Βάση 9¾

506 26 0
                                    

Ντριν ντριν!!
Ν: Οοο σκάσε ποιά καταραμένο!
(Μαμά Nantias=M):Nantia σήκω γιατί θα αργήσουμε και θα χάσεις το τρένο.

Μα καλά τι λέει? Ποιο τρένο? Για που θα αργήσουμε?
Αχχ είμαι η φωνούλα μιας ηλίθιας!
Ρε βουρλο σήμερα είναι η πρώτη μέρα που θα πας στο καινούριο σχολείο (με καθυστέρηση βέβαια αλλά btw)όποτε σήκω ααα και επίσης κάτι ξέχασες.
Τι ξέχασα ρε Παρθενοπη?
Πρώτων δεν με λένε Παρθενοπη και δεύτερων δεν συστήθηκες!
Ναι δικοί έχεις Παρθενοπη.
Πάντα έχω δίκιο  γλυκιά μου.
Ohh please 🙄. Τέλος πάντων ώρα για συστάσεις,  είμαι η Nantia Riddle και ξερω πως θα μου πείτε πως είσαι μια Riddle , και θα σας πω ναι είμαι μια Riddle αλλά δεν γνώρισα ποτέ τον πατέρα μου γιατί πολυ απλά παράτησε την μητερά μου όταν εγώ ήμουν μόλις 1 χρόνων με δικαιολογία το ότι ήθελε να αφοσιωθεί στο στόχο του και όπως καταλάβατε δεν είχε χρόνο για ένα παιδί, έτσι φτάνουμε στο σημείο που ήθελα να σας πω πως το μισώ γι αυτό που έκανε σε εμένα και την μαμά μου και δεν πρόκειται να τον συγχωρήσω ΠΟΤΕ!!

Λοιπόν ας πούμε τώρα  πως μοιάζω εξωτερικά,  είμαι γύρω στο 1.63 σε ύψος και 55 κιλά με καμπύλες εκεί που πρέπει, επίσης είμαι 14 , μελαχρινή με μεγάλα πράσινα μάτια και έντονα χαρακτηριστικά.

Μ:Nantia κορίτσι μου τελείωνε πρέπει να φύγουμε!
Ν:Οκ μαμά δώσε μου 10 λεπτά και κατεβαίνω.
Πήγα στο μπάνιο έκανα τα απαραίτητα και κατευθύνθηκα προς την ντουλάπα μου που είχα αφήσει ένα μαύρο τζιν, ένα αντρικό φούτερ και τα μποτάκια μου , ντύθηκα και κατέβηκα κάτω περνώντας μαζί μου την βαλίτσα μου και μπήκα με με την μαμά στο αμάξι και φύγαμε για το σταθμό του τρένου. Μόλις φτάσαμε πήγα μπροστά από της πλατφόρμες 9 -10  και πέρασα μέσα από τον τοίχο,  ξαφνικά βρέθηκα σε μια άλλη πλατφόρμα. Αποχαιρέτησα την μαμά μου και επιβιβάστηκα. Το τρένο ξεκίνησε και εγώ μπήκα σε μια καμπίνα
,κάθησα και έβαλα τα ακουστικά μου ακούγοντας το αγαπημένο μου τραγούδι τον Bon Jovi. Μετά από περίπου 2 ώρες έφτασα στο Hogwarts κατέβηκα από το τρένο και αντίκρισα έναν πανύψηλο άντρα που έμοιαζε με γίγαντα.

(Hagrid =H): Εσύ πρέπει να είσαι η Nantia σωστά?
Ν: Ναι εγώ είμαι κυριε....
Ο άντρας μπροστά μου φάνηκε έκπληκτος μάλλον δεν περίμενα από την κόρη του Voldemort ευγενία.
Η:Hagrid, φώναζε με απλά Hagrid.
N:Εντάξει κύριε...εννοώ Hagrid.
Η:Λοιπόν πρέπει να σε παω μέσα για να δούμε σε ποιον κητώνα θα είσαι. Εσύ που θα ήθελες να καταταχθείς?
Ν:Ίσως στο Gryffindor ή στο Ravenclaw
H:Ωραία, πάμε τώρα μέσα.
Προχωρήσαμε μέσα και μου είπε να αφήσω τα πράγματα μου έξω από μια μεγάλη αίθουσα, την άφησα και μπήκαμε μέσα στην τραπεζαρία......

Συνέχεια αύριο.... τα λέμε  αγάπες μου ♥️💕👋

My Boys Where stories live. Discover now