~10~

25 4 0
                                    

Vyběhla ven a dala se do prava ani se po místě kde strávila 1 nebo 2 nejhorší dny svího života ani jednou neohledla. Což byla chyba. Byla tak naivní že si myslela že si prostě jen tak odhopká domů bohužel tak jednoduchý to nebude. Uběhla pár metrů a uslyšela zvuk motoru. Skočila nazem nohou na ostrý kámen snažila se ignorovat tu bolest a to jak ji teče krev, chtěla zůstat ticho aby si ji nevšiml. Jak zapadl do baráku. Vyběhla ze sví skríše a vydala se na útěk. Nevěděla kam běží ale chtěla být nejdál od toho místa.

"Mě neutečeš" to slyšela v dálce a hned si domyslela kdo to řekl

Běžela ještě rychleji než předtím. Motala se jí hlava a podlamovali kolena. V periferním vidění viděla černou postavu s velkými rudými oči a psychopatským úsměvem, úsměv se ještě prohloubil  po výstřelu z pušky. Kulka ji proletěla těsně vedle hlavy. On se jen tak nevzdal a vyběhl za ní. Byl pár metrů od ní když se zřítila k zemi. Začala před ním couvat nemělo už cenu se snažit vstát.

"A mám tě ty Сука! Mě neutečeš! " zařval a k tomu se divně až strašidelně zasmál

"A co se mnou jako uděláš?! Zabiješ? Hurá do toho?!" snažila se o získání času na únik

"No to eště nevím, ale bude sranda" jeho smích se ozíval v lese, nedokázal se přestat smát, tím pádem měla Rose 10% na prežití

Začala couvat ale nekoukal za sebe a to byla osudová chyba. Byla na kraji útesu. Jeden krok a bude padat 8m než spadne do vody. Ta voda z té výšky bude jako beton. Samozřejmě ten krok udělala.

"Aaaaaaaaaaaaa......." to jediné co bylo slyšet

"Tak ta je tuhá " odplivl si, poslední slova rusáká než mu břichem a hlavou proletěla kulka...

Pov Finn


"A voni s tím nic nedělají" odplivl jsem si

Pak nastalo hromové ticho nikdo nic neřekl. Šli jsme hezký vedle sebe po chodníku, seřazení od jemenšího po nejvyššího. Jednoduše v pravo šlaKatie, pak Jae a pak ja. Ano, jsem nejvyšší. Tak mě tak napadá jestli bych neměl něco říct protože todle bylo hrozný. Byli jsme na takový divný křižovatce, do prava to vedlo do lesa, a do levá k domkům. Tam se s námi Katie rozloučila a šla po cestě do lesa. Jako nevím co tam bude dělat ale co.

"HEJ Jaedene jestli si nezačne povídat tak to nedám!" no co už jsme to nevydržel

"Mě to ticho vyhovovalo" jae

"Ale mě ne! " ja

"Hlavně klid jo? Tak očem si chceš povídat? " jae

"Tak to nevím to vymysli ty" ja

"Co? Ty sis chtěl povídat tak taky vymyslii o čem ne? " jae

Chtěl jsem odpověďet, ale jak jsem otevřel pusu tak se ozvala hrozná rána a jekot. Jedněm jsme se na sebe nechápavě podívali.

"C-co to bylo?" jako kdyby to on věděl

"Nevím ale mužem to jít skouknout" řekl jae, no to je ale výborný nápad jít za jekotem někoho mužem jít na smrt mě to nevadí

"Jasny jdem to omrknout " ja

Podle nás to vycházelo z lesa tak jsme se vydali po cestě. Když v tom nás málem zajela sanitka a fízlové. Tak přece ten jekot šel z lesa. Pomalu ale jistě jsme se blížili k cíli. Už jsme slyšeli i hlasy. Ušli jsme pár metrů. To co jsem viděl mě tak vyděsilo že jsem neměl slov. Byla tam Katie a byla...

Pov  Katie

Na rozcestí jsem se s kluka rozloučila a vydala na trénink. Konečně jsem šla trénovat do lesa střílet z pistole, už mě to na střelnici nebavilo. Konečně jsem došla na místo setkání s mím trenérem, Tomem.

"Čau" pozdravil jsem jako obvikle

"No ahoj, máš tlumič? " tom

"Samozřejmě " aby mi věřil vytáhla jsem svoji pistol (glock) s tlumičem

"Fajn mužem začít tréno..." nedořekl to protože ho ňekdo překřičel

"A mám tě ty Сука! Mě neutečeš! " někdo

Nechápavě se na sebe s Tomem podívali, a přikrčeli se. Tak nějak se domluvili že se půjdou podívat co se děje. Katie se chtěla narovnat ale Tom jí zatáhl dolů. Tohle byla podpasovka. Když by uměla vraždit pohledem tak by tom byl už po smrti. Pomalu se Teda doplazili za zvukem.

Katie vykulila oči a chtěla zakřičet ale Tom ji zacpal pusu. Byla tam Rose na zemi kousek od okraje a nad ní stal divný muž a mířil na ní pistolí, byl to revorvel. Něco začal ťukat na displeji svýho telefonu. Pak to úkazal Katie a byla tam zpráva že když by ji chtěl zabít že má vystřelit a že on jde volat policii. Kívla na souhlas. Odešel ani jsem nevnímala co říká ale bystře jsem pozorovala jeho pistol skusí si jen nabít a roztřílím ho na kousky zmrd.

Za chvilku se za mnou připlazil Tom a ukázal mi další zprávu. Prej když něco skusí máme vystřelit . Kívla sem. Chvilka nepozornosti a už jsem slyšela jekot otočila jsem se na může a prostřelila mu břicho, Tom mu prostřelil hlavu. Hned jsem běžela na kraj útesu dóle ve vodě plavala Rose naštěstí hlavou nahoru že srdce mi spadl velký kámen. Nevím co bych dělala kdyby umřela asi bych se zabila. Vůbec mi nevadilo že po mě teče krev, ale ta krev nebyla moje byla toho týpka. Byla jsem celá od krve. Když tam přijeli policajti a záchranka. V ruce jsem pořád svírala křečovitě pistol. Stála jsem blíž u lesa vedle Toma a koukala se jak Rose vytahují nahoru. Nebrečela jsem.

"Katie?"ten hlas znám a tak jsem se otočila byl tam Jaeden a Finn rozběhla jsem se k nim

TADLE KAPITOLA MI DALA ZABRAT SNAD SE VÁM LÍBÍ :D

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 09, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

yes darling//Rose, Finn, Jack, Wyatt, Jaeden, Millie, Katie, Noah... Kde žijí příběhy. Začni objevovat