As emo quartet songs

14 1 0
                                    

Willa: I'm not okay(I promise) by MCR

"𝑊𝑒𝑙𝑙 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 ℎ𝑜𝑛𝑒𝑠𝑡𝑦 𝑡ℎ𝑎𝑡𝑠 𝑎𝑙𝑙 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑑 𝑡𝑜 𝑠𝑎𝑦, 𝐼 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑙𝑒𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑜𝑟 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑎𝑦 𝑖𝑡𝑠 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑜𝑓𝑓 𝑡ℎ𝑖𝑠  𝑤𝑎𝑦."

Alliyah:  A little less sixteen candles, a little more "touch me" by Fall out boy

" '𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚢𝚜 𝚠𝚊𝚗𝚗𝚊 𝚍𝚊𝚗𝚌𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 ,𝚊𝚗𝚍 𝙸'𝚖 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚊 𝚋𝚘𝚢 𝚠𝚑𝚘 𝚑𝚊𝚍 𝚝𝚘𝚘 𝚖𝚊𝚗𝚢 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚌𝚎𝚜."

Liza: Polarize by Twenty one pilots

" ʜᴇʟᴘ ᴍᴇ ᴘᴏʟᴀʀɪᴢᴇ, ʜᴇʟᴘ ᴍᴇ ᴘᴏʟᴀʀɪᴢᴇ ʜᴇʟᴘ ᴍᴇ ᴅᴏᴡɴ ᴍʏ ғʀɪᴇɴᴅs ᴀɴᴅ ɪ ʜᴀᴠᴇ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍs."

Kelani: Crazy=Genius by Panic! At the Disco

" Iғ ᴄʀᴀᴢʏ=ɢᴇɴɪᴜs ɪ'ᴍ ᴀ ғᴜᴄᴋɪɴɢ ᴀʀsᴏɴɪsᴛ ɪ'ᴍ ᴀ ʀᴏᴄᴋᴇᴛ sᴄɪᴇɴᴛɪsᴛ"

Evera: Miss Jackson by Panic! At the Disco

"𝔸 𝕡𝕣𝕖𝕥𝕥𝕪 𝕡𝕚𝕔𝕥𝕦𝕣𝕖, 𝕓𝕦𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕔𝕖𝕟𝕖𝕣𝕪 𝕚𝕤 𝕤𝕠 𝕝𝕠𝕦𝕕. 𝔸 𝕗𝕒𝕔𝕖 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕙𝕖𝕒𝕧𝕖𝕟 𝕔𝕒𝕥𝕔𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕝𝕚𝕘𝕙𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕚𝕟 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕟𝕚𝕘𝕙𝕥𝕘𝕠𝕨𝕟."

Reyna: Famous last words by MCR

" ℐ 𝒶𝓂 𝓃ℴ𝓉 𝒶𝒻𝓇𝒶𝒾𝒹 𝓉ℴ 𝓀ℯℯ𝓅 ℴ𝓃 𝓁𝒾𝓋𝒾𝓃ℊ ℐ 𝒶𝓂 𝓃ℴ𝓉 𝒶𝒻𝓇𝒶𝒾𝒹 𝓉ℴ 𝓌𝒶𝓁𝓀 𝓉𝒽𝒾𝓈 𝓌ℴ𝓇𝓁𝒹 𝒶𝓁ℴ𝓃ℯ."

Chantelle: Thnks fr th mmrs by Fall out boy

"🆃🅷🅰︎🅽🅺🆂 🅵🅾︎🆁 🆃🅷🅴 🅼🅴🅼🅾︎🆁🅸🅴🆂 🅴🆅🅴🅽 🆃🅷🅾︎🆄🅶🅷 🆃🅷🅴🆈 🆆🅴🆁🅴🅽'🆃 🆂🅾︎ 🅶🆁🅴🅰︎🆃"

Selene: Mad as Rabbits by Panic! At the Disco

" 𝓣𝓱𝓮 𝓻𝓸𝓹𝓮 𝓱𝓾𝓷𝓰 𝓱𝓲𝓼 𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓫𝓻𝓪𝓷𝓬𝓱. 𝓐𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓮𝓷𝓭 𝔀𝓪𝓼 𝓪 𝓭𝓸𝓰 𝓬𝓪𝓵𝓵𝓮𝓭 𝓑𝓪𝓶𝓫𝓲. 𝓦𝓱𝓸 𝔀𝓪𝓼 𝓬𝓱𝓮𝔀𝓲𝓷' 𝓸𝓷 𝓱𝓲𝓼 𝓹𝓪𝓻𝓵𝓮𝓶𝓮𝓷𝓽𝓼. 𝓦𝓱𝓮𝓷 𝓱𝓮 𝓽𝓻𝓲𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓼𝓪𝓿𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝓬𝓪𝓵𝓮𝓷𝓭𝓮𝓻 𝓫𝓾𝓼𝓲𝓷𝓮𝓼𝓼"

Jia: Boy Division by My Chemical Romance

" 𝗜𝗳 𝗺𝘆 𝗲𝗻𝗲𝗺𝗶𝗲𝘀 𝘁𝗵𝗿𝗼𝘂𝗴𝗵 𝗮 𝗽𝗮𝗿𝘁𝘆 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝘆𝗼𝘂 𝗹𝗶𝗴𝗵𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗰𝗮𝗻𝗱𝗹𝗲𝘀? 𝗪𝗼𝘂𝗹𝗱 𝘆𝗼𝘂 𝗱𝗿𝗶𝗻𝗸 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗶𝗻𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝘄𝗮𝘁𝗰𝗵 𝘁𝗵𝗲 𝘁𝗲𝗹𝗲𝘃𝗶𝘀𝗼𝗻?"

Xena: Nearly Witches (Ever since we met) by Panic! At the Disco

" 𝙼𝚢 𝚆𝚒𝚗𝚐𝚝𝚒𝚙𝚜 𝚠𝚊𝚕𝚝𝚣 𝚊𝚌𝚛𝚘𝚜𝚜 𝚗𝚊𝚒𝚟𝚎 𝚠𝚘𝚘𝚍 𝚏𝚕𝚘𝚘𝚛𝚜. 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚌𝚛𝚎𝚊𝚔 𝚒𝚗𝚗𝚘𝚌𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚒𝚛𝚜. 𝙳𝚛𝚊𝚐 𝚖𝚎𝚕𝚘𝚍𝚒𝚎𝚜, 𝚖𝚢 𝚙𝚎𝚛𝚌𝚞𝚜𝚜𝚒𝚟𝚎 𝚏𝚎𝚎𝚝 𝚜𝚎𝚛𝚟𝚎 𝚌𝚘𝚋𝚠𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚊𝚍𝚊𝚌𝚑𝚎𝚜. 𝙰𝚜 𝚊 𝚖𝚊𝚝𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚎𝚝 𝚘𝚏 𝚖𝚊𝚛𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚌𝚕𝚘𝚌𝚔𝚜 . 𝚃𝚑𝚎 𝚜𝚕𝚞𝚖𝚋𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚙𝚙𝚊𝚛𝚒𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚢'𝚟𝚎 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚔𝚎 𝚞𝚙."

𝒯𝒽ℯ ℛℴ𝓎𝒶𝓁𝓈Where stories live. Discover now