Ashido Mina:
• Eğer dünyanın en iyi arkadaşı seçilecek olsaydı, büyük ihtimalle Mina ilk üçe girerdi.
• Normal alfaların aksine akademik alanda başarılı olmaması kötü bir özelliği ama alfa olmasının getirdiği fiziksel üstünlükleri sayılamayacak kadar fazla.
• Sınıfın en güçlülerinden ama en başarısızlarından. En azından dengede.
• Renkli mısır gevrekleri yemeyi sever.
• Kız arkadaşlarının olmasını tercih eder. Bir sürü erkeğin arasında alfa olmanın "Bol testesteronlu" olduğunu söylüyor ama galiba ömrünün sonuna kadar erkeklerle daha iyi anlaşacak.
• They/them pronounlarını kullanabilir, onun açısından sıkıntı yok.•••
Bakugou'dan
"Hey hey! Birileri çok üzgün galiba!"
Akşam yemeğinden sonra yurdun boş ortak salonundaki bir koltuğa oturmuş kara kara düşünürken Mina'nın sesini duymamla bünyemdeki düşünceli Katsuki kalkıp yerine her zamanki halim diyebileceğimiz kişiliğimi oturttu. Dünden beri Deku'dan kaçıyordum ve yemekte sürekli bana bakıp arkadaşlarına bir şeyler anlatması sinirimi bozmuştu.
Kafamı geriye atıp "Üzgün değilim. Sinirliyim. Çok sinirliyim." dedim. Mina kendini yanıma bırakıp ellerini ensesinde birleştirirken "Zaten hep sinirlisin canımın içi. Daha spesifik mi olsan?" diye sordu.
"Sus Mina sus. Bu sefer daha sinirliyim."
"Neden noldu?"
Kafamı ona çevirip "Aizawa hocamızın beni koyduğu siktiriboktan grup yüzünden olabilir mi? Bilerek yapıyor değişik adam." diye homurdandım. "Deku bana değişiyorsun falan dedi. İyice sinirimi bozmaya başladı. Bi' şöyle bi' böyle... Beni seviyor mu fırsat bulsa amıma mı koyacak asla anlayamıyorum. Çok belirsiz, çok."
Sırıtarak beni dürtükledi ve "Seviyor, seviyor. Çok seviyor seni." dedi, "Hadi, hadi. Sevmese senle muhatap olur muydu? Malsın sen."
"Ya bak şuradan bi koyarım sana burdan Jüpitere uçarsın." diyerek elimi tehditkar bir biçimde havaya kaldırdığımda gülüp "Tam kekosun." diye mırıldandı. Kısa bir sessizlikten sonra anlık bir dürtüyle kafamı ona çevirip çocuk gibi "Gerçekten seviyor mudur?" diye sordum. Sunabileceği en büyük gülümsemeyi sunup "Seviyordur tabii. Sadece çözmeniz gereken sorunlarınız var." dedi.
Bu beni daha da sinirlendirdi.
"E, o zaman beni neden hiç sallamıyor, laf sokuyor, göt ediyor? Neden hiç benimle dolaşmıyor, neden yeni arkadaşlar edindi? Beni unuttu işte basbayağı. Neden böyle davranıyor ki? Çok saçma."
Mina sonunda duygularımı açmış olmamın şaşkınlığıyla gülerken "Amanııın biri ilgi istiyor." diyerek bana hafifçe vurdu.
Daha demin söylediklerimin gelecek zaman içinde nelere yol açabileceğini fark ettiğimde hemen eski halimi takınıp "İlgi istemiyorum amına koyayım sadece Deku'suz bir grup istiyorum!" diye bağırdım. O sırada olmaması gereken bir şey oldu... Gerçekten... Olmaması gereken bir şey.
"Kusura bakmayın. Kulak misafiri oldum da..."
Kafamın solundan uzanan bir kafa hissetmemle, tam Kaminari diye haykırıp çocuğu genç yaşta gelecekten mahrum bırakacakken Deku'nun sesiyle irkilerek Mina'ya doğru kaydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Envious - DekuBaku YB YOK
FanfictionIzuku ve Katsuki'nin arasındaki buzlar, Aizawa Hoca'nın gruplara bölerek yaptırdığı performans ödevinde Katsuki'nin Izuku'yla aynı gruba düşmesiyle yavaş yavaş erimeye başlamıştı. Her şey güzel gidiyordu. Hayır, tek şey hariç her şey güzel gidiyordu...