6 - nur

748 97 147
                                    

| ithaf: Rin_Light

Kaminari Denki:
Bakugou'yla uğraşmak en büyük hobisi. İnsanlar onun Mazoşist olduğunu düşünüyor.
• Sero ve Kirishima en yakın arkadaşları, onlarla uğraşmaz.
• Bir keresinde tam 34 tane hoby şekerini aynı anda ağzına sığdırmıştı.
• İçten içe çok duygusal birisi. Şaka da olsa çabuk kırılabiliyor. Bunu belli etmeyecektir ama sık sık düşünecektir.
• Dışarıdan öyle gözükmese de oldukça dominant bir kişiliği var. Alfa.
• Kendisi duygusal olsa da duygusal destek konusunda tam bir fiyasko. Şey diyecektir... "Boşver kanka."

•••

Midoriya'dan

Shoto, Momo, Ochako ve ben her zaman oturduğumuz bankta oturmuş laklak ederken okuldan çıkmış elinde kağıtlarla bize doğru koşturan Mineta'yı görmemle işaret parmağımı kaldırıp sohbeti böldüm ve tüm dikkatimi Mineta'ya verdim.

"Midoriya kanka gelsene iki dakika. Ben dün piyesi yazdım sana bir göstereyim."

Momo grup lideri olduğu için kendisine göstermemesini garipsemişti ama bozmadan "Ben de bakabilir miyim Mineta?" diye sordu. Mineta hemen "Hayır." diye yapıştırdı, "Kızlar anlamaz."

Ochako, Momo ve ben endişeyle birbirimize baktık. Shoto her zamanki gibi uzak alemlerdeydi. Kim bilir neler düşünüyordu.

"Sen niye kendi kafana göre iş yapıyorsun oğlum, bugün halledecektik piyesi." diye homurdandığımda anında kağıtları sallayıp "Bunu yazabilecek tek insan benim." dedi. Ayağa kalkıp kağıdı aldım ve masadan biraz uzaklaşarak okumaya başladım. Mineta yandan kıkır kıkır gülüyordu. Giriş cümlesi olarak "Köyün en haşmetli erkeği Newton ağacın altında otururken..." yazdığı için Mineta'ya ters bir bakış atıp iç çektim, "Mineta olmaz bu."

"Ya oku işte. Eminim bayılacaksın."

"Hiç zannetmiyorum."

Mineta'nın yazdığı piyesi okurken ne denli sinir olduğumu anlatamam. Öyle ki kelimeler kifayesiz, söylenecek her cümle eksik kalır. Kısaca özetlemek gerekirse, Newton'un başına elma düşmesi ve aydınlanma kısmını işleyeceğimiz 3 dakikalık piyes, gizli sekme + vpn'le dahi ulaşamayacağınız Japon fantezili erotik sahnelere dönüşmüştü. Elma kılığındaki Mineta'nın "Haşmetli" Kacchan'ı taciz etmesiyle ilgili birkaç satırdan sonra kendi kendime konuşmaya başlamıştım...

"Sabır. Ya sabır. Ya sabır... Ya sabır..."

Uzun mırıldanmalarım sonrası bitiş cümlesi olarak "Newton elmayı katır kütür yedi." cümlesi benim patlama noktam olmuştu, "SABIR... SABIR- AMINA KOYAYIM BU NE MINETA?!"

Kağıtlar elimden düşerken ben sinirle Mineta'nın üstüne yürüyordum. Resmen Kacchan'ı sahnede sikecekti bacağım kadar çocuk.

Momo yere düşen kağıtları Ochako'yla beraber okurken elini şokla ağzına götürüp Mineta'ya şaşkın bir bakış attığında ben işareti almış, tavşan gibi sekerek kaçan Mineta'yı kovalamaya başlamıştım.

•••

Bakugou'dan

Bugün Deku'dan kaçmamın ilk günüydü. Sanırım bunun için bir takvim tutmam gerekecekti. Belki 10 sene sonra yaşanılan rezilliği unutmaya başlardım ve eskisi gibi onunla uğraşmaya devam ederdim. Ama dediğim gibi, belki. Sonuçta bu utancı ölene kadar taşıyıp vampirler gibi kilitli demir mezarlara gömülmek gibi daha cazip bir seçeneğim vardı.

Envious - DekuBaku YB YOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin