Yeni bölüm!! Herkese iyi okumalar yorum yapmayı unutmayın :3
Kai bir süre bekledikten sonra "Senin," deyip Beomgyu'yu işaret etti, "onu öpmeni istiyorum." ardından Yeonjun'u gösterdi.
Soobin ve Taehyun duydukları cümlenin heyecanıyla birbirlerine bakıp kaş göz işareti yapıyorlardı.
"Ciddi misin?" Pembe saçlı genç gözlerini devirirken sordu.
"Dalga geçiyorsun?" Beomgyu cevabının evet olmasını umarak sordu.
"Hayır geçmiyorum. Yeonjun hyungu öpmeni ve sonra gözlerimin içine bakarak onu yalnızca arkadaş olarak gördüğünü söylemeni istiyorum."
"Bunun için öpüşmemize gerek yok." diyerek araya girdi Yeonjun. Masaya doğru eğilirken Kai'yi yakasından tutup kendine çekti. "Beomgyu'ya karşı romantik hisler beslemiyorum."
"Al benden de o kadar." Yeonjun kestane saçlı oğlanın sözlerini duyunca ister istemez gülerek Kai'nin yakasını bıraktı.
Kai üstünü düzeltirken "Belki de sadece ufak bir itme gücüne ihtiyacınız vardır." dedi.
"Belki de sana pembe dizi izlemeyi yasaklamalıyım." Soobin'in sözünü Beomgyu başıyla onayladı.
"Sen en yakın arkadaşına aşık oldun diye herkes olacak değil." dedi Yeonjun.
"Arkadaşlık ve aşk arasındaki farkı biliyorum." diyerek karşı çıktı Kai. "Bu," karşısındaki ikiliyi işaret etti, "yalnızca arkadaşlık değil."
"Belki de biz özelizdir. Seçilmiş kişilerizdir." Yeonjun Beomgyu'nun beline sarılıp kendine çekti. Beomgyu da kafasıyla onaylıyordu.
Kai Yeonjun'un dediğini umursamadan "Hiç düşünmediğinizi söylemeyin." dedi.
Beomgyu yavaşça Yeonjun'dan uzaklaştı. Yeonjun'a karşı bir şeyler hissettiğinden değil, cidden. Aralarında hiçbir zaman böyle bir şey geçmemişti ve Beomgyu bundan memnundu.
Yeonjun Beomgyu'ya asla öyle bakmazdı ve kestane saçlı oğlan bu fikrin verdiği güvene bayılıyordu. Yeonjun, daha önce sahip olmadığı güvenli bir alandı onun için.
Yine de düşününce, Yeonjun'un dudakları bir heykeltıraşın şaheseri olabilecek kusursuzluktaydı. Belki birkaç kez aklına gelmiş olabilirdi. Hatta kendi dudaklarını onunkilerle birleştirmeyi bile düşünmüş olabilirdi, bilimsel sebeplerden ötürü elbette. Sadece merakından, ve uzun süre yalnız kaldığı dönemlerde.
Belki.
"Tabii ki düşündüm," Yeonjun umarsızca cevapladı doğum günü çocuğunu. Beomgyu şaşkınlıktan ağzı açılmış bir şekilde hızla Yeonjun'a döndü. "Ne? Öyle bakma, bu gayet normal bir şey."
"Ben Beomgyu hyungu öpmeyi hiç düşünmedim." dedi Taehyun yüzündeki muzip ifadeyle.
Yeonjun çatık kaşlarla baktı. "Öncelikle bu kuyruklu bir yalan, yalan söylediğine eminim ve" Beomgyu'nun yanaklarını sıkarak dudaklarını büzmesine sebep oldu. "bu dudaklar öpülmek için yaratılmış, şuna bak!"
Beomgyu Yeonjun'un elini utançtan kızaran yanaklarından uzaklaştırıp gergince kıkırdadı.
"Haklı." Soobin Yeonjun'u onayladığında Kai, umursamaz bir şekilde gözlerini devirdi.
"Teşekkür ederim hyung." Beomgyu göz kırpan Soobin'e gülümsedi.
"Neyse, onların öpüşmesi sana ne katacak?" Taehyun merakla sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
senses | beomjun
FanfictionKai'nin doğum günü için tek dileği, yakın arkadaşlar Beomgyu ve Yeonjun'un öpüşmesiydi. beomjun - yeongyu side sookai