𝑰𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒇𝒊𝒏𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒉𝒆𝒓𝒆, 𝑪𝒉𝒓𝒊𝒔𝒕𝒎𝒂𝒔 𝒆𝒗𝒆. 𝒀𝒐𝒖 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒇𝒂𝒗𝒐𝒓𝒅 𝒄𝒉𝒓𝒊𝒔𝒕𝒎𝒂𝒔 𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒔𝒊𝒏𝒄𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒂 𝒄𝒉𝒊𝒍𝒅 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒚𝒐𝒖 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒄𝒆𝒍𝒆𝒃𝒓𝒂𝒕𝒆𝒅. 𝑵𝒊𝒆𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒅𝒊𝒅 𝒂𝒏𝒚 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒊𝒃𝒍𝒊𝒏𝒈𝒔 𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒐𝒇 𝒅𝒆𝒂𝒓 𝒐𝒍𝒅 𝒅𝒂𝒅. 𝑶𝒏𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒂𝒔 𝒇𝒐𝒓 𝒔𝒖𝒓𝒆, 𝑪𝒉𝒓𝒊𝒔𝒕𝒎𝒂𝒔 𝒔𝒉𝒐𝒑𝒑𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒂𝒅 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒅𝒐𝒏𝒆."𝐅𝐢𝐯𝐞!" 𝒀𝒐𝒖 𝒄𝒂𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒔𝒕𝒆𝒑𝒑𝒊𝒏𝒈 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒍𝒍𝒘𝒂𝒚.
"𝐘𝐞𝐬 𝐝𝐚𝐫𝐥𝐢𝐧𝐠?" 𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒂𝒔 𝒉𝒆 𝒑𝒆𝒂𝒌𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒐𝒖𝒕 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒐𝒐𝒓𝒇𝒓𝒂𝒎𝒆.
"𝐖𝐞 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐜𝐡𝐫𝐢𝐬𝐭𝐦𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐨𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠." 𝒀𝒐𝒖 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒑𝒖𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒉𝒂𝒏𝒅𝒔 𝒊𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒑𝒐𝒄𝒌𝒆𝒕𝒔.
"𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐟𝐨𝐫?"
"𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭."
"𝐑𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲?!"
"𝐍𝐨. 𝐖𝐞 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐡𝐨𝐩 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐬𝐭. 𝐂𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐠𝐞𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲."
𝑳𝒐𝒐𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒔𝒉𝒐𝒆𝒔 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒈𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒓𝒖𝒔𝒕𝒓𝒂𝒕𝒆𝒅 𝒂𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅𝒏𝒕 𝒇𝒊𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒎.
"𝐇𝐞𝐲 𝐟𝐢𝐯𝐞 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐦𝐲 𝐬𝐡𝐨𝐞𝐬 𝐚𝐫𝐞?" 𝒀𝒐𝒖 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒔𝒍𝒊𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒍𝒍𝒘𝒂𝒚 𝒊𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒔𝒐𝒄𝒌𝒔.
𝑪𝒉𝒖𝒄𝒌𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒊𝒗𝒆 𝒔𝒉𝒐𝒐𝒌 𝒉𝒊𝒅 𝒉𝒆𝒂𝒅.
"𝐍𝐨, 𝐢 𝐡𝐚𝐯𝐞𝐧𝐭 𝐬𝐞𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐦."
"𝐇𝐦𝐦... 𝐠𝐮𝐞𝐬𝐬 𝐢𝐥𝐥 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐮𝐬𝐞 𝐚 𝐩𝐚𝐢𝐫 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮𝐫𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐧."
𝑭𝒍𝒖𝒔𝒕𝒆𝒓𝒆𝒅 𝒇𝒊𝒗𝒆 𝒕𝒓𝒊𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒔𝒕𝒐𝒑 𝒚𝒐𝒖 𝒃𝒖𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒉𝒂𝒑𝒆 𝒔𝒉𝒊𝒇𝒕𝒆𝒅 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒂 𝒕𝒊𝒈𝒆𝒓 (𝒐𝒃𝒗𝒊. 𝑨 𝒎𝒆𝒅𝒊𝒖𝒎 𝒐𝒏𝒆.) 𝒂𝒏𝒅 𝒓𝒂𝒏 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒍𝒍𝒘𝒂𝒚 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒇𝒊𝒗𝒆𝒔 𝒓𝒐𝒐𝒎. 𝑺𝒉𝒂𝒑𝒔𝒉𝒊𝒇𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒚𝒐𝒖 𝒐𝒑𝒆𝒏𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒈𝒓𝒂𝒃𝒃𝒆𝒅 𝒂 𝒑𝒂𝒊𝒓 𝒐𝒇 𝒉𝒊𝒔 𝒔𝒉𝒐𝒆𝒔.
"𝐖𝐞𝐥𝐥 𝐢 𝐠𝐮𝐞𝐬𝐬 𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐞𝐬 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐥𝐨𝐭 𝐨𝐟 𝐬𝐡𝐨𝐞𝐬." 𝒀𝒐𝒖 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒉𝒐𝒑𝒑𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒕𝒓𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒈𝒆𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒉𝒐𝒆𝒔 𝒐𝒏.
"𝐈 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐢 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐩𝐫𝐞𝐭𝐭𝐲 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐢𝐟 𝐢 𝐝𝐨 𝐬𝐚𝐲 𝐬𝐨 𝐦𝐲𝐬𝐞𝐥𝐟."
"𝐈𝐦 𝐧𝐨𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐚𝐬𝐤." 𝑩𝒆𝒏 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒍𝒍.
"𝐘𝐨𝐮 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨𝐨 𝐢 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐦𝐚𝐳𝐢𝐧𝐠." 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒑𝒐𝒔𝒊𝒏𝒈.
"𝐎𝐤𝐚𝐲 𝐟𝐢𝐯𝐞 𝐥𝐞𝐭𝐬 𝐠𝐨." 𝒀𝒐𝒖 𝒔𝒖𝒏𝒈 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒊𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒓𝒐𝒐𝒎.
𝑬𝒚𝒆𝒔 𝒅𝒂𝒓𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒕𝒐 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒔𝒉𝒐- 𝒘𝒆𝒍𝒍... 𝒉𝒊𝒔 𝒔𝒉𝒐𝒆𝒔 𝒉𝒆 𝒄𝒉𝒖𝒄𝒌𝒍𝒆𝒅.
"𝐘𝐨𝐮 𝐩𝐮𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐨𝐟𝐟 𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐦𝐞."
"𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰!" 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒕𝒘𝒊𝒓𝒍𝒊𝒏𝒈.
---------------------------------------
𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐮𝐜𝐤𝐬.
YOU ARE READING
The umbrella Academy Preferences And Imagines
Fanfiction"𝐵𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑎 𝑡𝑟𝑎𝑖𝑡𝑜𝑟." (have mercy, this was made in 2021.) 𝚃𝚑𝚎 𝚄𝚖𝚋𝚛𝚎𝚕𝚕𝚊 𝙰𝚌𝚊𝚍𝚎𝚖𝚢 𝙿𝚛𝚎𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚌𝚎𝚜 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 𝙄. 𝙇𝙪𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙃𝙖𝙧𝙜𝙧𝙚𝙚𝙫𝙚𝙨 𝙄𝙄. 𝘿𝙞𝙚𝙜𝙤 𝙃𝙖𝙧𝙜𝙧𝙚�...