~6~

33 4 0
                                    

...Nešlo mi to, nemohla jsem přestat myslet na zítřek jak půjdu s Finnem na zmrzlinu. Podařilo se mi usnout tak v 1 ráno.

Ráno bylo jako vždy hrozné. Dnes mě nezbudil budík ale křik od sousedů který - typiju podle toho co jsem slyšela- si ukopl prst. Já ty sousedy tak miluju. Nechtělo se mi stávat tak sem se převalovala a k tomu přemýšlela. Ta kabelka není tak špatná horší by byl merch od Fizistyle nebo Tvtwix....měla bych si pomalu zabalit na tu farmu vždyť tam jedem už zítra. Vyhrabala jsem se z postele konečně.

Šla jsem do koupelny že sebe udělat člověka. Vím že to bude těžký úkol, protože sem spala v culíku čili jsem na hlavě měla smeták. Byl to boj. Ale nakonec jsem vypadala docela hezky. Šla sem si pro snídani. Vyndala jsem mlíko a kuličky, kuličky sem dala do misky a pak jsem nalila mlíko. No mlíko jsem i trošičku vylila vedle ale co. S miskou jsem vyběhla schody do pokoje.

Nahoře snědla snídani a k tomu koukala na netflix. Potom vyndala kufr a začala balit na farmu. Když si dobalila šla na ig a napsal ji Finn.

Finn
Ahoj

Rose
Čauky

Finn
Jen se chci zeptat jestli ten dnešek platí?

Rose
Platí, proč by neplatil?

Finn
Já nevím jen sem se chtěl ujistit takže třeba ve 3 v parku u rybníka?

Rose
Ok budu se těšit papa

Finn
Pa

On on mi napsal pa....ale to nic znamenat nemusí :(. Počkat počkat co si vlastně mám vzít na sebe?! Musím nutně zavolat Katie ta mi snad poradí! V točila jsem Katie. No tak zvednu to Katie!!

"Ahoj co potřebuješ? " ozvalo se z telefonu

"Stav nouze" vyhrkla jsem, že jo stav nouze to byl

"Neboj se hned jsem tam" katie

Táta byl na služební cestě čili nebyl doma a máma ta šla pryč. Uběhlo 6 min než Katie zazvonila na dveře, mě to přišlo jako věčnost.

"Konečně jsi tady kde si se..." podívala jsem se na ni a vyprskla smíchy ona na sobě měla overal ve kterém spala"... Proč si přišla v pižamu? :D"

"Stav nouze ne" katie

"To máš pravdu tam už poď dál " ja

"Bežím" katie

Prohrabali jsme totálně mojí skříň. Oblečení bylo všude po pokoji. Nakonec sme vybraly zelené kraťasy na provázek, bílé tílko, lososoví až bežoví přehoz který je mi až ke kolenům, a k tomu bílé nike tenisky. Katie pak musela domů prj jí volali rodiče. Ale já vím že to byl její bratr. Mamka se vrátila a k obědu udělala salát. Mňamky. Ummmmm. Miluju jídlo. Po obědě jsem zalezla do pokoje.

Bylo půl 1 a Rose si zapla netflix. Ve 2 se pomalu převlíkla do toho co vybrali s Katie dopoledne. Doladila to zlatým řetízkem na krku. Vlasy si jen přehodila přes ramena. Do malého černého batůžku hodila telefon, klíče a peněženku s penězi. Dala sluchátka do uší a vydala se kupředu. Rose se zaposlouchala do písničky a přestala vnímat kam šla. Po chvilce se zastavila že se podívá kolik je a nejednou ji došlo že nemá šajna kde je.

Ehmmm kde to sakra sem? Kam jsem to došla? Proč tu nejsou domy? Ježíši já jsem debil já se stratila. Já jsem v lese! Žádnou paniku Rose jsi prostě někde v lese prostě. Pošleš přes telefon mamce kde se nacházím a ona pro tebe přijede. Klid jo to zvládneš. Rose udělala to co řekla vyndala telefon a ...

AHOJKY, MÁME TU DALŠÍ KAPITOLKU,DOUFÁM ŽE SE VÁM BUDE LÍBIT✨❤️😘

yes darling//Rose, Finn, Jack, Wyatt, Jaeden, Millie, Katie, Noah... Kde žijí příběhy. Začni objevovat