Cap.1 " Frumos"

900 43 0
                                    

A fost o frumoasă dimineata de primăvară. Hyunjin s-a trezit când păsările ciripeau și soarele îi lumina camera. Întinzându-se, s-a așezat și s-a uitat pe fereastra, cu ochii imediat găsind drumul spre cei doi oameni care au luat micul dejun la picnic în curtea lor din  spate. Buzele dansatorului au format un zâmbet mic odată ce a recunoscut părul roșu pufos al unuia dintre cei doi băieți. S-a ridicat din pat și si-a îmbrăcat repede joggers negri și un tricou. La ieșirea din camera, își apuca pălăria de galeata care stătea așezată pe birou. Primăvara  începuse abea acum două săptămâni, dar soarele avea deja multă putere și Hyunjin nu voia să se arde.

De îndată ce a deschis ușa de la curtea din spate el ar putea auzi           ”Frumos„ râsul persoanei care adoră cel mai mult. Buzele lui își formară din nou inconștient un zâmbet în timp ce se îndreaptă spre ce doi băieți .

“Te superi dacă ma alături?” Întreabă Hyunjin facandu-i pe ceilalți doi să se întoarcă pentru a-l privi pe nou-venit.

La vederea lui Hyunjin, ochii lui Felix s-au luminat instantaneu, ceea ce trece neobservat de acesta din urmă. Dar nu de persoana de lângă Felix, care a observat  imediat schimbarea de comportament a celui mai bun prieten al sau. Din moment ce Felix a fost prea ocupat cu ochii la Hyunjin, care părea absolut “ superb „cu părul său saten murdar, Jisung a ales să răspundă dansatorului.

Nu nu ne deranjează. Vino aici, lângă Felix e spațiu .

Hyunjin  îi aruncă lui Jisung un zâmbet mulțumitor înainte de a se apropia și de a se așeza lângă Felix, punându-si pălăria de galeata deasupra capului în progres. Felix aproape a început să facă bâjbâi pentru ca nu mai vedea părul băiatului, s-a oprit repede să o facă după ce l-a văzut pe Hyunjin uitându-se la el totuși. Ochii dansatorului s-au deplasat de la Capul lui Felix, peste piept și până la picioare.

Inima lui Felix a sărit peste un ritm.

Sunt alea... Șosetele mele pufoase pe care le porți? „Întreabă Hyunjin cu ambele sprâncene ridicate intr-un mod  intrebator.

Tăcerea i-a cuprins pe cei trei băieți care stăteau deasupra unei paturi de picnic. Jisung, care era pe punctul de  a mânca -o altă felie de pepene verde, a început să râdă în hohote, în timp ce obrajii lui Felix s-au inrosit în câteva secunde.

“P-picioarele  imi erau reci dimineata si nu mi-am putut găsi șosetele pufoase, asa ca am împrumutat-o pe a ta... Iti promit ca ți le voi înapoia după ce le-voi  spala” Băiatul pistruiat bombăni, fața și  urechile devenind și mai rosii, Jisung ( Han) încă râdea de el.

Și chiar și asa Hyunjin a decis ca Felix care era roșu, roșu jucând cu mâinile și evitând sa-l privească în ochi, era într-adevăr "Frumos„Felix

   

          Acesta este primul Capitol, Sper sa va placa ))
   Credit : LILROSEHEART Thanks for your story ❤

Nu uita sa votezi!

Fura / hyunlix ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum