İyi Okumalar :)
Dershaneye geldiğimde iyi hissetmediğim için lavaboya attım kendimi. Kapıyı kilitleyip sırtımı duvara yasladığımda tehlileke kokan bakışları belirdi gözümün önünde. Adamın bakışları resmen ben belayım diyordu ! Zilin sesiyle daldığım düşüncelerden sıçrayarak ayrıldım. Kapının kilidini çevirip dışarıya göz attım, sanki her an buraya gelebilirmiş gibi hissediyordum. Ortada koşuşturan öğrencilerle derin bir soluk çektim içime. Gözlerim dolmuştu, tekrar lavaboya girip soğuk suyla önce ellerimi sonra da yüzümü yıkadım. Ders başlayacağı için aceleyle kenardan bir peçete kopartıp yüzümü kurulamaya başladım. Kafamı kaldırdığımda arkamdaki kişiyle kalakalmıştım. Yine aynı ifadeyle bana bakıyordu. Gözlerimi kapattım titreyen ellerimle lavaboyu tuttum sıkıca. Gözlerimi geri açtığımda aynadaki yansıma yok olmuştu. Hızla arkamı dönüp kabinlere göz gezdirdim. Kalbim ağzımda atıyordu, kesin kafayı yemeye başlamıştım. Derin soluk alış verişlerim normale dönmeye başladığında elimdeki peçeteyi çöpe attım ve hızla adımlarla lavabodan çıkıp sınafa doğru yürüdüm. Sonuçta kaza yapmıştı ve bu bir tesadüftü bu kadar abartmami gerektirecek bir şey yoktu ki. Kendi kendime strese sokmaya bayılıyordum gerçekten. Sınıfa geldiğimde sessizce sırama geçtim. Ne kadar içimden kendimi telkin etmeye çalışsamda rahatlayamamıştım. Beyza sinirle yanıma gelip oturduğunda bende çantamı toplamaya başlamıştım bir de edebiyat dinleyecek kafaya sahip değildim şuan.
Kızım nerdesin sen ya ! Lavaboya gidiyorum dedin gelmek bilmedin. Yemeğini de yiyemedin ?
Sorguya çeker gibi konuşmasını çantamı topladığını görmesiyle yarıda kesti, halinden anladığım kadarıyla ders varken dersten çıktığımı görmek oldukça şaşırtıcıydı.
Dur bi dakika nereye gidiyorsun sen? Ders bitmedi ki daha.
Beyza lütfen bi sakin olur musun? Kendimi pek iyi hissetmiyorum, rahatsızlanmışım eve gidip dinleneceğim izin verirsen !
Anlayışla gülümsediğinde yalan söylediğim için biraz huzursuz olsamda ne diyecektim ki başka.
Tamam kuzum dersten çıktığına göre çok kötü olmalısın gelmemi ister misin ?
Hayır hayır, bir de sen geri kalma dersten hem notları kim alacak sende dersten çıkarsan.
Onayladığını belirten mırıltılar çıkarttığında bende sıradan kalktım. Derse geciken hocaya sonra bir teşekkür edecektim. Sınıftan çıkıp hızla adımlarla da dershaneden de çıktım. Çantamı tek omzuma takıp dolmuş durağına yürüdüm, iremin yanına gidecektim. Konuşmadan içim rahatlayamayacaktı hem eve erken gitmem demek anneme hesap vermem demekti. Gelen dolmuşa elimle durması için işarer verdim. Durduğunda dalgın adımlarla dolmuşa bindim. Direk önümde ki koltuğa oturdum ve paramı uzattım. Tam kulaklığımı çıkartıp müzik dinleyecekken yanımdan uzanan kolla başımı yana doğru çevirdim.
" Bir kişi uzatır mısın Asel ? "
İsmimi o tanıdık sesden duymamla hızla öne doğru eğildim ve arkaya doğru döndüm. Buradaydı, bu sefer cidden buradaydı.
Umarım bölümü sevmişsinizdir. İlk bölümleri kısa tuttum bilerek bölümler arttıkça bölümlerin uzunluğu da artacak.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderimi Yaşıyorum
Подростковая литература*04.11.2015* Ve sen; "Aşkıma Ömrünce Esirsin!" Asel Çakır ve Yiğit Saygıner'in hikayesi. -Tüm Hakları Gizlidir- Hiç bir kitaptan alıntı yapılmamıştır ve benden izinsiz kitabımdan alıntılar yapılamaz !