Cap 4 "Incântator "

438 33 0
                                    

⚠[ AVERTIZARE] menționarea eliminării lui Felix în 2017 ! ⚠... (Videoclipul de mai sus) 😟

Au trecut cinci zile de la furtună.cinci zile de când hyunjin l-a văzut pe Felix dormind în hanoracul sau albastru, iar hyunjin era satul.

Este o tortură dulce pentru el sa-l vadă pe Felix îmbrăcat în fiecare zi.

Este un chin pentru el sa-l vadă pe Felix furând diferite tipuri de haine din dulap și purtându-le în jurul celorlalți membri, aproape ca  și cum l-ar fi spus că aparține lui hyunjin  , și sunt ale lui.

Este o tortură, pentru ca dansatorul nu era nici măcar sigur dacă Felix știa ce îi face.  Îi se pare amuzant să fure hainele lui hyunjin? .

Sau este un semn că baiatul mai mic este interesat de el?

Pentru ca, oh, Doamne , dacă este a doua presupunere, hyunjin ar cădea în genunchi si i-ar mulțumi lui Dumnezeu ca i-a împlinit rugăciunile.

Hyunjin l-a plăcut pe baiatul cu părul roșu de când a pășit pentru prima oară în sala de practică, părul castan dezlipit și pistruii afisati. Hyunjin a fost fascinat de buzele baiatului australian zâmbind "Feeric " În timp ce el însuși și a introdus în coreeană rupt. Un sentiment compleșitor de a avea nevoie sa-l protejeze pe baiat, l-a depășit pe hyunjin, în acea secundă si-a promis că va avea grijă pentru totdeauna de Felix. Să am grija mereu de el, indiferent ce se va întâmpla.

JYP a anunțat că Felix a fost eliminat. Inima lui hyunjin să rupt în bucăți. Din acel moment, până când s-a anunțat în cele din urmă ca Stray kids va debuta, Felix și-a pierdut aura fericită, care a atras întotdeauna pe toată lumea, făcându-i să dea tot ce au mai bun în practica de dans și în lecțiile vocale.

Se pare că la urma, urmei nu numai  hyunjin a fost fermecat de Felix. Toți ceilalți au fost și ei.
___

La fel ca acum . Baieti au practicat din nou dansul, iar Felix, Hyunjin, Minho le-au arătat celorlalți membri un dans pe care l-au coregrafiat.
Dar hyunjin nu se putea concentra deloc. Felix purta joggers negri împerechea-ți cu un tricou gri pe care era inscripționat cuvântul “destin”.acest tricou îi aparținea lui hyunjin desigur, dar iar hyunjin nu se putea opri să se uite la baiatul pistruiat.
Oricât de mult ar încerca, ochii lui se vor întoarce în totdeauna spre Felix.

De ce arată atât de bine australianul în hainele lui hyunjin? De ce arată atât de dragut în tricoul lui hyunjin? Încât era  foarte mare pentru el?.

Melodia s-a încheiat și hyunjin a fost ușurat că nu a făcut nici -o greșeală pentru că a fost distras. Ceilalți membri au început să bată din palme și în curând Racha i-a ajutat să învețe coregrafia. La un moment dat, hyunjin s-a trezit ajutându-l pe Jisung, în timp ce Felix se află la doar doi metri distanță ajutându-l pe Jeongin.
În momentul în care dansatorul era pe punctul de a-i explica lui Jisung ce a greșit si cum ar trebui să o facă, el l-a auzit pe Jeongin vorbind.

“Woah Lix hyung, miroși atât de diferit astăzi! Folosesti o nouă spălare corporală? ” ( spălare= sampon ) 

Felix chicoti către cel mai tânăr băiat din grupul lor și îi facu semn să fie puțin mai liniștit.

“Nu folosesc tocmai unul nou. Am folosit a lui hyunjin 's în această dimineață, pentru că al meu sa terminat și încă nu am avut timp sa cumpar unul nou. Dar da, imi place mirosul! ”.

Hyunjin s-a înecat în propria salivă. Mintea lui s-a înnebunit în timp ce milioane de ganduri i-au trecut prin cap. Nici măcar nu a înregistrat cum Jisung a început să îl lovească ușor spatele, împingându-i o sticlă de apă în mâini.

Felix mintea pentru ca, spălarea lui de corp nu sa terminat, de fapt. Hyunjin l-a văzut cumpărând o nouă spălare corporală parfumată cu capsuni chiar ieri. 

Dar de ce mințea?

Această întrebare nu ia părăsit mintea lui hyunjin până târziu, când sa întunecat.

___

Stray kids s-a întors în căminul lor și toate luminile le-au stins, Toți adormiră , epuizați după o lungă zi de antrenament.
Ei bine, toată lumea, cu excepția lui hyunjin sau cel puțin asa credea el.

Nu a făcut decât să -l vadă pe Felix  ridicându-se din pat și ieșind liniștit din camera lor.

De asemenea, abea acum hyunjin și -a dat seama că Felix purta din nou unu dintre hanorace. Un galben pastel de data aceasta.

“Ce coincidență ”s-a gandit hyunjin, pentru ca Felix deja mirosea a citrice și acum părea și el unul în glugă galbenă a lui hyunjin. Și da, Felix a folosit din nou spălarea corpului dansatorului la duș după antrenament.

Dansatorul știa, de asemenea, ca Felix știa că  dansatorul știe că îi folosește spălarea corpului .

Felix a avut acest obicei draguț de a îmbrățișa toți membrii înainte de a merge la culcare și se pare că a decis sa-l tachineze pe hyunjin imbrățișându-l mai mult decât pe ceilalți membri, practic frecându-și parfumul pe dansator.

După ce baiatul pistruiat a slăbit imbrățișarea , i-a aruncat lui hyunjin un zâmbet tachinator înainte de a merge în propriul pat.

Dar lăsând toate acestea deoparte deocamdată, hyunjin își încreți sprâncenele.

_____

De ce și-a parasit Felix patul la 02: 00 dimineața ?
Și cel mai important, unde a plecat baiatul cu zâmbet "feeric"? .

◌⑅⃝●♡⋆♡LOVE♡⋆♡●⑅⃝◌

Cum vi se pare capitul??

Nu uitați sã  imi votati capitolele ( cu cât mai multe voturi fac cu atât mai repede postez, va iubesc și va rog sa vă păstrați  sănătatea voastra în singurantă . Pentru ca acest lucru este cel mai important .

Credit : LILROSEHEART💕









Fura / hyunlix ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum