Harc

123 8 1
                                    

T'Challa szinte egyből rá vetette magát Barnesra, de a többiek sem tétlenkedtek. Kapitány Tonyval harcolt míg Wanda Vízióval.
Nat meg indult Clintnek a pók srác pedig Morgannek.

- Mit keresel itt kölyök? - kérdezte Morgan, mikor ki tért egy felé repülő pókháló elől.

-Az ön apja hívott - felelte és még mindig dobálta a hálókat. - Amúgy Peter Parker.

- Örülök Peter Parker. Morgan vagyok - és ezzel el kapta az épp felé lövő hálót és meg rántva azt a pók fiú neki vágódott egy repülőnek.

Ahogy a lány körül nézett meg pillantottam, hogy Bucky kezd alul maradni a királlyal szemben. Neki sem kellett több pillanatok alatt ott termett és a király nyaka köré fonva a lábait le térítette a földre.

- Most ön támadott hátba - szót a király kissé tompa hangon a maszkja miatt.

- Csak meg mutattam, hogy mit ne tegyen - és ezzel el rugaszkodott a lány a földtől és állon rúgta a királyt, aki szinte egyből ki terült mégha egy kis időre is.

- Látom jó kondiban vagy - mosolyodott el meg lepetten a katona.

- Te viszont be vagy rozsdásodva - mondta a lány már maszk nélkül, de az ő arcán is ott volt a mosoly.

- Páncélban könnyű - mutatott rá.

- Le is vehetem ha gondolod- húzta fel az egyik szemöldökét.

- Nem bánnám, bár nem szeretnénk, hogy bajod essen- pillantott Tonyra a katona.

- Ez nélkül is simán le nyomlak - sétált el mellette a lány.

- Talán még élvezném is - kacsintott rá a katona majd el futott Stvenek segíteni.

Még egy jó ideig harcoltak egymással, de egyik fél sem hajlott a feladásra.

- Kapitány mennetek kell - mondta Sam a fülesen keresztül.

- Kéne valami figyelem elterelés - szólalt meg Steve.

- Azzal szolgálhatok, bár nem tart sokáig és lehet, hogy nem élem túl - filózott Lang.

- Hogy érti, hogy nem éli túl? - kérdezte zavartan Morgan.

- Már csináltam ilyet nem lesz gond. Remélem.

És abban a pillanatban amint Scott vissza számlált háromra vagy 70 - 80 méter magas lett.

- Azta rohadt - nézett fel rá Morgan, és a többiek is hasonló reakcióval reagáltak.

- A mini fickó már maxi - mondta Rhodey, mikor le szállt Morgan mellé.

Ezt a helyzetet Steve és Bucky ki használta és a quenjet felé vették az irányt. Vízió meg próbált az útjukba állni azzal, hogy rájuk dönti a mellettük lévő épületet el zárva ezzel az utat. Morgen azonban ki használva a koncentrálását hátulról tüzet nyitott rá meg zavarva ezzel az intelligenciát.

Még Wandának épp volt annyi ideje, hogy segítsen Steveéknek vissza tartva az épület összeomlását , de Rhodey őt is le fegyverezte.

Morgan ezt észre véve eszméletlen sebességgel száguldott a két férfi felé, mielőtt még rájuk omlik az épület.
Ahogy oda ért hátulról el kapta őket a ruhájuknál fogva és a quenjethez repítette őket pont abban a pillanatban, amint az épület szét dőlt el zárva ezzel az utat.

- Hányadszorra is mentem meg a seggedet? - kérdezte Morgan tettetett gondolkozással.

- Köszönjük - nézett rá Steve hálásan. - Velünk jössz? - kérdezte és Bucky is a lány válaszát várt.

- Nem, maradok. Tudod apa meg minden - mondta a lány kissé ki fulladva. - De sok sikert - nézett rájuk és már vissza is ment a többiekhez.

- Vége van apa - mondta Tonynak mikor oda ért és  végig nézett a csapaton.

- Nem léphetnek meg - mondta és ezzel az épp felszállo quenjet után repült Rhodeyval és Sammel a nyomukban.

Ezután az események felgyorsultak. Vízió Wandát tartotta a karjaiban és épp Sam szárnyát akarta ki lőni. De ő gyorsabb volt és ki tért előle, így Rhodeyt érte a sugár.

A harci gép sebesen a föld felé kezdett zuhanni, és már Morgan sem volt tétlen. Meg próbált minél előbb oda érni és Tony is így tett. De el késtek. Rhodey le zuhant és Morgan már csak arra érte oda hogy az apja a barátját tárja aki eszméletlen, Sam pedig ki ütve fekszik a földön tőlük nem messze.

- Péntek, hívd a mentőket - mondta kétségbeesetten Morgan majd Rhodey és az apja mellé gugolt.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 24, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Elérhetetlen ( Szünetel) Where stories live. Discover now