Yavaş adımlarla aşındırdığım merdivenlerin bitmesine az kalmıştı. Dar penrece ve buzlu camlara açtığı savaşı kazanan sabah güneşi ise merdiven boşluğuna bırakmıştı kendini. Bütün olağan ve düzgünlüğüyle süzülen güneş ışınları benim havalandırdığım tozları daha da görünür kılıyordu. Nihayet dördüncü kata ulaşmıştım. İçinde yedek kıyafetlerimin, kasaturamın, eldivenlerimin, çöp poşetimin ve baba yadigârı olarak adlandırmayı sevdiğim Kırıkkale tabancamın olduğu sırt çantam iyice varlığını hissettiriyordu artık. Önce daire numarası dokuz olan kapının önünden geçmiştim. Muhtemelen apartmanın yapılışından itibaren üzerinde bulunan kapılardan biri değildi. Soğuk girmesini önlemek amacıyla kapı çevresine çekilen sünger bunun en belirgin kanıtıydı. On numaraya geldiğimde ilk kez heyecanlandığımı fark ettim. Filmlerde gördüğüm gibi deri eldivenlerimi taktım, terden kayganlaşmış ellerime. Hırkamın sol cebinden çıkarttığım siyah koli bandından küçük bir parça kopartıp kapının deliğine tamamen yapıştırdığımdan emin olduktan sonra derin bir nefes aldım. Sırtımdan, terleten çantayı indirdim. Çift fermuarlı olmasına rağmen diğer fermuar tutacağı çoktan kırılmıştı. Tek tutacağından tutup hızlı el hareketleriyle açtıktan sonra çıkarttım kasaturayı. Çantada kılıfından çıkmıştı. Kılıfı bulmak adına bir çantayla çatıştık. En sonunda bıçağı, çantaya, kılıfsız olarak koyduğuma inandırmıştı çanta beni. Çantanın içindeki herhangi bir şeye zarar gelmemesinden dolayı şükür okuyarak kapattım fermuarı. Soluk borumu zorlayan heyecanım, ellerimi titretmese hiç beklemez çalardım kapıyı. Fakat adrenalinden olacak ellerimin titremesine ve terden dolayı oluşan göbeğimdeki gıdıklanmalara bir türlü engel olamıyordum. Zilin üzerinde tuttuğum işaret parmağım heyecandan kaynaklanan kasılmalarım sırasında çoktan basmıştı plastik kapı ziline. Kendimi böyle ufak bir olayda bile kontrol edemememden ötürü kendime lanetler okurken birden açıldı kapı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ CESET
Mystery / ThrillerDuyduğu bir şeyleri dinleyen, onu arkadaşı belleyen yalnız eski bir asker... Onun sıradışı hayatı ve ona eşlik edeceklerin girdiklerini bilmedikleri garip bir yaşam.