Cap 10 " Special " Bonus

493 31 6
                                    

Felix sa trezit cu sărutări care i-au fost apăsate pe fiecare centimetru al fetei, Un zâmbet i-sa format pe buze si în câteva secunde a simțit că i-se așează un sărut pe buze.

"Bună dimineața baby ~e timpul să te ridici "

Dimineața lor arată întotdeauna așa de când au început să se întâlnească acum cinci luni.

Hyunjin își trezea iubitul cu sărutări și coborau la micul dejun, ocazional, hrănindu-se reciproc și fiind tachinati de ceilalți membri.

"Nu vreau sa mă ridic ", se scânci felix, intorcându-i spatele lui hyunjin, tragându-și pătura peste cap.

A auzit un râs înăbușit scăpând din buzele lui hyunjin și nu a putut să nu zâmbească din nou.

" Dacă bebelușul meu nu se ridică singur, va trebui sa-l duc jos la masa din bucatarie ". Hyunjin "amenință ", apropiindu-se de corpul lui felix ascuns sub pătura.

"Sunt prea obosit ca să mă ridic ".se scânci Felix din nou, tachinându-l pe hyunjin

Baiatul pistruiat a vrut să vadă ce plănuiește hyunjin pentru el.

"Ei bine, atunci va trebui să mi duc bebelusul jos și să mi-l hrănesc micul dejun în timp ce el stă pe poala mea".a declarat hyunjin, stând acum lângă felix.

"

Mi-ar placea să văd încercând asta" Felix pufni. Hyunjin nu-l mai purtase niciodată și pur și simplu nu-i venea să creadă că va fi capabil să poartă un băiat matur.

"O, o vei vedea " hyunjin a ras.

Și înainte ca felix să poată spune o altă întrebare, el a fost ridicat brusc, păturile alunecandu-i de pe corp.

"Iah!Ce... "hyunjin ia închis gura cu un sărut.

"Taci și înfășoară-ți picioarele în jurul meu ".hyunjin ia spus și felix a făcut ceea ce i sa cerut să facă, încă ușor amețit de sărutul brusc.

Chiar și după cinci luni, saruturile lui hyunjin au reușit să îi ia respirația .

Sa întors la realitate când hyunjin era pe punctul de a ieși din cameră.

"Wow ești foarte, foarte puternic ". Mormâi felix, uimit de puterea băiatului mai mare în timp ce se uită în jos la brațele sale acum ușor musculare.

"Hm, M-am antrenat ca să pot începe sa-mi car bebelusul" hyunjin a răspuns în timp ce închidea ușa Camerei cu o mână, în timp ce în cealaltă mână îl ținea de coapsa baiatului roșcat, asigurându-se că australianu nu va cădea.
Hyunjin cu singuranță nu a vrut ca bebelușul său să fie rănit.

"Sunt impresionat "a recunoscut felix când au intrat în bucătărie, toți ceilalți băieți îi așteptau deja.

Minho le-a fluierat odată ce hyunjin sa așezat pe scaun, cu Felix încă în poală, cu spatele spre ceilalți membri.

"Aw lixie arată atât de mic când sta pe poala ta ".Changbin a ghiuit, făcând să se înroșească toată față lui felix și si-a îngropat fața în gâtul lui hyunjin.

Fura / hyunlix ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum