| ithaf: sewthetic
Bölüm başı kısa karakter tanıtımı!
Midoriya Izuku:
• Genetik bir rahatsızlık sebebiyle dünya üzerinde özgünlüğü olmayan nadir alfalardan olan Midoriya Izuku bir sürü arkadaşı olmasına rağmen bebekliğinden beri tanıdığı Katsuki'yi diğerlerine tercih ediyordu. Eh, gerçekten sancılı olan bu arkadaşlıktan memnun olan tek kişi ise kendisiydi.•••
"Bakugou-san? Senin özel olarak yapmak istediğin bir şey var mı? Bakugou-san?"
Daldığım uzak alemlerden kendimi koparıp istemeden biraz daha yaklaşmış olduğum Deku'dan kendimi uzaklaştırdım, "Hah? What dedin?"
Deku elini sırıtarak yüzüne sürttü ve "What dedin..?" diye mırıldandı. Ona tek kaşımı kaldırıp baktığımda kendimi bir anda gülmek üzere -ama bakın gülmek üzere, gülmedim yani, üzereydim- halde buldum. Kafamı hemen Yaoyorozu'ya çevirdim.
Yaoyorozu elindeki kalemi fırlatarak döndürürken "Ben grup lideri olarak kostümleri, peruğu, sahne dekorlarını ve sizi hazırlayacağım. Newton'un hayatıyla ilgili sunum Izuku'da. Sen de istersen Mineta'yla piyesi hazırla?" dedi.
"Mineta..." diye mırıldandım keyifsizce. Tamam zeki çocuktu ama zerre işe yaramazdı ki bu. Neyse ne, en azından ayak bağı olmazdı. "Tamam hallederiz biz Mineta'yla."
"Güzel. Ödevimiz için iki hafta süremiz var. Cumartesi sabah 10'da Izuku'nun odasında buluşup, piyes ve sunumu hazırlıyoruz. Hafta içinde de eksiklerimizi düzeltiriz, haftasonu provalara başlarız. Çok profesyonel olmasına gerek yok ama en iyisi olmak kimseye zarar vermez."
Doğruyu söylemek gerekirse bu performans ödevi pek umrumda değildi. Sonuçta bir piyes ne kadar zor olabilirdi ki? Yaz geç...
Ama dur bir dakika...
Ellerimi masaya vurarak ayağa fırladım, "Ben Newton muyum şimdi?!"
Yaoyorozu evet anlamında başını sallayınca devam ettim, "Lan nasıl oynayacağım ben Newton'u?!"
Deku ani çıkışıma sırıtarak "Hadi ama Kacchan..." dedi. "Basit bir piyesin altından kalkabileceğini hepimiz çok iyi biliyoruz."
Altından kalkabileceğimi ben de biliyordum ama adil değildi işte! Sunum araştırması yapmak neydi ki? Copy Paste yap geç. Dünyaya bak ya, ne güzel. Bana ver ben de yaparım araştırmayı.
"Neden ben kalkıyorum o piyesin altından. Neden sen sunum okuyacakken ben piyes oynayıp yazıyorum amına koyayım."
"Aslında sunumu ben okuyacağım." dedi Yaoyorozu, "Izuku sadece yazacak."
"Ne?!"
Beyefendi sadece yazacak. Okumaya bile tenezzül etmeyecek. Ben hem yazıp hem oynayacağım. Oldu başka?
"Adalete bak. Ulan... Ben niye it gibi çalışıp hepinize yüz kazandırayım ki? Ya piyesi Deku alır, ya da kendi başınıza halledersiniz."
Yaoyorozu sinirden titreyen ve sağa sola salladığım koluma odaklanıp "Ama Bakugou-san," dedi, "Hepsini beraber yapacağız. Üstelik araştırma zaten çok zor-"
Deku eliyle yeter işareti yaptı ve gülümseyerek Momo'nun omzuna dokundu, "Sorun değil Momo. Kacchan biraz salaktır bunu düşünemez."
Tam yumruğumu masaya vurup "Ben salaksam salak seni siksin." diye bağıracakken Momo araya girdi, "Senin için sorun olmaz değil mi Izuku?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Envious - DekuBaku YB YOK
FanfictionIzuku ve Katsuki'nin arasındaki buzlar, Aizawa Hoca'nın gruplara bölerek yaptırdığı performans ödevinde Katsuki'nin Izuku'yla aynı gruba düşmesiyle yavaş yavaş erimeye başlamıştı. Her şey güzel gidiyordu. Hayır, tek şey hariç her şey güzel gidiyordu...