Ruggero'dan...
Cande'den ayrıldıktan sonra kendimi çok rahatlamış hissettim. Evi terk etti. Ablasıyla yaşıyor. Tamam belki bir hata yapmış olabilirim. Ama aşık olmak suç mu? Mutluyum evet çünkü Karol ve ben konuşmaya başladık. Telefondan engellememişti beni. Sevmez zaten engel atmayı falan. Çok ergence gelir ona. Cande'den ayrıldıktan sonra ona mesaj yazdım.
FLASHBACK...
R: Merhaba Karol.
K: Merhaba Ruggero.
R: Nasılsın?
K: İyi sen?
R: Bende.
Bir süre düşündüm yazsam mı diye. Sonra yazmaya karar verdim.
R: Cande'den ayrıldım biliyor musun?
K: Neden?
Al b*ku yedin Ruggero.
R: Şey. Başkasına aşığım ben.
K: Cidden mi? Çok çapkınsın Ruggero.
R: Evet öyleyimdir :)
K: :)
ŞİMDİKİ ZAMAN...
Bu kadar. Ama bu bana yeterliydi. Bana cevap yazması harika. Bana kızgın olacağını düşünmüştüm. Gerçi hala bana karşı soğuk. Neyse buna da razı olacağım...
Karol'dan...
İnanmayacaksınız ama sabah saat 07.30'da kalktım. Kendime bir kahve yapıp yatağıma geçtim. Ruggero'nun çıkardığı Bella şarkısını açıp onu düşünmeye başladım. Rüyalarımdan ve gözümün önünden gitmiyor. Başka birisine aşıkmış. Kim olduğunu merak ediyorum ama sormaya cesaret edemiyorum. Artık onu unutmam gerekiyor sanırım.
Bir anda telefonum titredi ve whatsapp ekranına baktığımda mesajın Ruggero'dan olduğunu fark ettim. Hemen okumaya başladım.
R: Selam Karol. Nasılsın?
K: İyi ama benim bu saatte uyanık olduğumu nereden bildin?
R: Az önce çevrimiçi idin.
Hahahah şaka mı bu. Gerçekten buna mı bakmış?
K: Cidden buna mı baktın?
R: Evet.
R: Karol. Sana bir şey soracağım.
K: Evet.
Bunu yazarken nedense ellerim titremişti.
R: Neden bunu söyledin?
K: Neyi?
R: Cande'yi aldattığımı. Hani söz vermiştik birbirimize. Sevgili olduğumuzu söylemeyecektik kimseye.
Gerçekten şok olmuştum. Bir anlık. Sadece bir anlık Ruggero'yla arkadaş olduğumuzu, her şeyi unuttuğumuzu sanmıştım. O da inanmıştı ses kayıtlarına. Cevap vermedim. Whatsapp'tan çıktım, telefonumu tamamen kapattım ve ağlamaya başladım.
Ruggero'dan...
Hayır hayır. Gerizekalısın Pasquarelli. Gerizekalı! Şu an Karol büyük bir ihtimal ağlıyordur. Kıyamam. Ben ne tür bir malım? Ne akla hizmet bunu yazdım ben? Bir şekilde gönlünü almalıyım. Ama büyük ihtimal mesaj yazsam cevap vermeyecek. Arayamam da. O zaman...
Tek bir seçenek kalıyor.
BEKLE BENİ MEKSİKA!
Evet merhaba!!!
Harika bir kurgu olacağını düşünüyorum. Bugün biraz hasta olduğum için çok detaylı yazamadım. Bağışlayın beni. Birazcık hızlı gelişti her şey. Ama bomba bölümler bekliyor sizi. Evet bu kadar iddialı konuşuyorum. Hadi öptüm sizi. Görüşürüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Başlayan Hayatlar
Hayran KurguHayatının bu kadar değişebileceğini ve bu kadar sıradışı olabileceğini nasıl tahmin edebilirdi?