Seviyorum...

42 11 7
                                    

Hatırlatma...

Hayır hayır. Gerizekalısın Pasquarelli. Gerizekalı! Şu an Karol büyük bir ihtimal ağlıyordur. Kıyamam. Ben ne tür bir malım? Ne akla hizmet bunu yazdım ben? Bir şekilde gönlünü almalıyım. Ama büyük ihtimal mesaj yazsam cevap vermeyecek. Arayamam da. O zaman...

Tek bir seçenek kalıyor.

BEKLE BENİ MEKSİKA!


Karol'dan...

Ağlamaktan gözlerim şişmişti. Saat ise 09.00 olmuştu. Mutfağa gidip kendime kahvaltı hazırladım. Sonra Chloe Ting'in karın kası challeng'ının 6.gününü yapmaya başladım. 

Ruggero'dan...

Valizimi hemen toparladım. Havaalanına gittim. Uçak bileti almamıştım ama ünlü olduğum için beni uçağa direk aldılar. Ama keşke almasalardı. Sakar bir kızın teki üstüme kahve döktü. Ben Karol'a kavuşmayı ne kadar istiyorsam kaderde bunu o kadar istemiyor herhalde. Ben bunları düşünürken kız konuşmaya başladı.

?: Aaa çok pardon. Gerçekten yanlışlıkla oldu. Bilmeyerek yaptım. Silmemi ister misin?

R: Hayır hayır bırak.Önemli değil.

Kızın kafasını kaldırmasıyla üzerime atlaması bir oldu.

?: Aaa Ruggero Pasquarelli. İnanamıyorum. En çok tanışmak istediğim ünlüsün sen. Ben Victoria. Victoria Justice. Tanımıyorsun herhalde beni. Şey... Disney Chanell'da bir gençlik dizisinde oynamıştım. Victorious diye bir dizide. Daha yer aldığım bir sürü proje vardı. Meksika'ya gidiyorum. Peki sen?

Yemin ediyorum Eminem bu kızı görse derdi ki;

-Ben Rap God değilmişim.

R: Merhaba. Evet tanımıyorum. Ve bende Meksika'ya gidiyorum.

V: Aa harika. 

R: Ya ne kadar harika. Neyse by by. Gitmem gerek benim.

V: Üzüldüm. Her neyse yine görüşürüz. By by.

Gülümseyip ayrıldım oradan. Nedense bu kızı hiç sevmemiştim. Kanım ısınmamıştı. Neyse bir önemi de yok zaten. Yerime oturdum, kulaklıklarımı taktım ve Son Feci Bisiklet'in Elektrot şarkısını açtım. Tam o sırada uçak kalktı. Ve Karol'u düşünerek ve bulutları seyrederek Meksika yolculuğum başladı.

11 saat 26 dakika sonra...

Yaklaşık 6-7 dakika önce uyandım. Uyuyakalmışım. Vee geldik. Ben nereye gidiyorum tahmin edin.

Mich'ın evine. Umarım müsaittir. Çünkü bir Ruggero klasiği ona haber vermedim. Meksika'yı hayranlıkla seyrederek Mich'ın evine gittim. Kapıyı tam 2 kez çaldım. Beyefendi ne yapıyor çok merak ediyorum. 

R: Oğlum aç artık şu kapıyı. Kök saldım. Yapraklarım çıkacak birazdan.

Ben söylenirken bir anda kapı aralandı. Kendimi hazırladım ve Mich'ın üzerine atladım.

M: Lan kimsin sen! Öküz müsün lan sen? Hayvanat bahçesinden mi kaçtın yoksa?

Mich'a gülerek üstünden kalktım.

R: Yuh abi 62 kiloyum ben. Ne öküzü?

M: Ruggeeeeee!!!!!!!!

Ve ölüyorum şu an. Bana öküz diyene bak. Yemiş yemiş şişmiş herhalde. Nefes bile alamıyorum.

R: Kalksan mı artık? Bu arada bir misafire hayır demezsin değil mi?

M: Bende mi kalacan???

R: Yok Mich ölmüş dedemin mezarında kalacam.

M: Cidden mi? Allah rahmet eylesin kardeşim. Çok üzüldüm.

Haykırdım. Bildiğiniz haykırdım. Gülerek içeri geçtim.

M: Ruggero. Abi sen git bir duş al. Ben sana yiyecek bir şeyler hazırlayayım.

R: Tamam. Ben nereye yerleşeyim?

M: Koy sen valizlerini mutfağa. Ben odana taşırım.

R: Tamam.

Dedim ve birkaç parça giyecek aldıktan sonra duşa girdim...

Karol'dan...

Sabahtan beri ne mi yaptım?

Sadece müzik dinleyip tatlı yedim o kadar. Kendimi daha iyi hissediyorum artık. Evde kimse yoktu. Bende bir karaoke açıp şarkı söylemeye başladım.

AY BENİM GECE SENİN.

BAKAR BAKAR GÜLÜMSERİM.

Bir anda tebessüm ettim. Bu şarkı Ruggero ile bizim şarkımızdı. Sonra müziği kapatıp yatağıma geçtim. Şu an yaptığım tek şey Ruggero ile çekindiğimiz fotoğraflara bakmak oldu.

Ruggero'dan...

Duştan çıktıktan sonra üzerimi giyinip Mich'ın yanına aşağıya indim. Mutfakta tabakları hazırlıyordu. Dışarıdan pizza sipariş etmiş. Kolayla birlikte onu yedik. Ve sonra salona geçip konuşmaya başladık.

M: Oğlum çok özledim ben seni.

R: Bende. Cidden burnumda tüttün.

M: Eee buraya gelmenin sebebi ben miyim? Yoksa başka şanslı bir insan mı?

R: Yok yok. Sadece seni özlediğimden geldim.

M: Tövbe tövbe oğlum bu sohbet başka yerlere gidiyor. Eee ilişki hayatın ne durumda?

R: Yalnızım. Biliyorsun. Cande'den ayrıldım sonuçta.

M: Aşık olduğun birisi de mi yok?

Sustum. Ne diyebilirdim ki?

M: Anladım. Karol değil mi?

R: Seviyorum Mich. Çok seviyorum...


Selammmmmm!!!

Evet Yeni Bölüm yükledim ve bence müq oldu.

Bu arada medyadaki video bu bölümde adı geçen şarkı. Dinlemeyi unutmayın!

Bir sonraki bölüm için sınır 20 oy 10 yorum olsun.

Seviyorum sizi.

By By....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 21, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yeni Başlayan HayatlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin