Hoofdstuk 10:

354 15 3
                                    

Hey jongens!

Echt bedankt voor de superleuke reactie's allemaal. Het zorgt ervoor dat ik sneller ga schrijven dus ga zo door! <3

Ik zit er over te denken om, zodra ik meer lezers heb, een rol in het verhaal te gaan verloten. Maar dat weet ik nog niet zeker. Maar in reactie's kan je bijv. altijd leuke ideeën over hoe het verhaal verder gaat zetten. Misschien gebruik ik het wel! :) 

Comment&Vote<3

xxx Renee

HOOFDSTUK 10:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

***Harrys POV***

Ik draaide me om en werd wakker omdat ik ergens vanaf viel, de bank. Ik was gister natuurlijk weer in slaap gevallen tijdens de film. Ik hoorde Louis in de keuken. Die was vast al klaar. 

Ik keek op de klok, 9 uur.  

Oei, ik kon maar beter nog snel even gaan douchen anders kwam ik nog te laat bij de managers en daar zouden ze zeker niet blij mee zijn.

Ik sprong op van de bank, zei vlug goeiemorgen tegen Lou en sprong toen onder de douche. Een halfuurtje later was ik gedoucht, aangekleed en was m'n haar éindelijk droog. Dik haar had ook zo z'n nadelen.

Ik keek rond en Louis was weg. Die was vast hetzelfde van plan en was me voor. 

Ik liep naar de lift en drukte op de etage van de meiden. 

Aangezien ik niet wist hoelang de afspraak met de managers zou gaan duren wilde ik Renee nog even vasthouden.  

Ik hoopte natuurlijk dat ik in de studio zo klaar was zodat ik alsnog de rest van dag door kon brengen met haar.

De lift ging open. Ik liep naar de voordeur en belde aan. Gwendolyn en Louis deden open. Ha, ik had gelijk.

"Hee, ik kom Renee nog even zien." 

"Kom binnen." Zei Gwendolyn vriendelijk. 

Ik stapte naar binnen en Renee kwam uit haar slaapkamer binnen huppelen.  

"Hee Haz!" Zei ze vrolijk. 

"Yess! Ik ben niet meer de enige die hem zo noemt!" Riep Louis en hij deed een grappig danspasje. 

Renee lachte en wenkte toen dat ik mee kon komen.  

We liepen naar haar slaapkamer en ze gaf me een lief kusje en een lange knuffel. 

Ik keek haar in haar ogen en had opeens de behoefte om mijn afspraak te missen. Ja, dat ging ik doen!

"Louis zei dat jullie naar de managers moeten straks?" Zei ze. 

Shit. Dat ging dus niet door. Ze zou me dat nooit laten missen. 

"Uhh ja. Maar ik wil nu eigenlijk niet meer bij je weg.." Gaf ik toe. 

Nu zou ze zeggen dat ik dat niet kon maken.. Ik zuchtte. 

"Awhh.. Dan ga ik toch mee?" En ze leunde tegen me aan en ze pakte een krul voor mijn ogen weg en zette hem op z'n plek. 

Wauw, Renee was echt geweldig. Het maakte haar gewoon niet uit wat mensen van haar zouden vinden en ze was zo heerlijk onvoorspelbaar. Zo was Louis ook en daar hield ik van. 

"Heel, heel graag!" Zei ik en ik trok haar tegen me aan en zoende haar. Ik hield haar zo dicht mogelijk tegen me aan en ze haalde haar handen door mijn krullen en langs m'n nek. Ik was in zo'n korte tijd zoveel van haar gaan houden..

London Love Story (Dutch 1D Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu