The latter immediately complied.

"SO I AM BEING HYSTERICAL NOW???! I SAW YOU, LISAYAH! I SAW YOU UNDER THE SHEETS WITH SIS! NAKADAPA SYA AT NAKAPATONG KA! ARE YOU TRYING TO TELL ME THAT I'M BLIND OR SOMETHING??? YOU WERE FUCKING HER FOR FUCK'S SAKE AN---"

"SIS! WHAT THE FUCK??? WHAT ARE YOU TALKING ABOUT???" Putol ni Jennie kay Rosé.

"WHAT??? YOU'RE USING A DILDO NOW HUH??? LISAYAH, WHAT THE FUCK??? I THOUGHT I CAN TR---"

"I'M MASSAGING HER! Geez, calm your horses, mate" Sagot ni Lisa.

"WHAT???" Takang tanong ni Rosé.

"That's true, Sis. Lili here was really massaging me. My back hurts kaya ganun position namin. Minamassage nya ako sa likod"

"I don't believe you both! You two were fucking! I saw it!"

"We were not fucking, Sis. If we were, eh di sana wala akong shorts right now, right? But I have. See?" Kalmadong paliwanag ni Jennie.

"And if we were, ano naman ngayon, Chipmunk?" Tatawa-tawang singit ni Lisa.

"Ahhh, now I get! Naiinggit ka. Naiinggit ka no?" Dire-diretsong sabi ni Lisa na natatawa at nang-aasar pa. Siniko naman sya ni Jennie.

"I'm not inggit!" Sigaw ni Rosé.

"You obviously are inggit because Unnie temporarily stopped fucking you kasi buntis ka, and besides Dad's order, right? Hahaha" Tawang-tawa si Lisa. Pinandilatan naman sya agad ng mata ni Jennie.

"Sino ba naman kasing nagsabing mag-baby kayo agad after your wedding?" Dagdag pa ni Lisa. Tinampal naman sya nang mahina ni Jennie sa balikat.

"Lisayah, tama na yan! Tatadyakan kita jan eh! Inaasar mo pa tong asawa ko eh alam mo namang buntis! Gupitin ko kaya yang pinakaiingatan mong bangs???" Sabi ni Jisoo. Napahawak naman ng bangs si Lisa.

JENLISA || CHAESOO: Crazy Agents [COMPLETED]Where stories live. Discover now