BÖLÜM 5: Baby Shower Krizi

129 8 10
                                    

Limon Kafam:

Limon Kafam:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

03.00 p.m.

Bir anda mesaj hepimizin telefonuna geldi. Uygulamaya girdim ve mesajı açınca hepimize aynı mesaj gelmişti. Ana hamileydi ve bebeğin cinsiyetini öğrenmek için Lio bir parti düzenlemiş.

"Gidiyoruz dimi?" dedi Jorge.


"Tabii ki, teyze oluyoruz sonuçta!" dedi Gio.


"Onlar da gelicek mi?" dedi Carolina arabaya binen Ruggeroları görünce.


"Umarım olmazlar." dedim o sırada gaza köklenip gittiler. Biz de arabaya geçip, eve döndük.

---

"Hadi ama kızlar! Bu kadar stres olmayın! Anita ve Lio onlarla aramızın kötü olduğunu biliyor, davet etmezler." dedi ortamı daha da ısıtmak isteyen Gio.

"Sevgilim haklı, hem şimdi Lio'yu arıyorum, sorarız bakalım geliyorlar mı gelmiyorlar mı diye!" diye devam etti Pasquale.

"Peki sor bakalım, kızlar yoksa bu gidişle kafayı sıyıracaklar!" diye dalgasını da geçti Jorge.

"Ha ha ha çok komik." diye surat ekşitti Carolina. Karol, sadece Pasquale'ye odaklanmış; Lio'dan gelecek olan yanıtı bekliyordu.

"Alo Lio." Ses Pasquale'den gelmişti ve herkes ona odaklanmıştı. Hâl hatır sorma kısmı geçince Pasquale hemen konuyu açtı.

"Lio sizin bu partiye kimleri davet ettin bizden başka?'' diyiverdi Pasquale. Lio sanki bu soruyu beklemişçesine hemen cevap verdi.

''Sizden başkaaa... Bizim ekiple annemleri çağırdım. Yapımcılar gelmiyor onun dışında bütün Soy Luna ekibi dahil'' dediği anda Pasquale'nin yüzü düştü. Karol sanki anlamışçasına kaş-göz yaptı. Pasquale, Lio'ya sevgilerini iletip Ana'ya geçmiş olsun dedikten sonra telefonunu kapattı. 

''Davetliler dimi?'' dedi sinir bozukluğuyla Carolina.

''Evet, yapımcılar dışında bütün Soy Luna ekibi ve ailesi gelicekmiş.'' dedi büyük hüsranla Pasquale. 

''Ah hadi ama çocuklar! Anita ve Lio hepimizin arkadaşı. Bebeğin partisine gitmek hepimizin hakkı. Ayrıca bence bu kadar küslük yeter. Buzların erime zamanı gelmedi mi?'' dedi yine her zamanki pozitifliğiyle Giovanna.

''Gio haklı. Kızlar yeter artık, arkadaş kalın onlarla. Olsaymış bu zamana kadar olurdu dimi?'' dedi sesinin en acımasız tonuyla Mich. 

''Çok kırıcısın, bunu biliyorsun değil mi?'' dedi dolu gözlerle Carolina.

''Offff hadi şunları düşünmeyi bırakalım. Yoksa 2 gramlık beynimi sizinle birlikte yok edeceğim!'' dedi Jorge ve bizimkilerin yüzünde sıcak bir tebessüm oluşmuştu. Hepsi birlikte kahkahalar eşliğinde güzel bir akşam yemeği yediler ve güzel şeylerden konuştular çünkü şu zamanlar; onların en güzel zamanlarıydı...

➳G͏e͏çm͏i͏şi͏n͏ İz͏l͏e͏r͏i͏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin