Bir sonbahar ayı... Küçük balkonumda parmak uçlarımda,dağınık ev topuzuyla,üstümdeki bol kıyafetlerle rüzgar eşliğinde bale yapıyordum. Rüzgara meydan okuyor... Yeri geldiğinde onunla dans ediyordum.
Ve bir ve iki ve üç. Sonunda! Rüzgarla birlikte yapraklar döküldü ve son hamleyi yapıp havada mini bir dönüş sergiledim... O sırada
-Bravo! diyen Carolina'nın sesi ile büyü bozuldu. Elindeki kahveyi alarak putlara oturduk....
Merhaba! Ben Karol... Karol sevilla. Aslında beni Luna Valente karakteri ile tanıdınız dimi... Ah evet şuan balkonda Carolina ile geçmişin yaralarını sarıyorduk. Bu balkona genellikle akşam üstü biz,gece ise Jorge ve Mich gelir... Yaralarını gökyüzüne anlatarak,ağlayarak sarardı...
Çünkü içinde tutunca ne kadar dayanabilir ki insan?
Neler oldu... Neler yaşadık ve sevdiklerimizi nasıl kaybettik?
Herşey aslında o gece başladı... Bana kurulan bir kumpas yüzünden hayatım karardı... Sevdiklerim... Şuan onlar yok. Carolina,Mich ve Jorge ile hayata ne kadar tutunabiliyorsak o kadar oluyor malesef...
Cande ve arkadaşlarının kurduğu bir oyun... Male benim kardeşim gibiydi... Bir anda düşman kesildi... Sahte montaj bir kayıt yüzünden hayatım karardı. O gün...
Ca:Karol bunu yaptım deme sakın!
M:Nasıl yaparsın Karol!
J: Çocuklar sakin olun *herşeyi anlatır ki Karol o sırada ağlıyordur*
M:Lanet girsin ne kadar salağız... İnandık buna
Ca:Özür dileriz Karol
K:Sizin suçunuz yok ama onlar...
M:Jorge koş kimse öğrenmeden gerçeği söylememiz lazım...
Ve birkaç kişi dışında malesef herkes bana... Bize düşman kesildi. En başta Ruggero'lar... Ah ne kadar kötü bir arkadaşım ki arkadaşlarımın aşk hayatı ile oynadım...
V:İnanamıyorum bu ne rezalet
C:Tam bir skandal
V:Bunu nasıl yapar bu kız!
Can:Yaptı işte ondan beklenirdi.
R:Cande tamam evet yaptığı çok yalnış...
Can:Şimdi o kesin yalanlar herşeyi
R:O bir yalancı
A:Anlamıyorum bizimkilerin ona inanması ne saçma. Bir yalancıyla birlikteler...
Can:Kendi kayıpları
V:Onlar artık bizim için olmayacaklar..
Ki olmadılar gerçekten... Ben gerçekten kötü biriyim galiba... Ya da öyle sanıyorum... Sizce,masum olan bir insan aslında bir şeytana dönüşebilir mi?
Ben dönmüştüm onların gözünde
En çok da Ruggero... Benimle gizlice aşk yaşayıp Cande'nin kollarına koştu... O kızı üzecek ama bu umrumda bile değil...Merhaba! Ben Carolina Kopelioff. Bazıları beni tanıyor evet kitapların arkasında saklanan kızım ben... Nina Simonetti... Neler oldu neler... Bir yalan yüzünden herkes tarafından nefret edildik... Sevdiklerimiz bile bize yalancı damgasını vurdular.
Sizce,gerçeği savunmak aslında yalancılık mı?
Onlar için evetti. Gerçekleri açıklamaya ramak kalmıştı ama Karol... O istemedi ve bizde buna boyun eğdik... Agustin ile ne oldu.... Hiçbir şey terkedildim... Onun için bir HİÇ mişim. Hatta... Günlüğümün başında yazıyor HİÇ diye. O benim travmam... Hayatïmın travması...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
➳G͏e͏çm͏i͏şi͏n͏ İz͏l͏e͏r͏i͏
RandomSoy Luna çekimleri sırasında gerçekleşen traje dolu bir olay sonucu Karol ile ekibin arası bozulur.Ona inanan birkaç kişi dışında diğer herkes ona düşmandı... Ruggero bile...Bakalım Ruggarol gerçek olucak mı? Yeni bir maceraya hazır mısınız?!