Crrr...crrrr... Zazvonil budík u Rose hlavy. Ona se jen otočila a spala dál. Ani ne za 5 minut mi do pokoje vtrhla máma a moje čtiřnohá kamarádka Křupka, je to pudlík. Moje drahá matka mi rozsvitila světílka aby mě donutila vstát.
"ROSE VSTÁVEJ!!! DĚLEJ JDEŠ POPRVÉ DO ŠKOLY" máma
"jo vždyt stávám" říkám ospale
Mezitím mi Křupka líže palec na noze. Vyhrabu se spod peřiny a zamíří rovnou do koupelny. Zděsím se když se podívám do zrcadla vypadám jako pytel hnoje. Rychle že sebou něco udělám. Vezmu do ruky mobil...A jeje 10 zmeškaných hovoru od Katie.
S Katie se známe od mala. Naše rodiče se znají a spolu pracuji v jedné firmě oběma nabídly nabítku pracovat jinde a i větší plat. Proto jsme se sem přistěhovalci spolu. Poprvé jdeme do školy aspoň že v tom nejsem sama.
Oblékla a učesala jsem se, vzala si tašku. Seběhla schody vzala jsem si jablko. Na snídani nebyl čas. Nandala jsem svoji čelku.
"mami odcházím AHOJ" zakřičela jsem než sem zabouchla dveře
Rychlím krokem jsem šla na místo srazu za Katie. Si snad dělá srandu ne ona mě honí abych už šla a stejnak tu na ni čekám já ji zabiju! Konečně přišla Bohu díky.
"Ahoj Rose"katie
"No nazdar, můžeš mi visvetlit jak je možný že na tebe čekám!? " ja
"No...NEŘEŠ. Jinak jak se těšíš?" katie
"Jokože jo těším se ale i ne. Asi tak." já
Pak si povídaliy o různých věci až se ocitli před Školou. Zastavila jsem se... To jsem dělat neměla protože jsem se stratila. I když byla Katie docela vysoká tak jsem ji stratila. Chodila do kola a nemohla ji najít. No tak jsem v tom sama. Vešla jsem do vnitr kde už zas tolik lidí nebyloprotoze zvonilo na Hodinu. Ředitelnu jsem našla poměrně rychle.
Zaklepala ozvalo se "dále". Vešla, uvnitř seděla Katie. Měla jsem chuť ji uškrtit kvůli ní jsem jak debil chodila před školou dokola. Bohužel těm byl ředitel a bylo by to nevhodné. Vysvětlil nám nějaké pravidla, dal nám klíče od skříňky. Zavedl nás do naší nový třídy. Tam se ujala slova učitelka.
"Tak děti, jak jsem říkala máme tu 2 nové žačky Rose a Katie" při tom na nás ukázala
"Rose sedni si tamhle k Finnovi..." ukazal na kluka tak jsem tam doťapkala a sedla si"...a ty Katie si sedni do ty poslední lavice za ně " dořekla
Hodina uběhla docela rychle. Ani nevím nedávala jsem pozor totiž koukala jsme po třídě. Asi jsem se nejvíc koukala na myho souseda. Měl hnědý oči i vlasy. Při tom očkování třídy mě párkrát vyvolá učitelka tak ňejak jsem se z toho vždy vymluvila. Crrr... No konečně konec. Otočil se na mě Finn myslím.
"Ahoj já jsem Finn. Finn Wolfhard" finn
"Ahoj já jsem Rose" já
"Hezký jméno Rose.Jinak tady před námi sedí Jack a Jaeden. Úplně ve předu sedí Millie a Wyatt. To jsou mi kámoši" usmál se na mě a vysvětloval
"Díky nevím jestli si ty všechny jména zapamatuju jinak za náma sedí Katie" ja
K naší lavici přišly Katie a Wyatt.
"Čauky já jsem Wyatt a ty hádám budeš Rose..." koukl se na mě já jen kivla hlavou na souhlas"... Tím pádem jsi ty Katie" dořekl
Katie taky kívla. Pak tam přišly i Jaeden, Jack a Millie. Představili jsme se a pak si pokecali. Dozvěděla jsem se že jedna holka jménem Amy je pěkná mrcha a že si na ni máme davet bacha. Pak už zazvonilo na hodinu. Ňejak jsem to přežila. Nakonec jsme vyrazily s Katie na jídlo.
"Tak co? " katie
"co co? " zeptala jsem se nechápavě
"Finn? A nesnas se to zamluvit!" katie
"Co s ním?" a sakra ona něco ví
"1.vidim jak se na něj koukáš
2. Znám tě dloho" katie"No dobře.... Je Mega hezkej a hot" přiznala jsem
"Já to věda " katie
Normálně jsme se bavili, sedli jsme si ke stolu v rohu. Najednou k nám přišla holka a za ní cupitali ňejake 2 holky. Všechny vypadali jak z plastu. To snad na sobě měli 3 tuny make up.
"Ahoj holky já jsem Amy Taylor" řekla povíšeně a nastavila ruku na asi polibek jejího prstinku
Ježíši ji hrabe! Co si myslí!? Že je královna nebo co!? Nehodlám ji tady líbat ruku!
"Ahoj Amy?" řekla katie
"hahaha..To byl dobrej vtip!takhle dlouho jsem se nepobavila! Ty jsi ale smíšek nebo rovnou šprýmař!" Amy se zase začala smát a ty jeji kachničky taky
"Co je na to vtipnyho?" řekla jsem nechápavě
"To že nikdo mi nesmí říkat mím jménem! Ale má mi říkat Taylor " řekla docela agresivně
Šahla mi na mikinu.
"Aaaa máš posvátnou mikinu hi hi" Taylor
Podívali jsme se s Katie na sebe ve stilu "Co to je za husu?!" Zase jsme se začali bavit o normálních věci. Nakonec jsme šli domů.
Aaaa 1 kopitolka Dofám že se vám to líbilo ❤️😘🤗
ČTEŠ
yes darling//Rose, Finn, Jack, Wyatt, Jaeden, Millie, Katie, Noah...
Fiksi Penggemar...doporučuji všem to NEČÍST!