"uh daar zijn ze weer..." hoorde ik iemand roepen 4 meter achter me vandaan...
"Heey loser! Je was bijna je lelijke laarzen vergeten!" riepen ze en ze lachtten hard en schudde dan met hun haar in het rond. dan liepen ze weg.
"Polly , let niet op die sukkels!" zei Dennis en gaf me een schouderklopje. "Goh alsof die me wat kunnen schelen.. Ik heb wel wat beters te doen.'' zei ik en stapte geërgerd verder. "Polly zullen we anders naar de make up winkel gaan?" vroeg Mandy. "Jaa is goed!" zei ik en we stapten met zen drieën naar de make up winkel. "Uhmm moet ik echt mee? Want ik vind het nogal genant om hier binnen te gaan...'' zei Dennis. Ik lachtte even en knikte dat hij mee moest. Geïrriteerd keek Dennis me aan en stapte verder met de camera. Ik liep naar de lipsticks toe en zag een supermooie kleur. "Uhmm Mandy zou ik..-" als ik me omdraaide stond Dennis voor me. Per ongeluk raakte ik mijn neus tegen zijn neus. "Euhh sorry ik dacht dat Mandy achter me stond ehmm.." zei ik en werd helemaal rood. Dennis werd ook rood en stapte zonder wat te zeggen heel sloom naar achter. "Sorry!!" zei hij dan snel en liep naar de mannenmake up.
"MANDY!!!" riep ik nog is. Plots zag ik haar daar staan bij de kassa bediener. Het was nog een jonge man rond de 20. Hmm perfect precies weer wat voor Mandy om met 2 jaar oudere gastjes te flirten!
"Duuus, kom je hier vaker??" vroeg Mandy met een flirterige blik in haar ogen aan de kassa bediende. "Ik werk hier ja." zei hij en ik zag dat hij zijn lach wilde inhouden. Plots zag ik waarom. Er stond een cameraatje aan de kassa die de hele winkel kon filmen."Mandy! Joehoee!! Schattie!" riep ik om haar te pesten. Mandy keek geschrokken en boos naar mij. "Is dat je vriendin ofzo?" vroeg de bediende. "Wat? Nee .. das men BFF die me loopt te plagen.." zei Mandy bloedserieus. De bediende kreeg een kleine glimlach op zijn gezicht. "Hoe heet je?" vroeg ze toen plots. Ik verloor een beetje mijn geduld. "Remco. Maar jij mag me best Remy noemen hoor." zei hij en werd rood. "Okee Remy, wanneer ben je vrij?" vroeg ze toen. "Euhm over een uurtje." zei hij en gelijk gaven ze elkaars telefoonnummer. "Call me babe!'' zei Remco knipogend naar Mandy. Ik trok haar de winkel uit. Plots realiseerde ik me dat Dennis daar nog was. Alleen. Bij make up spullen!
Ik ging razend snel naar binnen en zocht naar Dennis, die dus weer eens bij de modellenspullen zat te neuzen. "Uhuuuummm.." kuchtte ik luid. "HUH?" riep Dennis en draaide zich geschrokken om. Hij werd weer eens rood, de tomaat. "ik was verdwaald zoals gewoonlijk"
zei Dennis. Ik lachtte hard en als ik stopte met lachen zag ik Dennis naar me staren. "Hejoo !'' riep ik en hij schudde zijn hoofd. "Sorry ik zag wat in je haar en ik vroeg me af of je het geknipt had" zei hij als smoes.
JE LEEST
YouTube
Non-FictionPolly Statesburgh uit New York besluit om op haar 17 jaar een Youtube Kanaal te maken waar ze elke dag een video op plaatst. Ze gebruikt het als haar publieke dagboek, als ze plots ontdekt wordt door haar school en de leerlingen aan haar voeten hang...