Cap 6 "Dulce "

417 32 2
                                    

“El ma săruat”.

“Felix ma sărutat ”.

“Felix ma sărutat pe obraz ”.

"El. Freaking. Sărutat. Pe mine. Pe.. Obraz! ”.

Hyunjin țipă și se aruncă cu fața mai întâi pe pat. Jisung, care îl privea pe baiatul prea dramatic, își dădu ochii peste cap.

“ El ma sărutat pe obraz Jisung a fost înfricoșător. ”

Vocea înăbușită a lui hyunjin apărut din nou.

“Da, stiu. Mi-ai spus asta în ultimele trei ore ”.Răspunse Jisung cu un ton plictisit.

A trecut exact 7 ore , 10 minute și 56 de secunde de când hyunjin a simțit buzele moi ale lui Felix lipite de obraz, dansatorul plutea încă pe nori.

“Stai, asta înseamnă că ma place? Lui felix îi place de mine? ”

Jisung, jura ca, dacă și-ar da ochii peste cap, vor rămâne probabil blocați.

" Amândoi sunteți atât de proști”.a spus veverița ca un băiat.

____

(Veverița = Jisung)

_____

Flashback -acum 4 ore

Jisung s-a trezit cu felix sărind în sus și în jos pe patul lui ( al lui Jisung ) .

“Ce-”

" Cred că îmi place hyunjin ”.felix izbucni, obrajii lui roșindu-se. Jisung gemu și își trase pătura peste față.

“Da și? Și mie imi place hyunjin ”mormâi Jisung, cu ochii închiși.

“Nu. tu, nu înțelegi. Cred că imi place de el ”spuse felix.

Jisung se așează drept și se uită la felix cu gura larg deschisă .

Ce”

Flashback final  .

“ Voi amândoi sunteți atât de evidenți ”.a spus din nou Jisung după ce l-a văzut pe hyunjin rostogolindu-se în pat pentru cel puțin  trei minute.

“Ce vrei să spui, veverița ”? a întrebat hyunjin și a încetat ,să se mai rotească .

“Chiar și Changbin știe că felix te place și că și ție îți place de el, iar Changbin este cea mai densă persoană pe care am cunoscut-o vreodată ”.

“Hei! Am auzit! Han Jisung ești mort! ”

“La naiba, trebuie să plec ”, a înjurat jisung și a fugit din cameră.

Dar hyunjin nici măcar nu a observat că jisung dispăruse. A încetat să mai asculte ce se întâmplă după ce jisung a spus că lui felix defapt îi plăcea de el.

-Un zambet a apărut pe chipul dansatorului.

Felix mă place . El chiar o face. E un băiat “dulce ” .. Și în curând el va fi al meu.

_____

‡ Sper sa va placa acest capitol  ‡

Și nu uitați sa votați vă rog ❤Va iubesc și aveti grijă de sănătatea voastra ❤💛💙

Credit: LILROSEHEART



Fura / hyunlix ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum