Are you drunk? -D.H.

919 17 0
                                    


𝑯𝒊𝒔 𝑷𝒐𝒗•

𝚃𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛𝚜 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚌𝚊𝚍𝚎𝚖𝚢 𝚌𝚛𝚎𝚊𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚒 𝚜𝚝𝚎𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚒𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎. 𝙼𝚢 𝚖𝚘𝚘𝚍 𝚞𝚙𝚕𝚒𝚏𝚝𝚎𝚍 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚒𝚣𝚒𝚗𝚐 𝚈/𝚗 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚘𝚖𝚎.

"𝐘/𝐧?"

"𝐢𝐌 𝐈𝐧 𝐡𝐄𝐫𝐄!" 𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚌𝚛𝚎𝚊𝚔𝚎𝚍.

𝙸 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚈/𝚗 𝚑𝚊𝚗𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚏𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚌𝚑 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊𝚕𝚌𝚘𝚑𝚘𝚕 𝚒𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚗𝚍.

𝒀𝒐𝒖𝒓 𝑷𝒐𝒗•

"𝐇𝐞𝐘!! 𝐝𝐈𝐝 𝐲𝐎𝐮 𝐤𝐧𝐎𝐰 𝐭𝐇𝐚𝐓 𝐛𝐀𝐭𝐒 𝐡𝐀𝐧𝐆 𝐮𝐩𝐒𝐈𝐝𝐞 𝐝𝐎𝐰𝐍?" 𝙸 𝚊𝚕𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚜𝚕𝚞𝚛𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜.

"𝐀𝐠𝐚𝐢𝐧? 𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐝𝐫𝐮𝐧𝐤 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧." 𝙳𝚒𝚎𝚐𝚘 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚝𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚓𝚊𝚌𝚔𝚎𝚝 𝚘𝚏𝚏 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚘𝚘 𝚖𝚎.

"𝐀𝐜𝐭𝐔𝐚𝐋𝐥𝐘 𝐦𝐘 𝐤𝐈𝐧𝐃 𝐒𝐢𝐑! 𝐢𝐌 𝐧𝐎𝐭 𝐝𝐑𝐮𝐧𝐊." 𝚈𝚘𝚞 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚑𝚒𝚏𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚜𝚒𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐.

𝑯𝒊𝒔 𝒑𝒐𝒗•

𝙸 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚈/𝚗 𝚐𝚎𝚗𝚝𝚕𝚎𝚢 𝚙𝚒𝚌𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚘𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚘𝚗 𝚖𝚢 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛.

"𝐖𝐎𝐚𝐇 𝐝𝐈𝐞𝐠𝐎 𝐛𝐨𝐋𝐝 𝐦𝐎𝐯𝐄 𝐛𝐔𝐭 𝐢𝐌 𝐧𝐨𝐓 𝐝𝐎𝐧𝐞 𝐃𝐫𝐢𝐍𝐤𝐈-"

"𝐘𝐨𝐮 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐫𝐞𝐬𝐭 𝐢𝐥𝐥 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐫𝐨𝐨𝐦." 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚞𝚙𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛.

𝙶𝚛𝚊𝚋𝚋𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚐𝚕𝚊𝚜𝚜 𝚘𝚏 𝚠𝚊𝚝𝚎𝚛 𝚒 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚖𝚢 𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚛𝚘𝚘𝚖.

'𝑰 𝒇𝒐𝒓𝒈𝒐𝒕 𝒉𝒐𝒘 𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒔𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔. 𝑩𝒖𝒕 𝒊 𝒅𝒊𝒅𝒏𝒕 𝒇𝒐𝒓𝒈𝒆𝒕 𝒉𝒐𝒘 𝒃𝒆𝒂𝒕𝒊𝒇𝒖𝒍 𝒔𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔. <3'

𝙶𝚎𝚗𝚝𝚕𝚎𝚢 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚒𝚗𝚐 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚈/𝚗 𝚘𝚗 𝚖𝚢 𝚋𝚎𝚍 𝚐𝚊𝚟𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚝𝚎𝚛 𝚋𝚞𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚏𝚞𝚜𝚎𝚍.

"𝐘/𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐬𝐩𝐞𝐜𝐢𝐚𝐥 𝐰𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐫𝐢𝐧𝐤 𝐢𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐟𝐥𝐲!"

𝙾𝚋𝚟𝚒𝚘𝚞𝚜𝚕𝚢 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚠𝚘𝚛𝚔 𝚒𝚝 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚍𝚒𝚍.

"𝐫𝐄𝐚𝐋𝐋𝐲?!... 𝐁𝐞𝐓!" 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢 𝚍𝚛𝚒𝚗𝚔𝚎𝚍 𝚒𝚝.

"𝐍𝐨𝐰 𝐲𝐨𝐮 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐚 𝐧𝐚𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐤𝐞 𝐮𝐩 𝐢𝐭𝐥𝐥 𝐰𝐨𝐫𝐤'"

𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚗𝚞𝚐𝚐𝚕𝚎𝚍 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚟𝚎𝚛𝚜. 𝙸 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚘𝚞𝚝 𝚋𝚞𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚊𝚋𝚋𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚑𝚊𝚗𝚍.

"𝐂-𝐜𝐀𝐧 𝐘𝐨𝐔 𝐬𝐭𝐀𝐲 𝐀𝐧𝐃 𝐜𝐮𝐃𝐝𝐥𝐞?" 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚙𝚞𝚙𝚙𝚢 𝚍𝚘𝚐 𝚎𝚢𝚎𝚜.

"𝐘-𝐲𝐞𝐚𝐡 𝐬𝐮-𝐬𝐮𝐫𝐞."

𝚈/𝚗 𝚜𝚌𝚘𝚘𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚌𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚒 𝚕𝚊𝚒𝚍 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚟𝚎𝚛𝚜 𝚜𝚕𝚘𝚠𝚕𝚢 𝚙𝚞𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚊𝚛𝚖 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚊𝚒𝚜𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚞𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚊𝚌𝚔𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚌𝚑𝚎𝚜𝚝.

シ︎シ︎シ︎シ︎シ︎シ︎シ︎シ︎シ︎シ︎シ︎シ︎シ︎シ︎シ︎シ︎シ︎

OKᗩY ՏO OᗷᐯIOᑌՏᒪY TᕼIՏ IՏᑎT Tᕼᗴ ᗷᗴՏT ITՏ ᗩᒪᗰOՏT 1 ᗩᗰ ᗩᑎᗪ I ᗯᗩՏ ᗷOᖇᗴᗪ ՏO ᗯᕼY ᑎOT? ᗩᒪՏO YOᑌ ᘜᑌYՏ ᗩᖇᗴᑎT ᗪᗩTIᑎᘜ Iᑎ TᕼIՏ. ᗩᒪՏO ᗰᗴᖇᖇY ᑕᕼᖇIՏTᗰᗩՏ ᗴᐯᗴ, ᗴᐯᗴ!
ᗩᒪՏO YOᑌᖇ ᑭᖇᗴTTY ᗪᗩᑎᘜ IᗰᑭᖇᗴՏIᐯᗴ Տᑌᑭᗴᖇ ՏOᒪᗪIᗴᖇՏ ᗪOᑎT ᖇᗴᗩᒪᒪY ᘜᗴT ᗪᖇᑌᑎK.

The umbrella Academy Preferences And ImaginesWhere stories live. Discover now