pArLaK fİkİrLi AmA yArRak KaFaLı

1.3K 83 218
                                    

merhaba :)

" Dazai abi, senin verdiğin mesajı ilettim bizim Tachihara abiye. "

" Ne dedi? "

" Aynı dediği gibi söylücem dur 'O YARRAK KAFALI PİÇ ABİNE SÖYLE! BİR DAHA BANA BU TÜR ŞEYLER SÖYLERSE ONU BULDUĞUM YERDE EVDEKİ DEDEMDEN KALMA TÜFEKLE VURURUM. ANLADIN MI KAARRŞŞİMM!?' dedi. "

" Benim mal kuzenim. Niye böle yapıyon? Ah be, dost dedik kalleş çıktı, yar dedik takmadı, kardeş dedik bozuk çıktı. "

" Abi ayıp oluyo ama ben bozukmuyum? "

" Tabi bozuksun. Hatırlatta eve giderken seni bizim parlak fikirli ama yarrak kafalıya gösterek. "

" Abi, parlak fikirli ama yarrak kafalı dediğin kişi Kunikida abim. Laf attırmam ben abime. "

" Seni anlamıyorum kedi kılıklı. Sen benim nasıl karşimsin? "

" Bilmem abi. Ben sana göre daha terbiyeliyim. Ve sen gibi keko değilim. "

" Terbiyeliymiş! 5 dakka önce telin düştü diye yer çekimine ana bacı düz gidiyodun. "

" Abi sen onu bunu boşverde, babam seni öldürecek. "

"  Parasını arakladığım için mi? "

" Hayır. Abi artık 22 yaşındasın, evlenmesende bi sevgilinin olması gerektiğini söyledi. Böyle aylak aylak gezmek olmazmış. "

" Öfff! Ben şimdi karı kız peşinde mi koşucam yani? "

" Abi ne alaka? "

" Çok alakası var. Ben "Bandajnatör" diye anılırken, abaza diye anılıp seviyemi düşüremem. "

" Üfff abi. Ne yani hiç sevdiğin yok mu? "

" Yoh. Senin var mı? "

" Şey.. "

" Ben biliyom kim olduğunu. "

" Kimmiş? "

" Ya bizim oto yıkamacı Jackson abinin kızı Lucy, ya da hani bizim bakkalın sahibi Seiji abi varya onun kızı Kyouka. İkisi de düzlükteki son arap atı gibi sana yürüyo "

" Abi onlar yavşak ya. Hani iyi kızlar ama fazla yavşaklar. Onlar değil yani. "

" Hmm.. O zaman şu sizin kolejdeki çocuk. İsmi neydi! "

" RYUNOSUKE AKUTAGAWA 12/B 31 NUMARALI, OKULUN BİRİNCİSİ- "

" Sakin ol amına koyayım. Evet işte o Aku'dan bahsediyom, sen onu seviyon. "

" Abi be.. O zengin birisi. Benim gibi paçoza niye baksın.. Ben zaten o koleje giriş sınavlarından zor geçerek girdim... Zaten onun çıktığı var. Higuchi Ichiyo.. İkisi çıkıyolar.. "

" Ah be oğlum. Seninkide karşılıksız sevda. "

" Neyse.. Beni boşver. Sen ne yapıcaksın? "

" Valla- "

" Bandajnatör! "

" Ben size kaç kez söylicem! Bana şu isimle- "

" Bandajnatör hanginizsiniz sizi artistler! "

" ... "

" Abi? "

" Atsushi.. Off hatuna baq be, bunu alan yaşadı "

" Abi durumu yanlış anladın. O erkek . "

" Problem yok karşim, onun gibi bir taş nefes alsın yeter. "


Şimdiiiiii~~ Benim değerli okuyucularım. Bu boktan kitabı okuduğunuz için minnetlerimi sunarım. Gerçekten böyle bir fikir aklıma nerden geldi hatırlamıyom.

Neyse, lütfen bu aciz yazarınızı oydan ve yorumdan mahrum bırakmayın. Gelecek bölümde görüşürüz! ^v^

 - Kanra

AkLıNa GeLiRiM, aKlıN gİdErHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin